Er zijn
Fact check: Er zijn zeven herhalingen op 99 acts. Waarvan welgeteld 0 (nul) aan de onderkant van de poster.
Matthijs wrote:
Selurxela: wat je dan wil, is toch gewoon wat DTRH en Lowlands al bieden?
Ik vond de programmering van BKS 2017 en 2018 toch echt iets anders dan die van DTRH en LL. Zeker nu DTRH en LL steeds meer opschuiven naar PP van de jaren 1985 – 1995. En omdat BKS er naar lijkt te streven een nieuwe Le Guess Who te worden ontstaat er eigenlijk een gat waarin BKS nota bene zelf in is ontstaan. Dat vind ik jammer, want dat is net mijn smaakplek. ik hou niet van de standaard hitparade pop, maar ben ook niet overdreven onder de indruk van een Mongoolse keelklankzanger die een intrigerende mix van grindcore en dubsteb maakt.
BKS wijkt natuurlijk ook nogal af van DTRH en LL omdat het zich vooral richt op de mziek en niet op het circus er omheen. Muziek is daar meer een bijzaak bij het feest lijkt het soms. Dat is ook mijn grootste bezwaar tegen het nieuwe BKS podium,. Alles moet steeds meer worden en het terrein wordt steeds voller. Het aantal podia moet kennelijk een “USP” worden. Ik vond het juist wel lekker tussen twee goede shows een beetje naar de boomtoppen te liggen staren (oid). Door steeds meer podia neer te zetten verdwijnt die relaxheid vrees ik. En ik vind dat er aan de onderkant van het programma erg veel herhaling zit waardoor een extra podium m.i. niet nodig is. Ik laat me ter plekke graag van mijn ongelijk overtuigen, alleen al voor Bon Iver gaat ik drie dagen in dat bos staan, maar vooralsnog vind ik eigenlijk iedere keuze (datum, overall line up, inrichting terrein) nogal ongelukkig.
Fact check: Er zijn zeven herhalingen op 99 acts. Waarvan welgeteld 0 (nul) aan de onderkant van de poster.