Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Ben benieuwd of er nog wat over komt van ESNS. In elk geval verwacht ik de meest spraakmakende act daar van: Fontaines DC. Zag net dat zij nu geboekt worden door Friendly Fire. Kan niet missen toch?

Ben benieuwd of er nog wat over komt van ESNS. In elk geval verwacht ik de meest spraakmakende act daar van: Fontaines DC. Zag net dat zij nu geboekt worden door Friendly Fire. Kan niet missen toch?
recensieoverzicht-famke-louise-blikvanger-noorderslag.jpg

Voor zaterdag is er nog geen Two afsluiter in mijn ogen dus daar verwacht ik zeker nog iets dansbaars.

Voor zaterdag is er nog geen Two afsluiter in mijn ogen dus daar verwacht ik zeker nog iets dansbaars.
Ik zie in Cigarettes After Sex ook niet snel een "sub". Had die eigenlijk ook lager ingeschat dan Mac DeMarco

Die zijn groter dan je denkt en zullen waarschijnlijk met nieuw album komen waardoor wellicht de populariteit nog groter wordt.

Die zijn groter dan je denkt en zullen waarschijnlijk met nieuw album komen waardoor wellicht de populariteit nog groter wordt.
Ok, nouja prima band verder hoor. En "subs" zijn ook niet altijd even groot op BKS idd. Vorig jaar waren Warpaint nog subs, daar doet Cigarettes niet van onder..

noid wrote:

Ok, nouja prima band verder hoor. En “subs” zijn ook niet altijd even groot op BKS idd. Vorig jaar waren Warpaint nog subs, daar doet Cigarettes niet van onder..

Staan ook gewoon als tweede op de sit voor zaterdag. Was vorige keer behoorlijk druk (ik vergaat eerst de "d" te typen, oepsie) en verkochten moeiteloos Paradiso uit.
Heb even schemaatje zitten maken en denk dat ze gewoon de Two afsluiten.

Wat BKS nog wel mist is een goede sub op One voor Kraftwerk. How about First Aid Kit? Prima band, vooral live, past binnen het BKS kader en ze zijn die dag beschikbaar (dwz, ze hebben nog geen show staan). En het aller belangrijkst natuurlijk...…, het zijn vrouwen! En oja, het is ook net iets luchtiger dat de meeste zwaardere kost zoals iemand ook opmerkte.

Van 'My Silver Lining' naar 'Pocket Calculator' is wel een ietwat aparte combinatie, maar zou zomaar kunnen!

Van ‘My Silver Lining’ naar ‘Pocket Calculator’ is wel een ietwat aparte combinatie, maar zou zomaar kunnen!

In 2015 ging het van My Silver Lining naar Black Mountain, dan valt deze overgang nog reuze mee :)

De nacht act op zaterdag voor Two is toch gewoon Yves Tumor neem ik aan. Ben dat nu voor het eerst goed aan het luisteren en ben ik toch wel erg benieuwd naar de liveshow.,

James wrote:
Van ‘My Silver Lining’ naar ‘Pocket Calculator’ is wel een ietwat aparte combinatie, maar zou zomaar kunnen!

In 2015 ging het van My Silver Lining naar Black Mountain, dan valt deze overgang nog reuze mee
1f642.svg

De nacht act op zaterdag voor Two is toch gewoon Yves Tumor neem ik aan. Ben dat nu voor het eerst goed aan het luisteren en ben ik toch wel erg benieuwd naar de liveshow.,

Zou het? Normaliter is het dansbaar en niet te moeilijk en dat is Yves Tumor niet.

selurxela wrote:

James wrote:

In 2015 ging het van My Silver Lining naar Black Mountain, dan valt deze overgang nog reuze mee
1f642.svg

Zou het? Normaliter is het dansbaar en niet te moeilijk en dat is Yves Tumor niet.

Zo "moeilijk" is dat laatste album toch niet?

noid wrote:

selurxela wrote:

James wrote:

1f642.svg

Zo “moeilijk” is dat laatste album toch niet?

De helft niet nee maar lekker dansend de nacht in zie ik niet gebeuren. Het is toch geen dansbare muziek?

Ik zie in Cigarettes After Sex ook niet snel een “sub”. Had die eigenlijk ook lager ingeschat dan Mac DeMarco

Deze band is gewoon heel overrated. Eerste singles waren heel leuk maar daarna hebben ze het voor elkaar gekregen dat elke single hetzelfde klinkt.
Net zoals Pale Waves.

Indiaantje89 wrote:
Ik zie in Cigarettes After Sex ook niet snel een “sub”. Had die eigenlijk ook lager ingeschat dan Mac DeMarco

Deze band is gewoon heel overrated. Eerste singles waren heel leuk maar daarna hebben ze het voor elkaar gekregen dat elke single hetzelfde klinkt.
Net zoals Pale Waves.
Ja het is een mindere variant van Beach House, maar ze hebben wel een andere mooie nummers (die idd veel op elkaar lijken). Lijkt me ook niet een band die snel hun sound zal omgooien nee.

Indiaantje89 wrote:

Net zoals Pale Waves.

Het spreekt mij wel aan en ben benieuwd naar nieuw werk. Een band kan zich ook ontwikkelen qua sound.

Ik had geen idee dat CAS zo bekend was trouwens. 2.500.000 streams per maand op SPOTIFY. Werpt toch wel een wat ander licht op de indruk dat er onder de headliners vooral kleinere subs staan.

Users who are viewing this thread