Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Ik ga onverwacht lekker op Rizan Said :-) (High Tension Zamar), wordt een feestje! Beetje zoals die Omar Souleyman paar jaar geleden.

O en Feng Suave dient te worden uitgesproken als Feng 'Swaaf' lees ik net.

Ik ga onverwacht lekker op Rizan Said
1f642.svg
(High Tension Zamar), wordt een feestje! Beetje zoals die Omar Souleyman paar jaar geleden.

O en Feng Suave dient te worden uitgesproken als Feng ‘Swaaf’ lees ik net.
Feng Suave heb ik laatst nog in de Hall Of Fame gezien. Erg leuk bandje, toen vond ik het al een typische BKS act voor vroeg op de dag.

Hebben DTRH en BKS dezelfde social media manager ingehuurd ofzo? Eerst komt DTRH met een rare post over Blue Monday, en net postte BKS een foto van de "fyre sandwich", een verwijzing naar dat mislukte festival van Ja Rule die 99% van de mensen op social media niet gaan snappen.

Hebben DTRH en BKS dezelfde social media manager ingehuurd ofzo? Eerst komt DTRH met een rare post over Blue Monday, en net postte BKS een foto van de “fyre sandwich”, een verwijzing naar dat mislukte festival van Ja Rule die 99% van de mensen op social media niet gaan snappen.

Hier is een docu van gemaakt. die staat nu op Netflix. Denk dat ze er daarom nu op in spelen. Is toch een grappige post

Ik heb liever dat ze Spiritualized,Beach House en Balthazar even bevestigen. :wink:

Ik heb liever dat ze Spiritualized,Beach House en Balthazar even bevestigen.
1f609.svg

Ik vermoed dat we nog tot begin maart geduld zullen moeten hebben. Maar Spiritualized kan toch niet meer fout lopen, toch?

Ik koester nog ijdele hoop voor Aphex Twin.

Vond de post stiekem ook erg geestig. De docu is trouwens een aanrader. Echt te bizar voor woorden dat zoiets waargebeurd is..

1f609.svg

Spiritualized is denk ik gewoon nog niet anagekondigd omdat die nog een niet uitverkocht nederlandse clubshow hebben (heb ik ergens gelezen), lijkt me wel plausibel.

Balthazar zou al de 3e keer zijn... Er zijn nog wel wat belgische bands die er nog neit hebben gestaan en mogen komen in hun plaats van mij: dEUS, The Sore Losers, Admiral Freebee, Evul Superstars, Brutus, Wallace Vanborn, Equal idiots, Kapitan Korsakov,...

noid wrote:
1f609.svg

Spiritualized is denk ik gewoon nog niet anagekondigd omdat die nog een niet uitverkocht nederlandse clubshow hebben (heb ik ergens gelezen), lijkt me wel plausibel.

Balthazar zou al de 3e keer zijn… Er zijn nog wel wat belgische bands die er nog neit hebben gestaan en mogen komen in hun plaats van mij: dEUS, The Sore Losers, Admiral Freebee, Evul Superstars, Brutus, Wallace Vanborn, Equal idiots, Kapitan Korsakov,…

Allemaal leuke Belgische bands die ik er ook graag zie maar heb een zwak voor Balthazar.

Liever een keer dEUS dan weer Balthazar. Vind dat ook een echte BKS band.

Ben me wat aan het inluisteren in het dance/electronica programma. Bevalt mij prima maar het is allemaal wel erg experimenteel/abstract/underground. Ik zie nou niet echt iets dat de TWO in de nacht kan afsluiten met een dansfeest.
Ik hoop niet dat ze weer met Metronomy af komen...

Colin benders moet maar met z'n eurorack komen en de zaak weer eens in beweging brengen. Zou ik wel tof vinden en is in het verlengde van wat Kraftwerk doet. ik weet alleen niet of hij al genoeg repertoire heeft voor een festivaloptreden. experimenteel is het zeker !

Erg leuk om die 97 pagina's te volgen en af-en-toe een kleine bijdrage aan te mogen leveren. Discussies zijn levendig en alhoewel er over smaak niet te twisten valt voelt het af-en-toe wel of dat wel het geval is. Zo is het op deze pagina bijna not-done om te melden dat je wel zin hebt in Christine en haar koninginnetjes, maar ik val in de categorie die daar dus wel naar uit kijkt. Lekker om de zondag mee af te sluiten lijkt me, lekker luchtig en vrolijk. Niets meer, niets minder. We wachten nu nog op een 20-tal namen, als ik het goed heb, en iedereen dropt hier allerlei suggesties.

Zelf ben ik blij met het programma tot op heden, vooral de undercard is een kolfje naar mijn hand/smaak. Heb in mijn leven, dat zo ongeveer halverwege is naar ik hoop want dat zou betekenen dat ik nog een halve eeuw te goed heb, heel veel geweldige acts gezien. Wat me vooral bij blijft zijn de verrassingen: een huppelende Bjork in het begin van haar carriere, moddergevechten met de Peppers op Werchter, de bril van mijn goede vriend Walter die door Eddie Vedder gebroken wordt door een stagedive. Ander optredens van mijn helden zijn me soms tegengevallen door te hoge verwachtingen, zo heb ik Lou Reed waar ik groot fan van ben, drie keer live gezien en het was elke keer best een deceptie. Afgelopen jaar ben ik het meest geraakt door Ryan Downey, die in het voorprogramma stond van Marlon Williams in 013. Totaal onverwacht, kende namelijk de beste man niet, kreeg ik enorm veel vel van kip en vochtige ogen. Muziek is emotie, dus waardoor iemand geraakt wordt is heel persoonlijk.

Ik heb de afgelopen BKS gecombineerd met DTRH, waar ik sinds het begin kom. Ik heb me voorgenomen om afscheid te nemen van het laatste festival, weliswaar met de nodige pijn in het hart. Het kleine en lieve festival waar ik intens gelukkig heb rondgewaard is namelijk uitgegroeid tot een veelkoppig monster voor de massa en dat trekt deze liefhebber niet meer. Alleen vrees ik nu, dat Lana Del Rey (waarvan ik verwacht dat dat ook not-done is om hier openlijk de liefde aan te verklaren) naar DTRH gaat, wat mij dan toch in een lastige spagaat zou manouvreren. Ik heb sinds Lust for Life een Lana-crush die niet gering is. Als ik naar haar voorlopige tourschema kijk, lijkt me BKS uitgesloten toch? Ik voel dan toch de wanhoop zich meer meester van me maken dan ik toe wil staan. Mijn hoop is erop gevestigd dat mijn redenatie niet blijkt te kloppen en Lana toch op BKS aanwezig zal zijn dit jaar. Kan iemand me die hoop geven? Of is het dan toch zo, dat ik alsnog een kaartje voor DTRH zal moeten kopen? Dat laatste zou ik vervelend vinden omdat mijn ego en ik heel stellig proberen te zijn met de bewering dat het het laatste jaar in Beuningen was voor mij.

Sorry voor het lange gewauwel, de melancholie zal wel bij mijn leeftijd horen...

Op het moment lijk het niet erg logisch dat Lana BKS bij haar huidige bekendgemaakte tourdata voegt. Dan lijkt DTRH inderdaad beter te passen in dan rijtje. Punt is dat ik het dan wel heel bijzonder zou vinden aangezien Lana del Rey bij Friendly Fire op het roster staat. Dan ga je die toch niet als grote naam op een concurrerend festival zetten? Zou een los evenement dan logischer vinden. Maar wat is logisch in deze wereld? :P Erg lang geleden dat ze in Nederland was, ze zou er beter aan doen haar echte fans een kans te geven door in de Ziggo te gaan staan, of zoiets.

Volgend slecht voorteken is dan: waar plaats je LDR bij BKS? Website zegt toch wel Christine als afsluiter, dus niet op zondag, ze gaan die niet op één dag zetten. Wellicht dan toch op de zaterdag als soort co-head met Kraftwerk? Ik had het ook erg graag zien gebeuren, maar vrees het ergste...

Ben het overigens helemaal met je eens dat de verrassingen toch het leukste zijn. Meermaals teleurgesteld door mijn eigen verwachtingen.

Het motto hier is een beetje: dromen mag ;-). Dan zijn de verwachtingen vaak onrealistisch hoog en volgt de teleurstelling. Lana Del Rey is daarvan een sprekend voorbeeld. 8-)

Eén blik op de poster en je weet dat er geen grotere namen meer komen. Misschien nog een tweetal subs maar de rest zijn namen voor de onderkant van de poster.

Voeg daar The Streets aan toe. Die zullen net als Spiritualized and Balthazar wel met hun festivalsgigs komen.

Lana del Rey staat ook bij LiveNation meen ik. Zij staat waar ze het meeste geld geboden krijgt, I guess. Daarbij is Lana Del Rey niet echt mijn cup of tea, sorry daarvoor.

Mijn favoriete belgen zijn met afstand de gebr De Waele van Soulwax. Hun optreden op BKS17 staat in mijn top 5. Mogen wat mij betreft ieder jaar komen knallen, zal wel niet dit jaar maar wou het gewoon even lekker zeggen.

Giant Swan lijkt me ook wel wat live! En hier #TeamChristine hoor, hoop op een spetterende en dansbare show. Net zoals Jamie xx me na 15 minuten ook volledig 'om' had en links en rechts van mij iedereen zag dansen van 7 tot 70! Hoogtepuntje alleen al door de verbondenheid.

Mijn favoriete belgen zijn met afstand de gebr De Waele van Soulwax. Hun optreden op BKS17 staat in mijn top 5. Mogen wat mij betreft ieder jaar komen knallen, zal wel niet dit jaar maar wou het gewoon even lekker zeggen.

Giant Swan lijkt me ook wel wat live! En hier #TeamChristine hoor, hoop op een spetterende en dansbare show. Net zoals Jamie xx me na 15 minuten ook volledig ‘om’ had en links en rechts van mij iedereen zag dansen van 7 tot 70! Hoogtepuntje alleen al door de verbondenheid.
Pff.. en blijkbaar ook nog een 2 many dj's set erbij (waar ik geen whatsapp bericht van had gekregen....).

MixTape wrote:

Giant Swan lijkt me ook wel wat live! En hier #TeamChristine hoor, hoop op een spetterende en dansbare show. Net zoals Jamie xx me na 15 minuten ook volledig ‘om’ had en links en rechts van mij iedereen zag dansen van 7 tot 70! Hoogtepuntje alleen al door de verbondenheid.

Pff.. en blijkbaar ook nog een 2 many dj’s set erbij (waar ik geen whatsapp bericht van had gekregen….).

Super balen hè? Ook gemist....zucht. Ook geen bericht gehad. Hopelijk heeft de organisatie met het nieuwe app nummer dit jaar beter voor elkaar in hun berichtgeving.

Luister net de nieuwste van Vant (totaal andere weg ingeslagen) en Catfish and the Bottlemen. Hadden ook niet misstaan dit jaar. Om nog maar te zwijgen van James Blake...levert een kneiter van een album af met Assume Form.

Verder blij van het luisteren! Julien Baker, Indian Asking...wil alles gaan zien.??

Users who are viewing this thread