Indiaantje89 wrote:
MixTape wrote:
Mijn favoriete belgen zijn met afstand de gebr De Waele van Soulwax. Hun optreden op BKS17 staat in mijn top 5. Mogen wat mij betreft ieder jaar komen knallen, zal wel niet dit jaar maar wou het gewoon even lekker zeggen.
Giant Swan lijkt me ook wel wat live! En hier #TeamChristine hoor, hoop op een spetterende en dansbare show. Net zoals Jamie xx me na 15 minuten ook volledig ‘om’ had en links en rechts van mij iedereen zag dansen van 7 tot 70! Hoogtepuntje alleen al door de verbondenheid.
Pff.. en blijkbaar ook nog een 2 many dj’s set erbij (waar ik geen whatsapp bericht van had gekregen….).
Super balen hè? Ook gemist….zucht. Ook geen bericht gehad. Hopelijk heeft de organisatie met het nieuwe app nummer dit jaar beter voor elkaar in hun berichtgeving.
Luister net de nieuwste van Vant (totaal andere weg ingeslagen) en Catfish and the Bottlemen. Hadden ook niet misstaan dit jaar. Om nog maar te zwijgen van James Blake…levert een kneiter van een album af met Assume Form.
Wat balen dat jullie geen berichtje kregen!
Die sessie was echt heerlijk, het was toen extreem warm en de Four stond bomvol, iedereen liep voldaan maar als een bezwete otter naar buiten, echt een heerlijk feestje!