Cola en sinas enzo.. een of ander Duits merk is dat.
Fritz Cola is toch een prima merk?
Misschien niet jouw favoriet maar daar mogen ze toch best even veel voor vragen als een fanta of pepsi?
Cola en sinas enzo.. een of ander Duits merk is dat.
Dan mag je hem intrekken, ik vind het precies hetzelfde smaken als Aldi Cola. Ben ook niet bekend met het merk.
O..voor ik het vergeet: Why on earth is het hebben van veel vrouwelijke acts nu ineens een prestatie? Het zal me worst wezen welk geslacht er op het podium staat, als het maar goed is!
Daar ben ik het dus helemaal mee eens, maar een groot aantal festivals is er toch bewust mee bezig om meer vrouwen te programmeren. https://3voor12.vpro.nl/update~edb4faf4-df6c-493f-b196-a7627bc4ba4a~esns-wil-50-procent-vrouwen-op-de-line-up-in-2022~.html.O..voor ik het vergeet: Why on earth is het hebben van veel vrouwelijke acts nu ineens een prestatie? Het zal me worst wezen welk geslacht er op het podium staat, als het maar goed is!
Grappig, hier ook iemand die op de fiets naar Bks kan en de oude ingang en de open tent terug wil. Future Islands? Ik zit nog liever 1 uur opgesloten in een volle Dixie. Lol.
MixTape wrote:
Grappig, hier ook iemand die op de fiets naar Bks kan en de oude ingang en de open tent terug wil. Future Islands? Ik zit nog liever 1 uur opgesloten in een volle Dixie. Lol.
Hier nog een! Scheelt volgens mij 10 minuten fietsen en een kwartier lopen.
In de praktijk mis ik daardoor de eerste act op zaterdag, en de eerste 2 acts op zondag![]()
Dus wat dat betreft heb ik liever de ingang bij 2 terug i.p.v. een gedroomde headliner.
Omdat de muziek industrie al sinds het begin der tijden gedomineerd wordt door mannelijke bands en artiesten, niet alleen op festivals nu maar ook gewoon op de radio vroeger. Het is allemaal wat geëvolueerd naar iets wat meer gelijkwaardig is al heb ik nog steeds het gevoel dat een headline positie toekennen aan een vrouwelijke act nog te weinig gebeurd. En het is nu niet dat er weinig vrouwelijke artiesten zijn, het is dat ze door organisaties in het algemeen gewoon te weinig gepusht worden om die posities te 'krijgen'. Organisaties gaan er volgens mij nog steeds vanuit dat een band gewoon beter verkoopt dan een vrouwelijke solo artiest of een rapper (ja, laten we die categorie er ook maar bijnemen) en daarom is het een prestatie wanneer een festival als Melt! een line up presenteert met bovenaan alleen maar groepen waar vrouwen inzitten, ze tonen lef om in een vrij conservatief festivallandschap (wat ik daarnet aanhaalde mbt tot te weinig pushen) hun nek uit te steken en toch die plekken te bieden die ze op andere festivals helemaal niet zouden krijgen..O..voor ik het vergeet: Why on earth is het hebben van veel vrouwelijke acts nu ineens een prestatie? Het zal me worst wezen welk geslacht er op het podium staat, als het maar goed is!
ivoooo wrote:
MixTape wrote:
Hier nog een! Scheelt volgens mij 10 minuten fietsen en een kwartier lopen.
In de praktijk mis ik daardoor de eerste act op zaterdag, en de eerste 2 acts op zondag![]()
Dus wat dat betreft heb ik liever de ingang bij 2 terug i.p.v. een gedroomde headliner.
Huh dat snap ik niet helemaal? Door een kwartier lopen mis je twee acts op zondag?
Goed voorbeeld ja, als of Florence + The Machine & The XX nergens anders kunnen headlinen. Fever Ray niet, want die is simpelweg niet "GOED" genoeg voor onze Majors. Black Madonna, Nina Kraviz, Little Dragon staan toch ook gewoon geprogrammeerd op onze festivals? Ik snap nu niet wat hier nu zo heldhaftig aan is.MixTape wrote:
O..voor ik het vergeet: Why on earth is het hebben van veel vrouwelijke acts nu ineens een prestatie? Het zal me worst wezen welk geslacht er op het podium staat, als het maar goed is!
Omdat de muziek industrie al sinds het begin der tijden gedomineerd wordt door mannelijke bands en artiesten, niet alleen op festivals nu maar ook gewoon op de radio vroeger. Het is allemaal wat geëvolueerd naar iets wat meer gelijkwaardig is al heb ik nog steeds het gevoel dat een headline positie toekennen aan een vrouwelijke act nog te weinig gebeurd. En het is nu niet dat er weinig vrouwelijke artiesten zijn, het is dat ze door organisaties in het algemeen gewoon te weinig gepusht worden om die posities te ‘krijgen’. Organisaties gaan er volgens mij nog steeds vanuit dat een band gewoon beter verkoopt dan een vrouwelijke solo artiest of een rapper (ja, laten we die categorie er ook maar bijnemen) en daarom is het een prestatie wanneer een festival als Melt! een line up presenteert met bovenaan alleen maar groepen waar vrouwen inzitten, ze tonen lef om in een vrij conservatief festivallandschap (wat ik daarnet aanhaalde mbt tot te weinig pushen) hun nek uit te steken en toch die plekken te bieden die ze op andere festivals helemaal niet zouden krijgen..