Best Kept Secret 2018

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ik wil hem eigenlijk op ticketswap zetten maar ik ga het eerst hier proberen: ik ga dit jaar alleen naar BKS aangezien mijn maat niet meer kan gaan. Ik heb nu een kaart over, prijs kan ik je wel in tegenmoet komen, maar gun het mensen op dit forum meer dan een random iemand. Laat maar iets weten mocht je interesse hebben.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Wanneer komt het interview met roos ? Dat is namelijk het moment dat het vraagteken op de planning ook geen secret meer is.
En hoe gaat het weer worden ?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Wanneer komt het interview met roos ? Dat is namelijk het moment dat het vraagteken op de planning ook geen secret meer is.
En hoe gaat het weer worden ?
We nemen het morgen met haar op. Ik verwacht de publicatie begin volgende week.

Ik heb zojuist forumleden die een interessante vraag hadden ingestuurd een berichtje gestuurd via PB en mail. Check it out! :)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Hoi allemaal,
Dit kan een long shot zijn, niet geschoten is altijd mis!
Ik heb een dagticket voor vrijdag en wil na AM(of eventueel Chvrches) weer naar huis. (Rotterdam)

Is er heeeeeel toevallig ook iemand die eenzelfde planning heeft en met de auto is, ook nog eens richting Rotterdam rijdt én een plekje over heeft op de terugweg?
Eeuwige d(r)ank en benzinegeld in ruil!

En anders; iemand een tip om aan een dergelijke lift te komen?
Have fun allemaal alvast. Ciao! Guus
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Sorry, maar ik heb een huisje.
Maar misschien is het een idee voor de organisatie om op het festival een prikbord op te hangen (of zijn er geen prikbord apps waar de organisatie reclame voor kan maken) waar je dit soort verzoekjes kunt posten ?

(edit) O wacht facebook is toch de dumpplaats voor dit soort verzoeken, die pagina staat ook helemaal vol met Ticketswap-posts jammergenoeg.,</edit>
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
OK, ik ben al behoorlijk in de Tranquility Base mood nu dat ik al een aantal keer het album heb geluisterd.
Ik vind het album toch wel erg sterk weer. Like it ! RW en BKS hebben de "gem" van het jaar binnengehaald wat mij betreft,
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Blijf balen van The National vs. Wavves ( 2 personen die ik ken hebben zelfs hun combi verkocht door deze clash...)

Ben ook wel benieuwd hoe Warpaint op een Main Stage gaat uitpakken. Kan wel tof worden met het zonnetje dat al wat lager gaat staan.
Van de nieuwe AM alleen nog maar de eerste single gehoord. Ik vind het wel wat, die nieuwe richting die ze uitgaan op dat nummer. Binnenkort de hele plaat eens beluisteren!
 

randy

Playlistbediener
29 jan 2018
24
5
Ik ga de zaterdag naar Best Kept Secret. Waarschijnlijk ga ik alleen en met de wagen. Als er mensen vanuit België (ik vertrek uit Kortrijk) mee willen en/of terug willen, mogen die dat gerust laten weten.
Ik vertrek vroeg om Isaac Gracie te zien, en keer terug naar huis na The National.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799
Van de Festileaks Instagram, uit het interview met Roosmarijn: "De geheime act is een naam van formaat en gaat een heel tof optreden weggeven"
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">From the Festileaks Instagram, from the interview with Roosmarijn: "The secret act is a big name and is going to give away a great performance"</font></font>

Arcade Fire.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Blijf balen van The National vs. Wavves ( 2 personen die ik ken hebben zelfs hun combi verkocht door deze clash…)

Wavves heeft niet de beste live reputatie is het niet? In die zin zou ik zekers voor The National gaan.

Despacio dus?!

Ik hoop natuurlijk met jullie mee maar elke boeker zou hetzelfde zeggen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.252
2.192
Hebben jullie al aan Eels gedacht als ? ? Zijn rond die periode in nl

Zijn het BKS-weekend nog in de VS. Was zeker een kanshebber geweest als BKS in het 'eigen' weekend had gezeten; nu verschillende concerten in Utrecht en Amsterdam. Heb wel zin in dat concert in TivoliVredenburg!
 

markr

Playlistbediener
9 jan 2018
35
0
Does anyone know more about the train + shuttle ticket that BKS offer? Is it valid from any station in Netherlands? And can I travel back to a different destination than where I departed from with the same ticket? Is it a good deal?

https://www.ns.nl/producten/en/losse-kaartjes/p/best-kept-secret-retour
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
Does anyone know more about the train + shuttle ticket that BKS offer? Is it valid from any station in Netherlands? And can I travel back to a different destination than where I departed from with the same ticket? Is it a good deal?

https://www.ns.nl/producten/en/losse-kaartjes/p/best-kept-secret-retour
I don't know where you'll be traveling from (and to), but yes, it looks like a good deal. It is indeed valid from any station in the Netherlands.
Once you clicked 'add to cart' you can add the train station you're traveling from to Tilburg and where you'll be traveling to on the return trip, so it's definitely possible to travel back to a different station.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
neracroft wrote:
Blijf balen van The National vs. Wavves ( 2 personen die ik ken hebben zelfs hun combi verkocht door deze clash…)

Wavves heeft niet de beste live reputatie is het niet? In die zin zou ik zekers voor The National gaan.

Vorige keer ik ze zag was het gewoon een groot garagerock feest!
Ik doe waarschijnlijk half uur The National dan Wavves en dan nog een half uur The National, en hoop dan dat The National geen jaren niet meer wacht om terug te komen naar hier.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik doe waarschijnlijk half uur The National dan Wavves en dan nog een half uur The National, en hoop dan dat The National geen jaren niet meer wacht om terug te komen naar hier.

Ik verwacht en hoop nog wel één passage met dit album op zak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken