Best Kept Secret 2018

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.264
2.204
Vrijdag:
Jay Som – Tom Grennan – The Districts – Future Islands – Rex Orange County – Tyler, The Creator – Deerhunter – Arctic Monkeys – CHVRCHES – (Job Jobse)

Zaterdag:
SYML – Omni – Angus and Julia Stone – JOHAN – Slowdive – Mattiel – Warpaint – Vince Staples – The National – Four Tet – (Container) – (Umfang)

Zondag:
Joep Beving – Khruangbin – Hinds – Waxahatchee – Ty Segall & The Freedom Band – Spoon – Unkown Mortal Orchestra – Father John Misty – Mogwai – LCD Soundsystem

Als je The District vervangt door Susanne Sundfør is het ook wel ongeveer mijn lijstje.
Twijfel nog een beetje tussen Waxahatchee en Rodriguez.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.264
2.204
Arctic Monkeys heeft gisteren de Europese tour afgetrapt. Setlist lijkt sterk op de warm up-shows die ze in Amerika hebben gedaan; vooral veel nummers van AM:

https://www.setlist.fm/setlist/arctic-monkeys/2018/columbiahalle-berlin-germany-3edc11b.html

Dit zal in grote lijnen wel de setlist zijn voor BKS en Werchter.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Ja idd, van mij mogen ze gewoon een soort van greatest hits set spelen hoor. Van elk abum wat spul, en dan heb je prima avond bij Arctic Monkeys.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
High, Knee Socks, One For The Road en Snap Out of It eruit en Star Treatment en Batphone erbij. +View from the afternoon en Dance Little Liar.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Sorry, had er even niet bij stilgestaan dat mensen misschien echt super enthousiast waren over Arctic Monkeys, voor mij word het gewoon een hitjes festijn en in beschonken toestand dansen op de 'gouwe ouwe'. Zou het ook niet graag hebben dat shows waar ik écht hard naar uitkijk gespoiled worden met setlists.

Ga mijn reactie meteen ook bewerken dat ik het niet meer over specifieke nummers heb!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Die Berlijn-setlist zegt veel maar ook niet heel veel. Ik denk dat ze voor BKS (en het progressieve indie-publiek aldaar) toch wat meer TBH&C werk zullen toevoegen. Dat festival is de ideale setting om wat van de nieuwe nummers te spelen.
.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
4 nieuwe nummers is redelijk weinig ja. Jammer dat ze van die vier nieuwe uitgerekend She Looks Like Fun doen, voor mij het minste nummer van die plaat. Irritant onding.

Vond de AM nummers in 2014 anders wel een aangenaam rustpunt in de set. Altijd strak gespeeld ook.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.993
565
Vond de AM nummers in 2014 anders wel een aangenaam rustpunt in de set. Altijd strak gespeeld ook.
Dat is nu net het 'probleem'. Met de nummers van TBH+C erbij bestaat de set wel uit erg veel 'rustpunten'. Bij BKS is dat nog niet zo'n ramp (wel jammer), maar ik vrees bij RW wel voor de sufste afsluiter sinds jaren.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Sorry, had er even niet bij stilgestaan dat mensen misschien echt super enthousiast waren over Arctic Monkeys, voor mij word het gewoon een hitjes festijn en in beschonken toestand dansen op de ‘gouwe ouwe’. Zou het ook niet graag hebben dat shows waar ik écht hard naar uitkijk gespoiled worden met setlists.

Ga mijn reactie meteen ook bewerken dat ik het niet meer over specifieke nummers heb!

Dankje, was niet bedoeld als een sneer, maar ik probeer wel uit alle macht de set voor mezelf geheim te houden:)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Ik ga dit jaar eens proberen niet alles te willen zien. Ervaring leert dat dat uitloopt op niks zien namelijk of alles missen.

VRIJDAG : The Districts - Future islands - ..And You will Know Us by the trail of Death (!) - Arctic Monkeys (!) - Crows
ZATERDAG : Isaac Gracie (als het bed niet TE lekker ligt) - Wolf Alice (!) - Slowdive - (Heel even) The National - Wavves - Dune Rats (!) - USA Nails
ZONDAG: Moaning - Yellow Days - Ty Segall (!) - Spoon - Preoccupations - LCD Soundsystem (!)




 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.993
565
Er komt uiteindelijk van de helft niks terecht natuurlijk, maar vooralsnog ziet mijn schema er als volgt uit (in het vet de 'zekerheidjes'):

VRIJDAG: The Districts - ... And You Will Know Us by the Trail of Dead - Tyler, the Creator - Deerhunter - Arctic Monkeys - The Comet is Coming - Never Mind the Brexit
ZATERDAG: SYML - Omni - Angus & Julia Stone - Johan - Wolf Alice - Slowdive - The Internet - Warpaint - Vince Staples - The National - Four Tet
ZONDAG: Moaning/Khruangbin - Gang of Youth - Hinds - Waxahatchee - Ty Segall - Spoon - UMO - Preoccupations - Superorganism - LCD Soundsystem
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Vrijdag: Jay Som - Tom Grennan - Susanne Sundfør - Future Islands - ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead - Tyler, The Creator - Deerhunter - Arctic Monkeys - The Comet Is Coming

Zaterdag: Isaac Gracie - Omni - Pale Waves - Angus & Julia Stone - Johan - Wolf Alice - Slowdive - The Kills - The Internet - Warpaint - Cocaine Piss - The National - Four tet

Zondag: Joep Beving - Khruangbin - Vagabon - Hinds - Rodriguez - Ty Segall & The Freedom Band (of toch Rostam... hmmm nog een twijfel) - Spoon - Unknown Mortal Orchestra - Father John Misty - Superorganism (met pijn in mijn hart sla ik Mogwai over), LCD Soundsystem.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Ik heb er ook heel zin in en heb een vergelijkbare route als de meeste hier. Heb nog wel wat keuzes te maken en dan met name tussen FJM en Preoccupations, Khruangbin en Moaning en Superorganism en Mogwai.

Verder probeer ik dit jaar af en toe wat rust in te bouwen maar met dit programma, Casbah en wellicht Despacio gaat dat heel lastig worden.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.264
2.204
@Noid: tevreden met het antwoord over Björk?
Vraag blijft natuurlijk: waarom wel Northside en niet BKS....
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
noid. je bent beroemd ! Trouwens het hele forum wordt eervol vermeld in deze snippet. Hulde aan iedereen !
Ik ben bang dat ik een vd aankomende jaren toch op een festival sta waar Bjork optreedt.....als ik het antwoord zo hoor.
Ze past zo goed op het festival, ze past zo slecht bij mijn.....

Ik ben steeds meer benieuwd naar Yellow Days trouwens.....
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
@noid: tevreden met het antwoord over Björk?
Vraag blijft natuurlijk: waarom wel Northside en niet BKS….

Ben tevredenen dat de vraag gesteld is maar niet met het antwoord. Dit antwoord is een open deur. Uiteraard heeft BKS een poging gedaan zeker omdat ze ook op Northside staat! Het interessante is dan de achtergrond die Roosmarijn nu als Best Kept Secret noemt.

Het is een leuk iniatief van Festileaks maar Roosmarijn Reimer is veel minder open dan Robert Swarts en dat is jammer.

En Beyoncé noemen als optie voor BKS stemt mij ook niet vrolijk. Dat past totaal niet!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
noid. je bent beroemd ! Trouwens het hele forum wordt eervol vermeld in deze snippet. Hulde aan iedereen !
Ik ben bang dat ik een vd aankomende jaren toch op een festival sta waar Bjork optreedt…..als ik het antwoord zo hoor.
Ze past zo goed op het festival, ze past zo slecht bij mijn…..

Ik ben steeds meer benieuwd naar Yellow Days trouwens…..

Met wat geluk (voor jou) speelt er dan ook een combo Wavves - Dune Rats. Of doe om herhaling tegen te gaan Together Pangea en Bass Drum Of Death maar!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken