Best Kept Secret 2018

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
Van de Festileaks Instagram, uit het interview met Roosmarijn: “De geheime act is een naam van formaat en gaat een heel tof optreden weggeven”
Volgens mij is de invulling van dat vraagteken al op de eerste dag gekraakt alhier....Despacio dus. Volgens mij ook pas net bekend gemaakt voor APE, dus de announcement komt eraan.
 

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
40
2
Joris wrote:
Van de Festileaks Instagram, uit het interview met Roosmarijn: “De geheime act is een naam van formaat en gaat een heel tof optreden weggeven”

Volgens mij is de invulling van dat vraagteken al op de eerste dag gekraakt alhier….Despacio dus. Volgens mij ook pas net bekend gemaakt voor APE, dus de announcement komt eraan.
Despacio voor APE was eerste week van april al bekend gemaakt, dus al tijdje bekend.. (hoop en gok ook dat het Despacio word trouwens)
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Dune Rats toegevoegd aan de Casbah, tijdens The National. Alsof de Wavves - National clash nog niet erg genoeg was.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Je kunt het ook positief bekijken. Het is nu een stuk interessanter om The National te skippen als garageliefhebber.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.364
Gohja maar toch... Als die Casbah niet (veel) vergroot ga je na volledig Wavves kijken daar waarschijnlijk ook niet meer binnen geraken.

Ik ben totaal geen fan om tijdens de headliner niets anders te laten spelen zoals bij Radiohead, maar o wat is dit pijnlijk. Zeker omdat TW Classic mij ook niet gaat lukken voor The National!

Maar in het algemeen vind ik shows als Cloud Nothings, The Parrots, Together Pangea,... altijd toffer dan The War On Drugs, Death Cab For Cutie, Alt-J.
Niet per sé beter maar ik kijk meestal met meer plezier terug op de optredens waar serieus gefeest word, dus de keuze is al gemaakt, maar hoopte sowieso zo veel mogelijk van The National nog mee te pikken... Maar dat begint stilaan verdomd weinig te worden!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
Dank je organisatie !! ......DUNE RATS ! hahahahah. Wie had dat gedacht ?
Alvast een sorry, ik ben behoorlijk hyped hierover.

Trouwens het "Despacio-vraagteken" staat OOK nog steeds op het blokkenschema he ?!
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
128
47
Je kunt het ook positief bekijken. Het is nu een stuk interessanter om The National te skippen als garageliefhebber.

Ik snap de combo The National en garagerock sowieso niet. Ben als garagerock aanhanger wat eenkennig vrees ik, maar waarom zou je opwindende garagerock skippen voor die duffe nummers van The National? (het bashen kan beginnen...)
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Dank je organisatie !! ……DUNE RATS ! hahahahah. Wie had dat gedacht ?
Alvast een sorry, ik ben behoorlijk hyped hierover.

Trouwens het “Despacio-vraagteken” staat OOK nog steeds op het blokkenschema he ?!

Ja, dat vraagteken staat er nog steeds, en op de website is het blokje waar eerst Tokyo Hill stond nog steeds leeg.
Verder is er ook een blok vrij op Four op vrijdag. Alex Turner die een uur lang Serge Gainsbourg-platen draait?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik snap de combo The National en garagerock sowieso niet. Ben als garagerock aanhanger wat eenkennig vrees ik, maar waarom zou je opwindende garagerock skippen voor die duffe nummers van The National? (het bashen kan beginnen…)

The National is zowat mijn favoriete act maar garage shows zijn misschien wel de meest vermakelijke liveshows die er zijn. Zekers diep in de nacht op een festival.
Je kunt helaas meerdere genres heel erg leuk vinden :)

Maar zoals ik het goed begrijp staan Wavves en Dune Rats tegelijk? Zoiets snap ik dus niet dan.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
pixie6666 wrote:
Ik snap de combo The National en garagerock sowieso niet. Ben als garagerock aanhanger wat eenkennig vrees ik, maar waarom zou je opwindende garagerock skippen voor die duffe nummers van The National? (het bashen kan beginnen…)

The National is zowat mijn favoriete act maar garage shows zijn misschien wel de meest vermakelijke liveshows die er zijn. Zekers diep in de nacht op een festival.
Je kunt helaas meerdere genres heel erg leuk vinden
1f642.svg


Maar zoals ik het goed begrijp staan Wavves en Dune Rats tegelijk? Zoiets snap ik dus niet dan.

Nee, niet tegelijk, maar wel direct na elkaar in FIVE en Casbah
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.364
noid wrote:
Je kunt het ook positief bekijken. Het is nu een stuk interessanter om The National te skippen als garageliefhebber.

Ik snap de combo The National en garagerock sowieso niet. Ben als garagerock aanhanger wat eenkennig vrees ik, maar waarom zou je opwindende garagerock skippen voor die duffe nummers van The National? (het bashen kan beginnen…)

Een van mijn favoriete genres is sowieso garagerock. Maar ik kan ook heel hard genieten van The National of In Flames of Kiasmos of Elliott Smith of ...
Maar in een festival setting ga ik sowieso liever het hardere feestgedruis kiezen. Als ik 's avonds met een wijntje een boek zit te lezen zal het waarschijnlijk eerder The National zijn. The National was toch misschien mijn hoogste niet stevig rockende band dit jaar, dus blijft gewoon doodzonde!

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.303
noid wrote:
Je kunt het ook positief bekijken. Het is nu een stuk interessanter om The National te skippen als garageliefhebber.

Ik snap de combo The National en garagerock sowieso niet. Ben als garagerock aanhanger wat eenkennig vrees ik, maar waarom zou je opwindende garagerock skippen voor die duffe nummers van The National? (het bashen kan beginnen…)
Wat? Duffe nummers van The National?

giphy.gif
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
Dirk wrote:
Dank je organisatie !! ……DUNE RATS ! hahahahah. Wie had dat gedacht ?
Alvast een sorry, ik ben behoorlijk hyped hierover.

Trouwens het “Despacio-vraagteken” staat OOK nog steeds op het blokkenschema he ?!

Ja, dat vraagteken staat er nog steeds, en op de website is het blokje waar eerst Tokyo Hill stond nog steeds leeg.
Verder is er ook een blok vrij op Four op vrijdag. Alex Turner die een uur lang Serge Gainsbourg-platen draait?

Serge Gainsbourg platen draait - Hoe kom je hier nou weer op ?
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Processierups wrote:

Dirk wrote:
Dank je organisatie !! ……DUNE RATS ! hahahahah. Wie had dat gedacht ?
Alvast een sorry, ik ben behoorlijk hyped hierover.

Trouwens het “Despacio-vraagteken” staat OOK nog steeds op het blokkenschema he ?!


Ja, dat vraagteken staat er nog steeds, en op de website is het blokje waar eerst Tokyo Hill stond nog steeds leeg.
Verder is er ook een blok vrij op Four op vrijdag. Alex Turner die een uur lang Serge Gainsbourg-platen draait?

Serge Gainsbourg platen draait – Hoe kom je hier nou weer op ?

Hij heeft Gainsbourg op veel plekken als invloed genoemd voor Tranquility Base. Zie bijvoorbeeld:

https://www.radiox.co.uk/artists/arctic-monkeys/alex-turner-names-influences-new-album/

Maar dit gaat natuurlijk niet gebeuren....
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
466
Vrijdag
Jay Som - The Districts - Future Islands - ??? - Tyler The Creator - Arctic Monkeys - Chvrches - Casbah (?)


Zaterdag
Pale Waves - Bully - Wolf Alice - Slowdive - The Internet - Warpaint - Vince Staples - The National


Zondag
Khruangbin - Gang of Youths - Yellow Days - Ty Segall - Spoon - UMO - Preoccupations - ??? - LCD Soundsystem
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat? Duffe nummers van The National?

Kan hier eventjes iemand ingrijpen aub?

Wij zouden zowat dezelfde route hebben Thomas. Niks met Rodriquez? Toch wel een icoon. Check eventjes zijn film Searching for Sugarman anders. Gangs of Youth is nog wel dope en Hinds is live best leuk om naar te kijken. Op de vrijdag van een afstandje de tentje van Tyler nog eventjes checken? hahah.

 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.364
Vrijdag
The Districts - Future Islands - ...Trail Of Dead - Deerhunter - Arctic Monkeys - Haxxan

Zaterdag
Omni - (even) Angus & Julia Stone - Bully - Wolf Alice - Slowdive - Mattiel (of The Kills) - Warpaint - (even) The National - Wavves - Dune Rats - (eventueel) Drahla

Zondag:
Gus Dapperton - Moaning - Gang Of Youths - Hinds - Rodriguez of Waxahatchee - Ty Segall - Spoon - Father John Misty - (eventueel) Mogwai
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Vrijdag:
Jay Som - Tom Grennan - The Districts - Future Islands - Rex Orange County - Tyler, The Creator - Deerhunter - Arctic Monkeys - CHVRCHES - (Job Jobse)

Zaterdag:
SYML - Omni - Angus & Julia Stone - JOHAN - Slowdive - Mattiel - Warpaint - Vince Staples - The National - Four Tet - (Container) - (Umfang)

Zondag:
Joep Beving - Khruangbin - Hinds - Waxahatchee - Ty Segall & The Freedom Band - Spoon - Unkown Mortal Orchestra - Father John Misty - Mogwai - LCD Soundsystem
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken