Indiaantje89 wrote:
Het is nog steeds geen slecht festival hoor. Maar ik vind de line-up best een commercieel tintje hebben dit jaar voor BKS begrippen. Het is iets meer “Lowlands” geworden dan “Primavera”. Future Islands, Warpaint, Vince Staples, Job Jobse, Angus & Julia Stone, The Kills, Unknown Mortal Orchestra, The Internet, Altin Gün, Naaz, The Districts, Preoccupations etc.
Met Slowdive en Mogwai hebben ze dan weer wel 2 toffe acts, al hoewel beide het succes niet gaan halen van een vorige editie ben ik bang.
Daarnaast alweer een Hip Hop nacht, wat me persoonlijk totaal niet kan boeien en ik persoonlijk een beetje makkelijk vind om mee op mee te liften. En dan een Job Jobse in de nacht.. kan je nou echt niets meer spannends vinden? En St. Paul voor de triljoenste keer op een Nederlands festival, lekker origineel allemaal.
Primavera en BKS delen dit jaar 27 acts. Daarnaast staan er op Primavera 14 acts die die al eerder ( de meesten vorig jaar) op BKS stonden. Valt dus toch wel mee met dat verder van PS af komen te staan?