Best Kept Secret 2018

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Ze draaien met 3 maar op zaterdag kan James wel even op gaan treden in Luxemburg lijkt me.

Ben wel benieuwd wanneer we het weten. Voor wat aandacht en extra verkoop zou je verwachten dat ze snel wat bekend maken.
 

samuco

Nieuw lid
3 mei 2018
1
0
Hi guys! Im a newbie, Im coming to BKS from Perú in southamerica. I was wondering if someone of you guys will return by car to Amsterdam after LCD soundsystem show, I need a ride (I will pay for it) thanks for your help! Cheers and rock an roll
 

Buskerman

Nieuw lid
2 mrt 2014
2
0
visdave34 wrote:
Ik ga dit jaar overigens voor het eerst een weekend. Hoe is het met de drukte bij aankomst op vrijdagochtend? Met hoeveel tijd moet ik rekening houden om te parkeren, weg naar de camping te vinden, tent neer te smijten en festivalbandje halen? We kunnen waarschijnlijk pas weg als we de kids naar school hebben gebracht, dus verwacht dat we op z’n vroegst om een uur of 10 ’s ochtends aankomen.

Bovenstaande even in de RT…

Daarnaast twijfelen we nog om die 8p lodge te boeken, maar we zijn helaas met 9… Iemand ervaringen mee? Krijg je aparte bandjes om op het bungalowpark (Safari Resort) te komen? Of kunnen we daar wel een extra luchtbedje neergooien?

Hier dezelfde vraag, weet iemand of er aparte bandjes zijn voor bungalowpark en camping?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hi guys! Im a newbie, Im coming to BKS from Perú in southamerica. I was wondering if someone of you guys will return by car to Amsterdam after LCD soundsystem show, I need a ride (I will pay for it) thanks for your help! Cheers and rock an roll

Try the facebook event page. Maybe you got some luck over there :)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
visdave34 wrote:

visdave34 wrote:
Ik ga dit jaar overigens voor het eerst een weekend. Hoe is het met de drukte bij aankomst op vrijdagochtend? Met hoeveel tijd moet ik rekening houden om te parkeren, weg naar de camping te vinden, tent neer te smijten en festivalbandje halen? We kunnen waarschijnlijk pas weg als we de kids naar school hebben gebracht, dus verwacht dat we op z’n vroegst om een uur of 10 ’s ochtends aankomen.


Bovenstaande even in de RT…

Daarnaast twijfelen we nog om die 8p lodge te boeken, maar we zijn helaas met 9… Iemand ervaringen mee? Krijg je aparte bandjes om op het bungalowpark (Safari Resort) te komen? Of kunnen we daar wel een extra luchtbedje neergooien?

Hier dezelfde vraag, weet iemand of er aparte bandjes zijn voor bungalowpark en camping?

Dat waren afgelopen jaar dezelfde bandjes. Je moet naar binnen via de ingang van het vakantiepark en krijgt daar ook de sleutel.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
@visdave34 - Was je nog op tijd voor een lodge? Zo te zien zijn alle accomodaties nu uitverkocht.

[edit: kennelijk was er iets mis met de website, want er zijn er nu toch weer beschikbaar]
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Schaam me toch om te zeggen dat ik het Despacio Soundsystem echt moest opzoeken, maar dat zou een hele geslaagde toevoeging zijn zèg! De Tokyo Hill ga ik niet missen.

Zal alvast mijn dansschoenen gaan poetsen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heeft iemand hier eigenlijk ooit een huisje/lodge of wat dan ook gehad op de camping?

Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Lijkt me heerlijk over een paar jaar met je maten in een huisje. Maar aan de andere mis je misschien wel de gekkigheid op de camping.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Zo te zien benut BKS de release van de nieuwe Arctic Monkeys om nog wat van de resterende weekendkaarten te verkopen. Komende vrijdag 24 uur lang extra groepstickets en wat extra dagkaarten voor vrijdag en zaterdag.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Dat geeft aan dat de verkoop wat tegenvalt. Vind ik toch opvallend want het programma is misschien wel het sterkste ooit.

Toch de concurrentie van DTRH die ook een sterk programma hebben en veel kaarten verkocht hebben?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Dat geeft aan dat de verkoop wat tegenvalt. Vind ik toch opvallend want het programma is misschien wel het sterkste ooit.

Toch de concurrentie van DTRH die ook een sterk programma hebben en veel kaarten verkocht hebben?

Of het benutten van een kans om nog even een boost te geven aan de verkoop. Het gaat volgens het bericht op een beperkt aantal kaarten, gedurende 24 uur.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
De zondagkaarten zijn nog behoorlijk beschikbaar meen ik. Waarom ze dan de vrijdag weer verder uitmelken, of wil arctic monkeys dit om hun nieuwe album in de juiste markt weg te zetten ?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
De kaartverkoop van de weekendtickets valt tegen zo simpel is het. Het stemt somber dat het festival van de mooie kleine(re) namen moet leunen op de enkele mega-act om hun kaartverkoop een boost te geven. Opmerkelijk ook omdat Noid terecht opmerkt dat het programma sterk is en er vorig jaar een uitverkochte editie was met unaniem lovende recensies. DTRH lijkt BKS dit jaar te overvleugelen, al snap ik niet waarom. Zoveel ontlopen die programma's elkaar toch niet? Zou het dan toch die randanimatie zijn waar in het beginjaar zo om geschamperd is?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Ze verwachten niet uitverkopen qua weekendtickets dus verminderen ze die voor het aantal dagtickets op de vrijdag en zaterdag omdat die wel uitverkocht waren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.537
Zoveel ontlopen die programma’s elkaar toch niet? Zou het dan toch die randanimatie zijn waar in het beginjaar zo om geschamperd is?

Ik denk wel dat DTRH met hun sterkste programma tot nu toe komt, en gok dat veel anderen dat ook vinden. De drie headliners zijn wat mij betreft ijzersterk voor een festival van die grootte en onderin staat er een rijk en gevarieerd programma. Die randanimatie lijkt me toch niet echt een gigantische bepalende factor om zo'n duur festivalticket te kopen. Hoelahoep, zeepbellen blazen en karaoke kan ik al doen op elke straatfeest.

Al denk ik niet dat BKS moet klagen hoor. Vergeet niet dat BKS normaal eigenlijk nooit uitverkoopt, op vorig jaar na. Al mag het van mij wel natuurlijk, want ook daar is het programma meer dan prima. Hoop wel dat ze volgend jaar echt eens gaan voor zo weinig mogelijk herhalingen van voorgaande jaren.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik denk dat het publiek van DTRH wat trouwer is en voor de beleving gaat. BKS publiek gaat eerder voor een goeie line-up. Misschien viel voor velen de line-up van DTRH dit jaar beter in de smaak.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
Denken moet je aan oudere mensen overlaten.
Ik denk dat er niks mis is met de 2018 editie, ook niet qua geld-instroom.
Er is ook helemaal niks mis met de lineup in het algemeen. Ik heb een hele sterke playlist kunnen maken dit jaar, beter dan voorgaande jaren.
Maar met headliners als The National en LCD Soundsystem haal je misschien een niche publiek binnen, maar toch zeker niet het grote publiek. Verder weinig mis met de headliners trouwens.
Maar.dat grote publiek wilde wel heel graag Radiohead zien (zeker in de intieme setting van BKS) en zelfs Arcade Fire is best wel een naam bij het grotere publiek. Logisch dat je dan uitverkoopt als festival.

Wat mij betreft; ik ga sws elk jaar naar BKS. Niet vergeten dat Tilburg een best grote (6e grootste stad van NL) toonaangevende rock/indiemuziek stad is en dat er een hoop studenten wonen. BKS heeft elk jaar een vast publiek wat elk jaar weer komt, mede omdat er geen goed vergelijkbaar festival met dit soort muziek in de buurt is.....ik val onder dit vaste publiek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken