Best Kept Secret 2018

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Ik ga dit jaar overigens voor het eerst een weekend. Hoe is het met de drukte bij aankomst op vrijdagochtend? Met hoeveel tijd moet ik rekening houden om te parkeren, weg naar de camping te vinden, tent neer te smijten en festivalbandje halen? We kunnen waarschijnlijk pas weg als we de kids naar school hebben gebracht, dus verwacht dat we op z’n vroegst om een uur of 10 ’s ochtends aankomen.
Bovenstaande even in de RT...

Daarnaast twijfelen we nog om die 8p lodge te boeken, maar we zijn helaas met 9... Iemand ervaringen mee? Krijg je aparte bandjes om op het bungalowpark (Safari Resort) te komen? Of kunnen we daar wel een extra luchtbedje neergooien?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
visdave34 wrote:
Ik ga dit jaar overigens voor het eerst een weekend. Hoe is het met de drukte bij aankomst op vrijdagochtend? Met hoeveel tijd moet ik rekening houden om te parkeren, weg naar de camping te vinden, tent neer te smijten en festivalbandje halen? We kunnen waarschijnlijk pas weg als we de kids naar school hebben gebracht, dus verwacht dat we op z’n vroegst om een uur of 10 ’s ochtends aankomen.

Bovenstaande even in de RT…

Daarnaast twijfelen we nog om die 8p lodge te boeken, maar we zijn helaas met 9… Iemand ervaringen mee? Krijg je aparte bandjes om op het bungalowpark (Safari Resort) te komen? Of kunnen we daar wel een extra luchtbedje neergooien?

Vorig jaar op vrijdag rond 12u30 op mijn werk vertrokken.
- inkopen gedaan
- naar het festival gereden (1u20min rijden)
- op het gemak geparkeerd, bandje gaan halen, tent opgezet en naar het terrein gestapt (dit allen zonder gehaast te zijn en tussendoor een biertje te drinken e.d.)
Dit alles samen stond ik +/- 16h30 (ten laatste) op het veld.

Dus voor mezelf lijkt een ruwe schatting van 2 uur (parking op rijden tot met een biertje op het veld te staan) vrij realistisch.
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Voor mij is de grootste clash Superorganism en Mogwai... Dat gaat echt nog een ruime maand flink nadenken worden! Voor de rest een perfect blokkenschema! Zelfs veel dingen op stages waar ik ze graag zou willen zien! Gelukkig hoe ik niet zo vaak naar stage 3, toch een rare 'tent' blijft dat!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Wel grappig dat zo'n vraagteken zoveel verwachtingen wekt. Het zal wel randanimatie zijn of zo, of wat secret sessies ergens op het terrein wat niet van te voren bekend is. Iets groots zouden ze natuurlijk niet secret houden. Ze verkopen daar natuurlijk ook het liefst zoveel mogelijk kaartjes.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Voor mij is de grootste clash Superorganism en Mogwai… Dat gaat echt nog een ruime maand flink nadenken worden! Voor de rest een perfect blokkenschema! Zelfs veel dingen op stages waar ik ze graag zou willen zien! Gelukkig hoe ik niet zo vaak naar stage 3, toch een rare ‘tent’ blijft dat!

Ja daar baal ik ook wel van. Een echte clash is het niet want het wordt zonder twijfel Mogwai maar ik had die hype graag eens gezien.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.649
1.968
Het blokkenschema trekt me waarschijnlijk alsnog over de streep om mijn vrijdagticket in te ruilen voor een weekendticket. Voor de vrijdag is het zonde dat Deerhunter en Arctic Monkeys op elkaar aansluiten en dat Sudan Archives tijdens AM speelt, is een artieste die een groter publiek verdient. Meest vervelende clash voor mij is de keuze tussen Johan en het zien van Bully en Nilufer Yanya, gok dat het Johan zal worden. De zaterdag zou voor mij ook de eerste keer BKS zijn dat ik op een dag enkel shows op de One en de Two zie. Op de zondag een vergelijkbaar dilemma met de keuze tussen Moaning en de shows van Joep Beving en Let's Eat Grandma, misschien dat ik de eerste op London Calling kan gaan zien. De zondag eindigt ijzersterk met Spoon, Mogwai en LCD Soundsystem, en ben stiekem erg benieuwd naar de DJ-set van Steve Davis. Autechre en Aphex Twin op BKS kan geen kwaad ;)
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.537
2.683
Het tijdschema ziet er prima uit! Slowdive had misschien later op de dag gemogen, maar als de belangrijkste clash Rodriguez - Waxahatchee is dan valt dat reuze mee! Super dat the National en LCD Soundsystem een volle set spelen.
Ben wel benieuwd hoe rustig het in de Two gaat zijn tegen het eind van de set van Deerhunter...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Wat me ook opvalt is dat er (nog) geen alternatief is voor LCD Soundsystem. Zelfs tijdens Radiohead stond er nog wel war in de FIVE toch?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.649
1.968
Wat me ook opvalt is dat er (nog) geen alternatief is voor LCD Soundsystem. Zelfs tijdens Radiohead stond er nog wel war in de FIVE toch?
Nee, tijdens Radiohead was er niets anders.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Het tijdschema ziet er prima uit! Slowdive had misschien op de dag gemogen, maar als de belangrijkste clash Rodriguez – Waxahatchee is dan valt dat reuze mee! Super dat the National en LCD Soundsystem een volle set spelen.
Ben wel benieuwd hoe rustig het in de Two gaat zijn tegen het eind van de set van Deerhunter…

Ik blijf in elk geval tot het eind staan. AM vind ik prima van een afstandje :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Processierups wrote:
Het tijdschema ziet er prima uit! Slowdive had misschien op de dag gemogen, maar als de belangrijkste clash Rodriguez – Waxahatchee is dan valt dat reuze mee! Super dat the National en LCD Soundsystem een volle set spelen.
Ben wel benieuwd hoe rustig het in de Two gaat zijn tegen het eind van de set van Deerhunter…

Ik blijf in elk geval tot het eind staan. AM vind ik prima van een afstandje
1f642.svg

Dit! Die tent moet van mij niet overvol staan, maakt het toch een stukje aangenamer dan de Interpol, Millionaire,... taferelen van afgelopen jaren.
En AM zie ik dan ook al op RW.

Ik baal wel weer van het einde van zondag.
Vorig jaar als een niet echte Radiohead fan te zijn na American Football door gegaan, wegens dat er toch niet veel meer speelde dat me echt hard boeide.
Kan dit jaar weer gebeuren, moet LCD niet per sé zien. Mogwai is wel tof maar al vaak gezien. Mogelijks na Spoon niets meer voor mij (als iemand anders 's avonds naar huis wil rijden, want nuchter blijven zie ik dan ook weer niet zitten :D ).

Scheelt me dan weer een dag congé die ik voor een ander festival kan gebruiken!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
De zondag sluiten we, zeker weten, af in de Casbah. Uurtje LCD en dan de laatste blikjes wegtikken in die gare loods. Heerlijk:)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
De zondag sluiten we, zeker weten, af in de Casbah. Uurtje LCD en dan de laatste blikjes wegtikken in die gare loods. Heerlijk:)

Lijkt me wel een uitdaging, middenin een LCD Soundsystem set weglopen. :) Is echt een act die je kan opzwepen en erin meezuigen. De laatste act gaat ook het hoogtepunt worden. ;-) (Of tenminste: dat hoop ik, ik ga alleen die dag haha).
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Wel grappig dat zo’n vraagteken zoveel verwachtingen wekt. Het zal wel randanimatie zijn of zo, of wat secret sessies ergens op het terrein wat niet van te voren bekend is. Iets groots zouden ze natuurlijk niet secret houden. Ze verkopen daar natuurlijk ook het liefst zoveel mogelijk kaartjes.

Anderzijds met die garden sessions van vroeger was er nooit zoveel hype. Nu hebben ze zelfs hun mail waarin ze het tijdschema bekend maken afgesloten met: "p.s. ?"
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.912
1.045
Er is iets nieuws naast het huidige programma dat kan niet anders door het ? naast de andere podia en de hints in de mail en in de tweet van Roosmarijn Reijmer.

De kans dat het Despacio Is lijkt vrij groot aangezien het drie dagen is, LCD er is en ze dit elders (o.a. All Points East) ook zo doen.

Daarnaast een nieuw podium inclusief programma voor 3 dagen geheim houden lijkt me iets te veel van het goede.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:
De zondag sluiten we, zeker weten, af in de Casbah. Uurtje LCD en dan de laatste blikjes wegtikken in die gare loods. Heerlijk:)

Lijkt me wel een uitdaging, middenin een LCD Soundsystem set weglopen.
1f642.svg
Is echt een act die je kan opzwepen en erin meezuigen. De laatste act gaat ook het hoogtepunt worden.
1f609.svg
(Of tenminste: dat hoop ik, ik ga alleen die dag haha).

Mochten ze me echt meezuigen dan blijf ik gewoon staan natuurlijk :)
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Er is iets nieuws naast het huidige programma dat kan niet anders door het ? naast de andere podia en de hints in de mail en in de tweet van Roosmarijn Reijmer.

De kans dat het Despacio Is lijkt vrij groot aangezien het drie dagen is, LCD er is en ze dit elders (o.a. All Points East) ook zo doen.

Daarnaast een nieuw podium inclusief programma voor 3 dagen geheim houden lijkt me iets te veel van het goede.

Ik heb het graag mis hoor maar ik kan me niet voorstellen dat ze een dergelijke act , die zeker nog wat mensen over de streep zou trekken, geheim zouden houden. Als ze nou uitverkocht zouden zijn, soit. Maar nu?
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
130
86
Ik ben zelf niet echt tevreden over dit blokkenschema:( Aangezien ik wel altijd een goede plek wil hebben voor de headliner (ga niet ergens halverwege het veld staan) moet ik Deerhunter, Vince Staples en Mogwai al missen. Had die allemaal graag willen zien. Preoccupations en Superorganism komen ook niet goed uit en Four Tet meteen na The National die 2 uur spelen gaat hem denk ik ook niet worden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken