Best Kept Secret 2018

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
neracroft wrote:
AUW!
Wavves vs. The National (AKA de clash waar ik al maanden voor aan het klagen ben dat die absoluut niet mag gebeuren)
Bully vs. Angus & Julia Stone
Rodriguez vs. Waxahatchee
Father John Misty vs. Preoccupations

En zowel Hinds als Ty Segall op de TWO.

Niet echt tevreden met deze timetable hoor

Ik snap je clashes (ook al zijn ze voor mij niet zo moeilijk), maar wat is er mis met Hinds en Ty Segall in TWO? ONE gaat sowieso niet werken en FIVE lijkt me wat klein voor Ty. Toch?

Ja oké Ty Segall misschien wel maar Hinds stond vorige keer rond 14u op de Five. En stonden 2 dagen geleden nog in de club van de AB (iets van een 200-250 man capaciteit gok ik in Brussel mét net een nieuw album en 2 jaar hier niet meer gespeeld te hebben en dat was niet eens uitverkocht.)

Dus die hadden veel beter rond 19u ofzo op de FIVE gestaan en als je dan ziet dat Ty Segall maar 1 plaatsje hoger staat op dat zelfde podium begin ik te denken dat die misschien evengoed 1 plaatsje hoger op de FIVE kon (maar dat is misschien wat veel gehoopt.)

Andersizjds vind ik Angus & Julia Stone vs. Bully heel zwaar (maar die eerste ga ik een maandje later op RW zien dus dat maakt het weer wat draaglijker!)
Maar vooral Wavves - The National zo pijnlijk. 2 van mijn 4 must see's op zaterdag ga ik moeten missen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
visdave34 wrote:

neracroft wrote:
AUW!
Wavves vs. The National (AKA de clash waar ik al maanden voor aan het klagen ben dat die absoluut niet mag gebeuren)
Bully vs. Angus & Julia Stone
Rodriguez vs. Waxahatchee
Father John Misty vs. Preoccupations

En zowel Hinds als Ty Segall op de TWO.

Niet echt tevreden met deze timetable hoor


Ik snap je clashes (ook al zijn ze voor mij niet zo moeilijk), maar wat is er mis met Hinds en Ty Segall in TWO? ONE gaat sowieso niet werken en FIVE lijkt me wat klein voor Ty. Toch?

Ja oké Ty Segall misschien wel maar Hinds stond vorige keer rond 14u op de Five. En stonden 2 dagen geleden nog in de club van de AB (iets van een 200-250 man capaciteit gok ik in Brussel mét net een nieuw album en 2 jaar hier niet meer gespeeld te hebben en dat was niet eens uitverkocht.)

Dus die hadden veel beter rond 19u ofzo op de FIVE gestaan en als je dan ziet dat Ty Segall maar 1 plaatsje hoger staat op dat zelfde podium begin ik te denken dat die misschien evengoed 1 plaatsje hoger op de FIVE kon (maar dat is misschien wat veel gehoopt.)

Andersizjds vind ik Angus & Julia Stone vs. Bully heel zwaar (maar die eerste ga ik een maandje later op RW zien dus dat maakt het weer wat draaglijker!)
Maar vooral Wavves – The National zo pijnlijk. 2 van mijn 4 must see’s op zaterdag ga ik moeten missen.
Dat is balen ja... En ik snap je punt mbt Hinds en Ty. Aan de andere kant, aangezien je Rodriguez ook wil zien, is TWO-ONE-TWO natuurlijk wel wat makkelijker dan FIVE-ONE-FIVE :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Bon genoeg geklaagd, gaat sowieso weer een top wekend worden!

VRIJDAG:
Mozes & The Firstbotn[DJ] - The Districts - Future Islands - ...Trail Of Dead - Deerhunter - Arctic Monkeys - Brexit[DJ] - Haxxan - Crows

ZATERDAG:
Omni - Angus & Julia Stone (heel even) - Bully - Wolf Alice - Slowdive - The Kills vs. Mattiel - Warpaint - The National vs. Wavves - Drahla

ZONDAG:
Moaning - Gang Of Youths - Hinds - Rodriguez vs. Waxahatchee - Ty Segall - Spoon - Father John Misty - Mogwai
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Trouwens The Shacks is een nieuwe naam toch? Die was nog niet bekend gemaakt toch? Is dat een extra naam of de vervanging van iets wat ik nog niet heb gemist?
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
VRIJDAG:
Tom Grennan - The Districts - Future Islands - Rex Orange County - Tyler, The Creator - Deerhunter - Arctic Monkeys - CHRVCHES - Job Jobse

ZATERDAG:
SYML - OMNI - Angus & Julia Stone - Johan - Slowdive - Mattiel - Warpaint - Vince Staples - The National - Four Tet - Container - Umfang

ZONDAG:
Joep Beving - Let's Eat Grandma - Hinds - Waxahatchee - Ty Segall & The Freedom Band - Spoon - Unkown Mortal Orchestra - Father John Misty - Mogwai - LCD Soundsystem
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Prima blokkenschema weer. Altijd wel wat kleine dingetjes maar dat zou gemekker in de marge zijn. Nee, ik ben tevreden. Het worden weer lange dagen met een propvol schema. Heerlijk!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
OK, voor mij lijkt het schema allemaal minder een probleem te zijn.
1. Wolf Alice op ONE
2. Wavves tijdens The National. Keuze (mijn gekke smaak is hier de oorzaak van) is dan makkelijk gemaakt: Wavves.
3. The Casbah gaat lekker lang door in de nachten, zo kan ik de hiphopnacht ook gewoon helemaal skippen, gelukkig.

Het lijkt wel bijna of ze volledig naar mijn gezever geluisterd hebben daar bij de BKS-org.....

 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Op het efestivals forum bedacht iemand dat het vraagteken in de timetable Despacio Soundsystem zou zijn (de Dewaele broertjes + James Murphy).
Aangezien dat vraagteken er 3 dagen staat + James Murphy er toch al is en Soulwax + 2ManyDjs vorig jaar speelde...

Best wel een goede gok vind ik!

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Dat zou heel vet zijn, maar volgens mij hebben die een enorme productie mee. Lijkt me iets te hoog gegrepen, maar ik help het je hopen!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Dat zou heel vet zijn, maar volgens mij hebben die een enorme productie mee. Lijkt me iets te hoog gegrepen, maar ik help het je hopen!

Meer nog die hebben meestal (if not altijd) hun eigen stage denk ik. Waar ze zelf elke dag een set van een 6-tal uren draaien. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het zie gebeuren zelfs!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Despacio zou heel vet zijn en zeker mogelijk zie ook All Points East waar ze ook drie dagen staan maar verwacht ik toch niet. LCD speelt in het weekend nog in Luxemburg. Of zou James een dagje vrij krijgen van de Dewaele broertjes? Het zal toch niet!!!!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.362
5.054
Ik denk gewoon dat het dat 3FM podiumpje gaat zijn voor die TV sessies.

Edit: oh zie nu pas de timetable op de website. Daar zijn de stage 4 duidelijk paars en de ? ook. Dus geen extra stage. Die vraagteken viel me pas op na de Twitter afbeeldingen van het blokkenschema waar het minder duidelijk op was.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Het is wel degelijk iets wat niets met Stage 4 te maken heeft. Als je de afbeeldingen bekijkt op Twitter en Facebook zie je duidelijk een apart vak naast The Casbah met een ?.
Daarnaast vermeldt Roosmarijn Reijmer in haar retweet dat er nog een Best Kept Secret is en dat zijn open plekken bij Four niet want dat is al jaren zo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken