neracroft wrote:
AUW!
Wavves vs. The National (AKA de clash waar ik al maanden voor aan het klagen ben dat die absoluut niet mag gebeuren)
Bully vs. Angus & Julia Stone
Rodriguez vs. Waxahatchee
Father John Misty vs. Preoccupations
En zowel Hinds als Ty Segall op de TWO.
Niet echt tevreden met deze timetable hoor
Ik snap je clashes (ook al zijn ze voor mij niet zo moeilijk), maar wat is er mis met Hinds en Ty Segall in TWO? ONE gaat sowieso niet werken en FIVE lijkt me wat klein voor Ty. Toch?
Ja oké Ty Segall misschien wel maar Hinds stond vorige keer rond 14u op de Five. En stonden 2 dagen geleden nog in de club van de AB (iets van een 200-250 man capaciteit gok ik in Brussel mét net een nieuw album en 2 jaar hier niet meer gespeeld te hebben en dat was niet eens uitverkocht.)
Dus die hadden veel beter rond 19u ofzo op de FIVE gestaan en als je dan ziet dat Ty Segall maar 1 plaatsje hoger staat op dat zelfde podium begin ik te denken dat die misschien evengoed 1 plaatsje hoger op de FIVE kon (maar dat is misschien wat veel gehoopt.)
Andersizjds vind ik Angus & Julia Stone vs. Bully heel zwaar (maar die eerste ga ik een maandje later op RW zien dus dat maakt het weer wat draaglijker!)
Maar vooral Wavves - The National zo pijnlijk. 2 van mijn 4 must see's op zaterdag ga ik moeten missen.