Best Kept Secret 2018

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Maarja, wie zet je daar dan wel neer? Ik vind dat de meeste namen dit jaar beter in de TWO passen dan op de ONE. Ik zou FJM, Mogwai, Wolf Alice etc. ook liever in de TWO zien.

Inderdaad. Dat is wegens "gebrek" aan dingen zoals George Ezra, The Boxer Rebellion, Circa Waves, Kaleo,...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.035
8.678
Wat is dat geluid slecht zeg bij Lolapalooza….Dat kunnen ze bij BKS beter iig.

Dit maal 100. In al die Lollapalooza filmpjes zit de geluidsmix wel erg verkeerd. Bah.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Ik heb zo’n gevoel dat er deze week een blokkenschema aan zit te komen! Komt misschien ook door het warme weer en dat ik daardoor al een beetje in de festivalsfeer kom, maar het zou wel een goede week zijn om hem te droppen vind ik!

Gisteren poste Best Kept Secret een throwback naar het Angus & Julia Stone optreden 4 jaar geleden. En ze zeiden dat ze nog een hele week throwbacks gingen posten.
Bouwen ze op naar een timetable announcement? Of wilt dit net zeggen dat we deze week zeker geen timetable krijgen?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Of wilt dit net zeggen dat we deze week zeker geen timetable krijgen?

Verwacht het dan eerlijk gezegd niet deze week. Lowlands komt waarschijnlijk met namen dus wellicht daarom niet.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
neracroft wrote:
Of wilt dit net zeggen dat we deze week zeker geen timetable krijgen?

Verwacht het dan eerlijk gezegd niet deze week. Lowlands komt waarschijnlijk met namen dus wellicht daarom niet.

Aan de andere kant zou het wel weer een makkelijke manier zijn om een beetje wind uit de zeilen van Lowlands te halen. Maar met deze throwbacks verwacht ik het eigenlijk ook nog niet deze week. Wellicht volgende week dan.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
noid wrote:

neracroft wrote:
Of wilt dit net zeggen dat we deze week zeker geen timetable krijgen?


Verwacht het dan eerlijk gezegd niet deze week. Lowlands komt waarschijnlijk met namen dus wellicht daarom niet.

Aan de andere kant zou het wel weer een makkelijke manier zijn om een beetje wind uit de zeilen van Lowlands te halen. Maar met deze throwbacks verwacht ik het eigenlijk ook nog niet deze week. Wellicht volgende week dan.

Met een blokkenschema haal je de wind niet uit de LL-zeilen. Ik neem aan dat BKS gewoon zo ver nog niet is (vorig jaar ook pas een maand voor het festival)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Northside had al de 'volledige' lineup bekend gemaakt, maar komt vandaag toch nog met 3 extra namen. O.a. MC5.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Nog exact 50 dagen! Begint toch stilaan te kriebelen hoor!

Wishlist:
1) mooi weer
2) Wavves en Ty Segall op de FIVE (al mag Wavves niet clashen met The National)
3) nog wat verassende laatste namen erbij
4) dat die verdomde timetable niet te lang meer op zoch laat wachten :lol:
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Denk dat we vandaag nog een terugblik krijgen van een act die er al eerder stond. Hoop volgende week toch wel op de timetable, ben benieuwd.
Komt inderdaad steeds dichterbij, heb er zin in!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Ik zou proberen elke dag wat te "posten" als ik het marketing team van BKS zou zijn. Dan hou je het vuurtje brandend bij de mensen en kun je door je uber-aanwezigheid op de media ook gewoon makkelijker uitverkopen op dagen die niet zo makkelijk uitverkopen. En BKS en Lowlands hebben helegaar helemaal niks met elkaar van doen, verschillende artiesten-pool; verschillende periodes in het jaar, grotendeels verschillende genres.

Zouden er nog twee verrassingskaarten worden gespeeld door de organisatie ? Om het laatste zetje te geven aan de zondagverkoop ?
En zijn er dit jaar geen afzeggingen meer na Aldous Harding ? Dat zou ook de eerste keer zijn dat alles wat geboekt ook daadwerkelijk komt. Ik baal nog steeds van de laatste afzegging van GirlBand iig. En NoAge en Warm Soda in het eerste jaar.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Zouden er nog twee verrassingskaarten worden gespeeld door de organisatie ?

Ik blijf het raar vinden hoe ze nog steeds niets hebben gezegd van 'line up is compleet' of 'laatste bands announced' of iets dergelijks.
Hoewel ik bijna niet durf hopen op toch nog wat verassingetjes bij de bekendmaking van de timetable... maar doe het toch :lol:
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.703
2.364
Even een vraagje, tijdje geleden werd Karen Elson aangekondigd dat ze kwam, hierna werd ze echter van de line-up gehaald, zonder bericht van BKS. Nu lijkt het mij dat ze heeft afgezegd, maar best vreemd dan dat er geen berichtje van BKS is gekomen, hebben jullie hier iets over opgevangen?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
geen berichtje van BKS is gekomen, hebben jullie hier iets over opgevangen?

BKS heeft de afzegging bevestigd op Facebook of Twitter na een vraag van iemand. Hadden ze inderdaad betere moeten communiceren.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
260
168
Ik baal nog steeds van de laatste afzegging van GirlBand iig. En NoAge en Warm Soda in het eerste jaar.

No Age speelden toch gewoon wel het eerste jaar? :)
[video]https://www.youtube.com/watch?v=BwAtIIaWBJY[/video]
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
BKS antwoordde gisteren op een tweet:
de timetable wordt binnenkort bekendgemaakt!

Het zou mij niet verbazen als dit (net als vorig jaar) een maand voor het festival gebeurt, dus op 8 mei
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Dirk wrote:
Zouden er nog twee verrassingskaarten worden gespeeld door de organisatie ?

Ik blijf het raar vinden hoe ze nog steeds niets hebben gezegd van ‘line up is compleet’ of ‘laatste bands announced’ of iets dergelijks.
Hoewel ik bijna niet durf hopen op toch nog wat verassingetjes bij de bekendmaking van de timetable… maar doe het toch
1f606.svg



Dirk wrote:
Ik baal nog steeds van de laatste afzegging van GirlBand iig. En NoAge en Warm Soda in het eerste jaar.

No Age speelden toch gewoon wel het eerste jaar?
1f642.svg

<iframe width="100%" height="286" src="https://www.youtube.com/embed/BwAtIIaWBJY" frameborder="0" allowfullscreen="" style="margin: 1em auto; height: 537.75px;"></iframe>

O waar ik zei NoAge bedoel ik IceAge. Stop. Geen jokers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken