Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zo zou ik het wel willen zien.....en dan hou ik de entree gewoon waar ie was vorig jaar.
Sorry voor de 4dubbele edit. plaatjes uploaden blijft een dingetje op dit forum.
Ja, een tweede open stage !
https://photos.google.com/photo/AF1QipOs_JlscScnQPkuJ2pWF_7AmQBRTsX7jfMWBKhM
Zo zag het er trouwens vorig jaar uit:
https://photos.google.com/photo/AF1QipOZtNJlVi-b1PldeQn8p5QUIgoMIVuO4cEy23df
zo zou ik het wel willen zien…..en dan hou ik de entree gewoon waar ie was vorig jaar.
Sorry voor de 4dubbele edit. plaatjes uploaden blijft een dingetje op dit forum.
Dirk wrote:
zo zou ik het wel willen zien…..en dan hou ik de entree gewoon waar ie was vorig jaar.
zo dan. bedankr Dennis. Ik wilde highlighten dat er op het veldje waar voorheen het groot scherm stond ook een tweede buitenpodium zou kunnen staan (ipv de FIVE dan zeg maar). Ach ja, de meeste dromen zijn bedrog...
zo dan. bedankr Dennis. Ik wilde highlighten dat er op het veldje waar voorheen het groot scherm stond ook een tweede buitenpodium zou kunnen staan (ipv de FIVE dan zeg maar). Ach ja, de meeste dromen zijn bedrog…
Dan wordt het terrein en daarmee de afstanden nog groter. Dat hoop ik eerlijk gezegd niet. Vind het juist zo fijn dat alles relatief dicht bij elkaar is. Dan kun je de meeste optredens zien en je bent minder snel moe.
Ik heb zo'n gevoel dat er deze week een blokkenschema aan zit te komen! Komt misschien ook door het warme weer en dat ik daardoor al een beetje in de festivalsfeer kom, maar het zou wel een goede week zijn om hem te droppen vind ik!
Mag inderdaad wel. Werchter, Graspop, Pinkpop, Down The Rabbit Hole. Die allemaal na BKS plaats vinden hebben hun tijdschema al allemaal bekend gemaakt.
Maarja, wie zet je daar dan wel neer? Ik vind dat de meeste namen dit jaar beter in de TWO passen dan op de ONE. Ik zou FJM, Mogwai, Wolf Alice etc. ook liever in de TWO zien.