Best Kept Secret 2018

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Death Cab For Cutie 16 juni naar Live in het Amsterdamse Bos..

Jammer, weet niet of ze überhaupt in Europa zijn rond/tijdens Best Kept Secret, maar was een mooie naam geweest!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Zijn dan (nog) niet in Europa en worden geboekt door Friendly Fire in Nederland dus BKS zal dan niet mogelijk geweest zijn. Wel jammer want goede band en optreden in 2015 was erg goed.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Friendly Fire is toch juist het bureau waar Best Kept Secret mee samen werkt en/of acts boekt?
Dat optreden in 2015 was echt goed inderdaad!
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Leuke plek voor zo'n concert, maar een week eerder op BKS was natuurlijk mooier geweest!
Wat als BKS niet voor Pinkpop plaats had moeten maken in dat weekend...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Friendly Fire is toch juist het bureau waar Best Kept Secret mee samen werkt en/of acts boekt?

Friendly Fire organiseert BKS en boekt de concerten Live in Amsterdams Bos.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Denk dat Friendly Fire ook keuzes moet maken wie waar neer te zetten. ALT-J staat er ook en die zouden natuurlijk ook weer eens op BKS kunnen. Beide bands passen er goed maar dat zijn dan wel weer herhalingen en in het geval van ALT-J zou het al de derde keer zijn.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.139
780
Leuke plek voor zo’n concert, maar een week eerder op BKS was natuurlijk mooier geweest!
Wat als BKS niet voor Pinkpop plaats had moeten maken in dat weekend…
Ik ben wel blij hoor! Een heel weekend naar BKS en een volledige set van DCFC zien, in het Amsterdamse Bos nota bene!!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Best Kept Secret veranderde vanmorgen hun omslagfoto op facebook. Hoop(te) dat dat samen ging gaan met een announcement vandaag...

Merkwaardig is wel dat er niets van de line up op de omslagfoto staat, even scrollen door hun oude omslagfoto's leert me dat ze de afgelopen jaren tussen de eerste namen en het festival altijd de line up als omslagfoto hadden.
Ben echt wel benieuwd naar de time table en of er al dan niet nog iets bijkomt!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Ze hebben wel een bericht gepost maar dat is nietszeggende reclame voor het festival. Geen nieuws of zo.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Ik heb eigenlijk wel hoop dat er nog een goede naam aan zit te komen. Vorig jaar zat Cloud Nothings nog bij de allerlaatste lichting toch? Dat vond ik ook één van de beste optredens van het festival.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Ik heb eigenlijk wel hoop dat er nog een goede naam aan zit te komen. Vorig jaar zat Cloud Nothings nog bij de allerlaatste lichting toch? Dat vond ik ook één van de beste optredens van het festival.

Correct en de jaren daarvoor zat ook oa. FIDLAR en Diiv erbij, dus ALS er nog namen gaan bijkomen zal er hier en daar nog wel wat moois te rapen vallen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Als je de appjes bekijkt dan geven ze aan bij de aankondiging van het pakketje met Angus& Julia Stone, Wolf Alice enz. dat ze nog meer dan 40 namen gaan aankondigen. Daarna hebben we 27 namen gehad (Johan, Slowdive enz) en 5 van de Casbah. Dus zouden we dus nog meer dan 8 namen moeten krijgen. Dat zouden de DJ's van Four kunnen zijn mits ze die meetellen.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Tellen ze die mee? Vind ik altijd een lastige, gezien die doorgaans ook nooit op de line up poster zelf staan (tenzij het natuurlijk iets heel speciaals is).
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Leuke plek voor zo’n concert, maar een week eerder op BKS was natuurlijk mooier geweest!
Wat als BKS niet voor Pinkpop plaats had moeten maken in dat weekend…
Dan hadden we mogelijk andere namen weer moeten missen. Tja, het verzetten vond ik vervelend qua datum (ben echt net klaar met mijn tentamens), maar qua line up (behoorlijk wat mee kunnen pikken van Primavera) is er niets te klagen.
Denk dat Friendly Fire ook keuzes moet maken wie waar neer te zetten. ALT-J staat er ook en die zouden natuurlijk ook weer eens op BKS kunnen. Beide bands passen er goed maar dat zijn dan wel weer herhalingen en in het geval van ALT-J zou het al de derde keer zijn.
Alt-J zou dan, net als de laatste keer, waarschijnlijk headlinen. Ben wat dat betreft dan maar wat blij dat ze niet komen, vind de huidige headliners toch een pak spannender.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
En Alt-J hun laatste keer op BKS (toen ze headliner waren) was toch ook niet zo'n top concert om eerlijk te zijn!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
En Alt-J hun laatste keer op BKS (toen ze headliner waren) was toch ook niet zo’n top concert om eerlijk te zijn!

Dat was het zeker niet. Daar hebben ze veel fans verloren. Al was het concert uit 2013 ook niet te overtreffen. Dat was wat toen! Ze zijn ook geen band voor een groot buitenpodium. Ze moeten in een intieme setting staan.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Tellen ze die mee? Vind ik altijd een lastige, gezien die doorgaans ook nooit op de line up poster zelf staan (tenzij het natuurlijk iets heel speciaals is).

Dat is de vraag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Ooit Spinvis een Aphex Twin-track horen draaien? Nou dan. Al sinds de eerste editie van Best Kept Secret weet je waar je moet zijn om verrast te worden met dj sets die nét even een andere richting inslaan dan je gewend bent: Stage FOUR, met Nederlands meest bevlogen dj als host: DJ St. Paul! Deze bijzondere sets en gasten staan dit jaar op het programma van Best Kept Secret Festival 2018:

Arp Frique - BRAZ (live) - CARISTA - History of Soul ( DJ Leroy Rey) - Ionica Smeets - Joep Beving (live) - Michael Midnight - Never Mind The Brexit (St. Paul UK Only Set) - Steve Davis & Kavus Torabi - Tala Drum Corps - The Gospel Sessions - The Mauskovic Dance Band - Thys - Yous & Yay (Sef & Faberyayo).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken