Best Kept Secret 2018

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Kwam deze clashfinder tegen waar ook de Casbah namen al tussen staan. Deze mag het gerust worden van mij!

https://clashfinder.com/s/bestkeptsecret18/
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Ik denk niet dat The Internet voor The National aan op de TWO zal staan. Is een redelijk onbekende act.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Gemist kans (incase we alleen nog maar Stage 4 namen krijgen): Dune Rats spelen 3 dagen later (samen met Wavves) in België!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Net even het laatste album van Palm weer opgezet, heerlijke plaat. Hoop dat die een mooie spot in FIVE krijgen vroeg op de dag.
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Kwam deze clashfinder tegen waar ook de Casbah namen al tussen staan. Deze mag het gerust worden van mij!

https://clashfinder.com/s/bestkeptsecret18/

Hier zou ik wel heel blij van worden, alleen denk ik niet helemaal dat het klopt. Dat betekent dat ik Flohio, Tyler the Creator en Vince Staples kan zien zonder grote clashes. Hoef alleen "the comet is coming" kan ik in dit schema niet zien.

Zou Unknown Mortal Orchestra BKS afsluiten op TWO? En Warpaint pas na 00:00 spelen op zaterdag?
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
De hierboven genoemde clashfinder zou redelijk gunstig voor mij zijn. Eigenlijk alleen de clash van Ty Segall/LCD Soundsystem zou ik jammer vinden. Maar het zou wel haasten worden om van Tyler -> Arctic Monkeys en The National -> Vince Staples te gaan. Dat 4 zijn eigenlijk mijn 4 favoriete namen op het affiche ook.

Vorig jaar werd het officiële blokkenschema op 16 mei bekend. Ben benieuwd!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Het festival is nu vroeger dus ik verwacht het blokkenschema toch wel begin mei dan. Ik ben ook benieuwd, ze doen het vaak goed op BKS met dat blokkenschema. Met goed bedoel ik dat ze zoveel mogelijk vermijden dat soortgelijke acts met elkaar clashen. Met zoveel acts die ik dit jaar goed vind kan het echter niet anders dan clashes geven. Ach ja, luxe probleempje :)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Denk inderdaad dat het blokkenschema van dit jaar vervelende clashes moet gaan opleveren omdat er gewoon te veel acts staan die je wil zien. Zeker ook met de extra stage Casbah. Het wordt pas pijnlijk als er acts clashen die je beide absoluut wil zien. Hopelijk kunnen ze die vermijden. Verwacht ook begin mei het blokkenschema samen met de namen voor Four.

Op Twitter antwoord BKS trouwens op de vraag of de line-up nu volledig is dat dit hun Best Kept Secret is. Zou er dan toch nog wat komen buiten de DJ's van FOUR?
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Nog een idee voor FOUR (na 2manydj's vorig jaar)?

http://www.nme.com/news/music/despacio-announce-three-day-residency-points-east-festival-2283895
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Hinds mag van mij gerust een uurtje komen draaien. Beetje The Strokes, beetje Black Lips, beetje Mac DeMarco,...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Hinds mag van mij gerust een uurtje komen draaien. Beetje The Strokes, beetje Black Lips, beetje Mac DeMarco,…

Je bent toch geen Hinds aan het geven aan de organisatie hè!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Denk inderdaad dat het blokkenschema van dit jaar vervelende clashes moet gaan opleveren omdat er gewoon te veel acts staan die je wil zien. Zeker ook met de extra stage Casbah. Het wordt pas pijnlijk als er acts clashen die je beide absoluut wil zien. Hopelijk kunnen ze die vermijden. Verwacht ook begin mei het blokkenschema samen met de namen voor Four.
Op Twitter antwoord BKS trouwens op de vraag of de line-up nu volledig is dat dit hun Best Kept Secret is. Zou er dan toch nog wat komen buiten de DJ’s van FOUR?

Wat betreft onvergetelijke clashes:
Ik weet niet of dit al zo is natuurlijk, maar de organisatie moet op basis van acts met verschillende muziekgenres laten clashen....dan heb je de minste klachten.
Dus Naaz tegenover Ty Segall of Moaning tegenover Tyler the Creator bijvoorbeeld. Maar dat zullen ze toch zelf wel al bedacht hebben.....
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Dat klinkt logisch, maar ik zou persoonlijk heel graag Vince Staples en The National allebei zien. Ik denk dat er op een festival als BKS veel mensen zijn die van meerdere genres houden. Ik zou een groep als Chvrches of vorig jaar Kaleo dan weer graag laten schieten.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Maar dat zullen ze toch zelf wel al bedacht hebben…..

Denk inderdaad dat ze het zo aanpakken en mochten ze dat niet doen kunnen ze hier lezen hoe het moet.

Ben meestal wel tevreden met het blokkenschema al zitten er natuurlijk altijd keuzes in.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken