Best Kept Secret 2018

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Zaterdagkaarten inmiddels ook uitverkocht. Toch opvallend dat de zondag het langste duurt want persoonlijk vind ik dat qua programma de beste dag.
Zou de headliner zo bepalend zijn ook bij BKS? Want LCD is denk ik de kleinste headliner dit jaar.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Denk toch wel dat de headliner er zeer hard toe doet bij BKS.
Anderzijds de zondag heeft een sterke programering maar is minder 'mainstream' bekend om het zo te zeggen.

De andere dagen heb je Arctic Monkeys, The National, Chvrches, Tyler The Creator, Vince Staples, Wolf Alice,...
Zijn toch nog iets 'bekender' dan pakweg Father john misty, LCD Soundsystem en Spoon. Niet?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Denk dat jij gelijk hebt. Ach van mij hoeft het ook niet helemaal uit te verkopen hoor. Wat rustiger op het terrein is niet erg.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Indiaantje89 wrote:
Wel jammer dat er soms van die geheime gigs staan op de Four. Meestal laat ik die link van me liggen. Maar als je dan hoort dat 2 Many Dj’s er gestaan hebben dan baal ik er toch van dat ik die niet heb gezien.

Sta je niet in de whatsapp lijst?

Die werkt overigens bij mij niet, heb me al 3 keer aangemeld! :-(
 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
Indiaantje89 wrote:
Wel jammer dat er soms van die geheime gigs staan op de Four. Meestal laat ik die link van me liggen. Maar als je dan hoort dat 2 Many Dj’s er gestaan hebben dan baal ik er toch van dat ik die niet heb gezien.

Sta je niet in de whatsapp lijst?

Waar meld je je aan voor die lijst dan?
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
BKS post net het volgende, hint? lijkt me bijna wel: https://www.facebook.com/BKSFestival/photos/a.463041333757458.106645.417389768322615/1764304810297764/?type=3&theater
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.139
780
Ik denk het niet... Ik durf er eigenlijk gewoon niet op te hopen, hoewel het natuurlijk wel leuk zou zijn als BKS zijn naam weer eens eer aan doet.

Edit: zou alleen nog op zaterdag kunnen, maar dan moet ie 4 dagen achter elkaar spelen en BKS tussen London en Manchester in proppen. Gaat niet gebeuren helaas...
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.889
2.709
Bij een reactie onder de post vraagt iemand of hij nog eens komt en de reactie van BKS is: "Wie weet!" Zou wel zeer mooi zijn als zij hem (nogmaals) hebben weten te strikken, maar zie helaas ook niet echt een geschikte plaats voor hem.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Het zou zeker mooi zijn maar de kans lijkt me voor dit jaar bijna nul. Hij staat al in Carré en AB dus de regio is al goed bediend. Daarnaast zal het niet goedkoop zijn en ze hebben al een heel behooorlijk programma. Denk dat het antwoord van BKS meer bedoeld is voor de toekomst en niet voor dit jaar.

Update:

Inmiddels heeft BKS het onder het bericht of Facebook zelf ook aangegeven dat het voor de toekomst is en niet voor dit jaar.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Op Facebook BKS:


NO FUN! The Casbah, de donkerste en hardste bar van Best Kept Secret, is terug. Niet alleen als bar, maar als echte stage. We gaan een tandje harder en hebben naast DJ's vijf sicke bands gevraagd The Casbah 's nachts tot de grond toe af te breken: BIG UPS​, Crows, USA Nails​, Drahla en Häxxan​.

Een mix van psych, noise, hard-core, post punk en fuzzy garagebands die het beste tot hun recht komen in een kleine ruimte met het publiek op ooghoogte. The Casbah dus.

En omdat na zo’n nacht in de pit te hebben gestaan de kater altijd extra heftig is, kun je in de ochtend ook een bakje gitzwarte koffie van The Village Coffee & Music bij The Casbah halen.

We hebben er nu al zin in. Tot in de pit!

Casbah wordt dus uitgebreid. Leuke ontwikkeling!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Kom er maar in Neracroft?.
Hier ben ik errug blij mee. Herrie in de nacht, en wat voor herrie! Big UPS en Crows zijn geweldige bands. Anderen nog ff luisteren! Zeer tof dit!!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Kom er maar in Neracroft
1f600.svg
.
Hier ben ik errug blij mee. Herrie in de nacht, en wat voor herrie! Big UPS en Crows zijn geweldige bands. Anderen nog ff luisteren! Zeer tof dit!!

Snap ik ook niet goed?

Maar wel ontzettend lekker nieuws seg!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:
Kom er maar in Neracroft
1f600.svg
.
Hier ben ik errug blij mee. Herrie in de nacht, en wat voor herrie! Big UPS en Crows zijn geweldige bands. Anderen nog ff luisteren! Zeer tof dit!!

Snap ik ook niet goed?

Maar wel ontzettend lekker nieuws seg!

Ja daarom noemde ik je. Ik dacht al dat dit je zou bevallen!

Mooi dat BKS ook de scherpe randjes niet vergeet. De rekening wordt natuurlijk pas na afloop opgemaakt maar op voorhand is dit van alle edities de line-up die me het meeste bevalt. Ook vind ik BKS steeds meer onderscheidend worden ten opzichte van de andere vergelijkbare festivals. De 3FM popnamen zijn goeddeels uit het programma verdwenen en men gaat meer dan ooit de breedte en diepte in; van hip hop tot noise-rock en van ingetogen electronica tot electro punk. Prima ontwikkeling wat mij betreft.
 

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
39
2
Spoon heeft vorige week in Brazilie voor de eerste keer een uitvoering van Ashes to Ashes gespeelt,
op zich niet zo spannend maar was een duet samen met Matt Berninger (The National), dus wellicht krijgt dit een vervolg in juni?

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
En jammer dat The National de vrijdag ook bezig is, anders had er misschien een duetje van Matt en Lauren van Chvrches ingezeten.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken