Best Kept Secret 2018

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
My grootste vrees is ’n Deerhunter/ Arctic Monkeys/ tyler the Creator clash…

Saturday is ’n slow dive / the national clash ook vir my ’n kwel punt

Sondag is ek nie te veel gepla nie

Geen enkel van die band gaan gelijk spelen denk ik hoor!
Wat ik denk dat wel zo zal zijn is: dat Arctic Monkeys begint net als Tyler The Creator gedaan hefet (dus je zal neit bij beide vooraan kunnen staan). Bij Slowdive vs. The National zou dat ook wel kunnen gebeuren. Maar echt clashen zie ik geen enkel van deze bands doen!
 

markr

Playlistbediener
9 jan 2018
35
0
markr wrote:
My grootste vrees is ’n Deerhunter/ Arctic Monkeys/ tyler the Creator clash…

Saturday is ’n slow dive / the national clash ook vir my ’n kwel punt

Sondag is ek nie te veel gepla nie

Geen enkel van die band gaan gelijk spelen denk ik hoor!
Wat ik denk dat wel zo zal zijn is: dat Arctic Monkeys begint net als Tyler The Creator gedaan hefet (dus je zal neit bij beide vooraan kunnen staan). Bij Slowdive vs. The National zou dat ook wel kunnen gebeuren. Maar echt clashen zie ik geen enkel van deze bands doen!

Wie ookal voor Arctic Monkeys speel gaan ek ongelukkig heeltemal moet mis. Sien al my hele lewe lank uit om hulle te sien, so gaan seker maak ek kry 'n prima spot! Hopelik moet ek nie half pad deur hulle set toilet toe gaan nie, haha (Of bier gaan koop nie :p )

Btw, hoe is die pryse vir 'n bier en kos en ensovoorts by die fest? Is daar ander drank as bier beskikbaar?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Geen enkel van die band gaan gelijk spelen denk ik hoor!

Alle bands die bovenaan de poster staan clashen niet. Die staan op One en Two en dat programma is nooit tegelijkertijd maar na elkaar.
 

markr

Playlistbediener
9 jan 2018
35
0
neracroft wrote:
Geen enkel van die band gaan gelijk spelen denk ik hoor!

Alle bands die bovenaan de poster staan clashen niet. Die staan op One en Two en dat programma is nooit tegelijkertijd maar na elkaar.

Dis baie goeie nuus!

Nog een vraag - Kan ek iets by coffeeshop in amsterdam koop en legally met dit travel op my persoon op die trein en dan na die festival bring?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Kan ek iets by coffeeshop in amsterdam koop en legally met dit travel op my persoon op die trein en dan na die festival bring?

Drugs (ook cannabis) zijn verboden op het festivalterrein dus je zult het wel moeten verbergen bij binnenkomst. Eenmaal op het terrein is het niet meer echt een probleem.
Je moet er dus wel voorzichtig mee zijn.
 

markr

Playlistbediener
9 jan 2018
35
0
markr wrote:
Kan ek iets by coffeeshop in amsterdam koop en legally met dit travel op my persoon op die trein en dan na die festival bring?

Drugs (ook cannabis) zijn verboden op het festivalterrein dus je zult het wel moeten verbergen bij binnenkomst. Eenmaal op het terrein is het niet meer echt een probleem.
Je moet er dus wel voorzichtig mee zijn.

Dankie.. en op die trein? Sal dit dom wees van my?
Jammer vir die "off topic" vrae!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
In de trein is het geen probleem als je het bij je hebt. Je moet het dan wel opgeborgen houden.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
On Topic:
Black Lips spelen begin mei in Europa. Op het eerste zicht leek dat een tourtje te worden van een tweetal weken. Maar nu zijn ze gisteren ineens voor All Points East (5 dagen voor BKS) bekend gemaakt.

Laat de garagerock goden goedgezind zijn en geef ze een spot op de FIVE gelijkertijd met LCD Soundsystem. Als laatste band van het festival kunnen ze dan vakkundig die tent slopen!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=-ZscgSDYDHM[/video]
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Maar zouden we nog namen mogen verwachten? Denk namelijk dat het blokkenschema al aardig vol is. Al is het wel zo dat ze altijd nog wel wat achter de hand houden voor april dus zou begin maart alle namen wel erg vroeg zijn.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
noid wrote:

neracroft wrote:
Geen enkel van die band gaan gelijk spelen denk ik hoor!


Alle bands die bovenaan de poster staan clashen niet. Die staan op One en Two en dat programma is nooit tegelijkertijd maar na elkaar.

Dis baie goeie nuus!

Nog een vraag – Kan ek iets by coffeeshop in amsterdam koop en legally met dit travel op my persoon op die trein en dan na die festival bring?

Amsterdam ? Volgens mij kun je ook gewoon tegenover het centraal Station in Tilburg wiet krijgen als buitenlander.
Tilburg heeft de buitenlander-coffeshop-ban opgeheven namelijk.

Je hoeft niet bang te zijn dat je problemen gaat krijgen als je een zakje wiet bij je hebt, zorg gewoon dat je niet meer dan 5 gram hebt ingeslagen, dat is strafbaar namelijk.
Een jointje is geen probleem hoor: Zorg gewoon dat je niet knetter-stoned het terrein binnenloopt, dan kan het zijn dat ze je gaan checken op drugsbezit.
O ja, kijk uit met die wiet uit Nederland, dat is best heftige shit, je bent out voordat je boe of ba kan zeggen ;) :)
En drank en eten op BKS zijn bovengemiddeld duur, maar het eten is wel lekker en er is van alles. Zelfs "roadkill"-bbq. ;)

Nu terug naar bands, blokkenschemas, clashes en laatste aankondigingen....het is een beetje te vroeg om al aan de hashpijp te hangen.....hehehehe.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Maar zouden we nog namen mogen verwachten? Denk namelijk dat het blokkenschema al aardig vol is. Al is het wel zo dat ze altijd nog wel wat achter de hand houden voor april dus zou begin maart alle namen wel erg vroeg zijn.

Ik verwacht ook alleen nog maar stage FOUR namen om eerlijk te zijn.

Maar ik dacht dat vorig jaar de line up als volledig werd bekend gemaakt alvorens de stage FOUR namen bekend waren. Nu is daar niets over gezegd, gewoon een aankondiging zoals alle andere. Dus ik heb nog een sprankeltje hoop dat er nog een handvol namen komen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Wel jammer dat er soms van die geheime gigs staan op de Four. Meestal laat ik die link van me liggen. Maar als je dan hoort dat 2 Many Dj's er gestaan hebben dan baal ik er toch van dat ik die niet heb gezien.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.139
780
Wel jammer dat er soms van die geheime gigs staan op de Four. Meestal laat ik die link van me liggen. Maar als je dan hoort dat 2 Many Dj’s er gestaan hebben dan baal ik er toch van dat ik die niet heb gezien.
Sta je niet in de whatsapp lijst?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Indiaantje89 wrote:
Wel jammer dat er soms van die geheime gigs staan op de Four. Meestal laat ik die link van me liggen. Maar als je dan hoort dat 2 Many Dj’s er gestaan hebben dan baal ik er toch van dat ik die niet heb gezien.

Sta je niet in de whatsapp lijst?
Jawel, maar die heb ik niet gehad. Vreemd.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
noid wrote:

neracroft wrote:
Dus ik heb nog een sprankeltje hoop dat er nog een handvol namen komen.


Ik hoop met je mee.

Misschien dat er nog 1 of 2 namen meesneaken. Dan zit je met The Black Lips hierboven wel een beetje in de goede richting denk ik…..

Doe dan maar Black Lips en Chad VanGaalen ;)
En er staat nog geen enkele belgische act (zou het eerste jaar zijn denk ik?)
Dus.... Brutus? Tamino? Dirk.? Equal Idiots? Absynthe Minded?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken