Best Kept Secret 2018

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
En jammer dat The National de vrijdag ook bezig is, anders had er misschien een duetje van Matt en Lauren van Chvrches ingezeten.

Zou leuk zijn geweest ja. Chvrches is trouwens wel (met Alex Cameron) mijn guilty pleasure van deze editie. Ik word altijd happy van die electro bubblegum pop met die killer refreinen :)
Wat denken jullie, over een weekje de FOUR namen en het blokkenschema?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Ik kan echt niets met Chvrches helaas. Heb het geprobeerd maar het is mij te plat allemaal terwijl ik toch echt niet vies ben van electropop. Nummer met Matt gaat nog wel maar dat komt voornamelijk door zijn stem.

Ik verwacht voorlopig even niets. Denk dat ze FOUR namen en blokkenschema half april bekend maken. Maar zouden ze toch niet nog iets in het vat hebben zitten............

 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Ik kan echt niets met Chvrches helaas. Heb het geprobeerd maar het is mij te plat allemaal terwijl ik toch echt niet vies ben van electropop. Nummer met Matt gaat nog wel maar dat komt voornamelijk door zijn stem.

Ik verwacht voorlopig even niets. Denk dat ze FOUR namen en blokkenschema half april bekend maken. Maar zouden ze toch niet nog iets in het vat hebben zitten…………

Er staan nu ongeveer net zoveel namen voor ONE, TWO, THREE en FIVE als vorig jaar. Denk dus inderdaad namen voor FOUR en misschien nog een paar in de Casbah. Of er zou nog wat ruimte over moeten zijn omdat Arcade Fire en Radiohead vorig jaar allebei een lange set speelden.

Van mij mag CHVRCHES wel gelijktijdig met Deerhunter spelen; dat is gemakkelijk kiezen!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Bedouine is trouwens een prima boeking, lijkt me. Ben alleen bang voor praters in de THREE tijdens dat optreden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die 3 nieuwe singles van CHRVRCHES zijn weer erg sterk. Vorige album was iets minder maar dit kan weer mooie popplaat worden.
 

fiery

Playlistbediener
29 jan 2018
5
0
Mogen wij ons nog verwachten aan enkele Belgische acts? Er zijn veel onbekendere bands aan het groeien :) ( en doel niet op Equal Idiots :) )
@organisatie: https://www.facebook.com/shhtband/
Spotify: https://distrokid.com/hyperfollow/shht/c1Ea
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Het is volgens mij hierboven ook wel eens genoemd, maar Tamino en The Flying Horseman zijn ook van harte welkom! Ben alleen bang dat die er niet meer bij gaan komen en dat er alleen nog stage 4-vulling komt.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Het zou voor het eerst zijn dat er geen aansprekende Belgische naam tussen zou zitten. Heb lang gedacht dat ze nog wel met dEUS zouden komen maar de grotere namen lijken nu toch wel ingevuld.

Ik vrees in elk geval voor clashes in het blokkenschema, vooral op de zaterdag. Vooral in de nacht zal het kiezen zijn tussen Umfang/ Container enerzijds en USA Nails/ Drahla/BIG UPS anderzijds . Gelukkig liggen de Casbah en FIVE dicht bij elkaar. Die Casbah zal trouwens toch wel een maatje groter uitvallen toch? In die van vorig jaar zie ik niet zo snel een band spelen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Ik verwacht eerlijk gezegd alleen nog DJ's voor FOUR maar nog een verrassing als dEUS mag zeker.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Ik vrees in elk geval voor clashes in het blokkenschema, vooral op de zaterdag. Vooral in de nacht zal het kiezen zijn tussen Umfang/ Container enerzijds en USA Nails/ Drahla/BIG UPS anderzijds .

Ja dat word kiezen of switchen tussen Five en Casbah maar dat is qua afstand wel te doen idd.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Verkoop verloopt toch best goed?
Denk dat dUES lekker thuis blijft.

Ben wel benieuwd hoe zoiets gaat?

Tom Barman: Kan ik komen spelen met dEUS?
BKS: Op dit moment niet want kaartverkoop gaat goed genoeg
Tom Barman: Jammer dan wacht ik nog even af. Een DJ setje op Four dan?
BKS: Dat moet je aan St. Paul vragen. Heb je zijn nummer?
Tom Barman: Volgens mij wel. Bel ik hem wel even.
BKS: Okay!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Tommy kijkt niet op van een DJ setje meer of minder natuurlijk. :)

Vind ook dat ze heel goed op BKS passen. Denk dat het er volgend jaar ook wel eens van zal komen. Ik kan alleen heel moeilijk inschatten waar ze zouden staan, en in welk tijdslot.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Ik was even een weekje uit het land: Ik zie opeens de Casbah-toevoegingen. Ik ben blij dat er ook snachts nu eens wat punk ergens te horen is.
Ik ben benieuwd hoe de Casbah gaat uitbreiden....
en "zie ik daar opeens neracroft over het publiek heen surfen ?" :)

Ik denk niet dat dEUS voor dit jaar is. Ik zou nog wel ooit Suds and Soda live willen horen., dus hopen op 2019 ?


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken