Best Kept Secret 2018

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Gaat 3voor12 weer live uitzenden? En mijn zenders op tv (kpn) zijn weer veranderd. Moet ff het kanaal zoeken zodat ik het kan opnemen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wanneer LCD je ding niet is zou ik het toch gewoon live eens gaan aanschouwen nu je de kans hebt. Blijft toch een van de beste livebands van het moment.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Met het oog op de weersvoorspelling zou het wel leuk zijn geweest als ze iets meer de diepte in waren gegaan over wat er gebeurt als het onweert etc, maar ik snap waarom ze dat liever niet doen. Zou niet echt een positieve noot zijn.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.012
168
LCD is heel erg mijn ding. Trouwens, Superorganism op THREE, is dat niet vragen om grote problemen. Ik voorzie Alt-J 2013 toestanden bij die tent....of kan dat nog aangepast worden ?


Als het echt slecht weer zou worden, dan zou je er wel wat over horen.
Hier is Dirks weerbericht:
Het hele weekend: Temperatuur overdag max 23 graden, snachts minimaal 12 graden.
Vrijdag en zaterdag worden prima dagen, zondag wordt een bietje minder savonds vanaf een uur of 8, maar nog steeds geen reden tot regenjasjes en of sneaker-paniek.
Vrijdag regent/drupt het tot een uur of 5 - 6 smiddags, daarna is het weg.
Zaterdag de hele dag droog, behalve miscchien een nachtbuitje van vrijdag op zaterdag.
Zondagavond gaat het regenen maar niet meer dan 1 a 2 mm, dat is niet meer dan wat natte wegen, nog niet eens plassen of iets dergelijks.

Het wordt gewoon lekker weer volgens mij.
ik neem voor de zekerheid wel m'n kisten mee voor de zondag dan, want in 2016 waren mijn schoenen en voeten letterlijk kapot gelopen.
-Ot moan.-

Ik heb er zo'n zin in. Het wordt weer een fijne editie.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Ik heb er ook heel erg zin in. Kan niet wachten om m'n eerste biertje te gaan halen en bij Jay Som het weekend even lekker te beginnen.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik denk dat ik bij Jay som al wel aan mijn tweede biertje zit :)

Zit de laatste dagen me voor te bereiden door op you tube naar Primavera optredens te kijken waaronder een aantal nieuwe Deerhunter nummers. zin in!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Ik denk dat ik Deerhunter moet laten schieten, helaas. Ik ga met mijn broertje die een groot Arctic Monkeys fan is, dus ik denk dat we na Tyler lekker bij de ONE blijven staan en een goed plekje gaan uitzoeken.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Wie nog niet van plan was om naar ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead te gaan kijken:

Pitchfork heeft nog maar 6(!) albums ooit, die na 2000 zijn gemaakt, een perfect 10 gegeven bij het reviewen. Source, Tags En Codes is 1 van die 6. Daarmee staan ze dus tussen oa. Kanye West, Radiohead,...

En net dat album gaan ze nu ook integraal spelen, ik zeg het maar!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Ik ga daar zeker naar toe. En na jouw mooie aansporing al helemaal.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Ik zat nog te twijfelen tussen AYWKUBTTOD (Wat een afkorting) en Rex Orange County. Wist niet dat dat album zo goed ontvangen was toen, heb het nog niet vaak doorgeluisterd. Dan moet ik daar toch maar even heen gaan.
 

Niek1617899557

Playlistbediener
9 jun 2016
11
0
Toch maar een kaartje voor de zondag gehaald. Zoveel bang for the buck die dag. Ze gaan op ticketswap al richting de 65€ dus daar zojuist toegeslagen. Weet nog dat er vorig jaar gedoe was met kaarten op naam. Krijg het zo snel niet gevonden in de FAQ maar neem aan dat dit eenmalig was?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.830
6.563
Dat zijin mooie prijzen inderdaad!!! Misschien toch ook maar voor een zondagticket gaan dan.
 

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
39
2
Kwam vandaag toevallig over de snelweg langs festival terrein, alle stages tenten incl four zijn opgebouwd, bij het vraagteken waren ze smorgens een soort van breed smal DJ stage aan het opbouwen, smiddags op terugweg leek er een zwarte chique vierkante tent aan vastgemaakt te zijn. Kon het niet goed zien maar mijn indruk was dat er iets overdekts komt..
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Kwam vandaag toevallig over de snelweg langs festival terrein, alle stages tenten incl four zijn opgebouwd, bij het vraagteken waren ze smorgens een soort van breed smal DJ stage aan het opbouwen, smiddags op terugweg leek er een zwarte chique vierkante tent aan vastgemaakt te zijn. Kon het niet goed zien maar mijn indruk was dat er iets overdekts komt..

Van onze spion ter plaatse, hahaha, ga je morgen nog eens langs? En is dat echt te zien vanaf de weg of een drone ingezet? ;-)
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0

Leuk inkijkje!

Interviewer David Achter de Molen: "Ik vind de programmering van DTRH dit jaar interessanter dan BKS"

Deel zijn mening volledig. Uit die vijver hadden er zeker enkele namen HEEL mooi op BKS gestaan. En dagkaarten zijn zeker een uitkomst voor mensen die niet 3 dagen kunnen/willen, helemaal mee eens! Vinnik echt een tekortkoming van LL of DTRH. ALS ik naar DTRH ga (overweeg dit) dan maar pendelen.

"Mooiste terrein van Nederland.." Dat kan ik als Brabo alleen maar beamen! ;-)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wie nog niet van plan was om naar …And You Will Know Us By The Trail Of Dead te gaan kijken:

Pitchfork heeft nog maar 6(!) albums ooit, die na 2000 zijn gemaakt, een perfect 10 gegeven bij het reviewen. Source, Tags En Codes is 1 van die 6. Daarmee staan ze dus tussen oa. Kanye West, Radiohead,…

@visdave34

Eigen favorieten aan de kant.
Wat worden de 3 beste optredens van BKS 2018?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken