Best Kept Secret 2018

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik ken niet veel bands die zo een constante kwaliteit leveren als the National. Heb niet echt een voorkeur qua set. Hoop wel dat I still Destroy You er in zit.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Toen ze op Cross-Linx in Eindhoven stonden was Vanderlyle Crybaby prachtig.. een zo’n kleine settings. Met z’n alle zingen, heel intiem was dat, en samenhorend.

Stop making us jealous!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:
Toen ze op Cross-Linx in Eindhoven stonden was Vanderlyle Crybaby prachtig.. een zo’n kleine settings. Met z’n alle zingen, heel intiem was dat, en samenhorend.

Stop making us jealous!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=YqwsiR0fWMA[/video]

Dat was die show., dus je kan er nog van nagenieten.. Vanderlyle valt net buiten de opname. Maar ik denk wel dat dit de beste show ooit was die ik heb gezien. Was echt zo'n show waar er magie in de lucht hing _O_.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Ik ben geen the National fan. Ik ben wel aan "het proberen' ze nog interessant te gaan vinden voor het festival begint.
In dat geval is het goed om hierboven dan te snappen op welke The National-nummers ik dan moet focussen.
Sorry, ik ben een barbaar: Ik ben dan weer meer een LCD Soundsystem liefhebber.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Wat ik het mooie vind aan The National is dat ze zelf ook wel doorwisselen in de set. Want ze hebben echt een heleboel goede nummers. Dit zou een set zijn die ik heel fijn vind:
01. Nobody Else Will Be There
02. Guilty Party
03. Baby We'll Be Fine
04. About Today
05. The System Only Dreams In Total Darkness
06. Bloodbuzz Ohio
07. Squalor Victoria
08. England
09. This Is The Last Time
10. Secret Meeting
11. Don’t Swallow The Cap
12. Graceless
13. Karen
14. Conversation 16
15. Afraid Of Everyone
16. Turtleneck
17. I Need My Girl
18. The Geese Of Beverly Road
19. Sleep Well Beast
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
19. I'll Still Destroy You
20. Gospel
21. Mr. November
22. Terrible Love
23. Vanderlyle Crybaby Geeks
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
@Neracroft Johan zo in De Wereld Draait Door

Heerlijk om te zien. Nog meer zin in optreden Johan!
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
130
86
Ik hoop erg op the Geese of Beverly Road, wat een nummer zeg! En Ada (geschreven door Sufjan, doen ze niet vaak live). Maar zoals hierboven aangegeven is eigenlijk alles van The National wel goed.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
The National op cross linx was inderdaad geweldig, zeker in Eindhoven! Heb ze toen twee dagen achter elkaar gezien (ook in de rode doos in Utrecht Leidsche Rijn). Locatie helpt; moet dus goed komen op BKS!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Zaterdagtickets ook bijna uitverkocht. Gaat denk ik een uitverkochte editie worden want verwacht dat de zondagtickets en weekendtickets ook wel gaan uiverkopen. Zou dan de eerste keer zijn dat alle kaarten verkocht zijn.
 

markr

Playlistbediener
9 jan 2018
35
0
Does anyone know how much a train ticket from Amsterdam to Tilburg is and if it can be booked at the train station on the day?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
@neracroft Johan zo in De Wereld Draait Door

Heerlijk om te zien. Nog meer zin in optreden Johan!

Als dat ergens te herbekijken valt, mag er altijd een linkje gedropt worden. Wil het wel een deftige kans geven en een recente live opname lijkt me daar het beste voor!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Does anyone know how much a train ticket from Amsterdam to Tilburg is and if it can be booked at the train station on the day?

It can, look for the yellow machines. Will probably be about €25.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Does anyone know how much a train ticket from Amsterdam to Tilburg is and if it can be booked at the train station on the day?

A ticket form Schiphol Airport to Tilburg Central Station is €19,20.
A ticket form Amsterdam Central Station to Tilburg Central Station €18,30
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
neracroft wrote:
Als dat ergens te herbekijken valt, mag er altijd een linkje gedropt worden. Wil het wel een deftige kans geven en een recente live opname lijkt me daar het beste voor!

Johan bij Dwdd

Klinkt prima. Gewoon wereldklasse, dat JOHAN. Kwam dat uit Amerika dan waren ze wereldwijd een grote naam in Indie kringen. Nu zelfs in Belgie amper gekend ;-)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Vind het toch nog wat saai, braafjes en 'gewoon'.

Bon wegens de lovende reacties ga ik ze een kans geven op Best Kept Secret zelf ALS er niets anders speelt dat me enigzinds boeit.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Daar ga je geen spijt van krijgen Neracroft! En tot die tijd gewoon regelmatig de albums draaien en vanaf 13 april het nieuwe album. Komt het helemaal goed.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Vind het toch nog wat saai, braafjes en ‘gewoon’.
Bon wegens de lovende reacties ga ik ze een kans geven op Best Kept Secret zelf ALS er niets anders speelt dat me enigzinds boeit.
Johan of geen Johan. Er is zoveel moois te ontdekken: Isaac Gracie bijvoorbeeld. Dat nummer van hem wat nu op Xite draait blijft maar in mijn hoofd hangen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken