Best Kept Secret 2018

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Komt ook omdat ik gewoon hogen verwachtingen van dit festival heb, en dat is alleen maar een goed teken uiteraard :).
(waarschuwing/disclaimer : persoonlijke voorkeuren in deze post!)

Alleen al kijkend naar de geboekte headliners is BKS voor mij de beste optie. ik heb niet zoveel met bepaalde headliners die rondgaan (Nick C, Bjork) op andere festivals, ik ben groot fan van AM. Dus ik voel mezelf gezegend met zo'n vet festival in de buurt wat goed aansluit op mijn toch wel bijzondere muzieksmaak.


Hoe vaak is een (over het algemeen voor de wereld) onbekende band dEUS wel niet op Werchter geweest ? (7 keer)
Ze lopen daar in het Werchter forum nu te speculeren over de komst van Placebo of niet, dat zou nummertje 8 zijn van Placebo op Werchter.
3 keer of tweede keer is dan eigenlijk geen probleem. Dat is inherent aan hoe muziek werkt. Nieuw album, nieuwe tour, festivalboekingen. Zeker in de niche waar BKs zich in bevindt.

Ik moet iets opbiechten: ik heb de afgelopen 2 keer Wolf Alice niet gezien. Dus het is maar goed dat ze nog een derde keer komen.


Even over de nieuwe namen die gedropt zijn
Slowdive is natuurlijk de topnaam hier. Gang of Youths vind ik wel een goeie aanvulling voor mijn persooonlijke go-see-lijst. Daarnaast mag ik graag luisteren naar Dermot Kennedy; Isaac Gracie en Tom Grennan. Heel blij met de Wavves. (Dat was volgens mij mijn eerste act ooit die ik gezien heb op BKS).


 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Vreemd Sevdaliza op Lowlands en (nog) niet op BKS. Dit is toch de Nederlandse naam van Friendly Fire die dit jaar op BKS moet staan. Had ze ook al lang verwacht.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Johan ken ik als belg niet echt eigenlijk (dus waarschijnlijk onderschat ik hem).

Johan

Johan is een legendarische Nederlandse band die met name begin 2000 erg populair was bij de alternatieve muziekliefhebbers. In de praktijk is de band eigenlijk Jacco de Greeuw die alle nummers schrijft en die uitvoert in wisselende bezetting. In 2009 is de band gestopt maar de laatste jaren gingen er steeds meer geruchten over terugkeer en die is nu een feit. In Nederland is dat best een groot ding onder de muziekliefhebbers. Mocht je interesse hebben dan is Pergola het album om mee te beginnen. Echt een klassieker!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
neracroft wrote:
Johan ken ik als belg niet echt eigenlijk (dus waarschijnlijk onderschat ik hem).

Johan

Johan is een legendarische Nederlandse band die met name begin 2000 erg populair was bij de alternatieve muziekliefhebbers. In de praktijk is de band eigenlijk Jacco de Greeuw die alle nummers schrijft en die uitvoert in wisselende bezetting. In 2009 is de band gestopt maar de laatste jaren gingen er steeds meer geruchten over terugkeer en die is nu een feit. In Nederland is dat best een groot ding onder de muziekliefhebbers. Mocht je interesse hebben dan is Pergola het album om mee te beginnen. Echt een klassieker!

Dus té groot om de THREE te headlinen? (lees als groter dan BadBadNotGood, Thundercat, Cigarettes After Sex,...?)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Dus té groot om de THREE te headlinen? (lees als groter dan BadBadNotGood, Thundercat, Cigarettes After Sex,…?)

Zeker weten. Die staan op One of in Two en ik verwacht/hoop later op de dag in Two.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Sevdaliza zou ook weer een herhaling zijn. Ze zien daar bij FF de bui der kritiek al hangen

Dat is waar. Sorry dat ik een herhaling wil.......................... :wink:
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
neracroft wrote:
Dus té groot om de THREE te headlinen? (lees als groter dan BadBadNotGood, Thundercat, Cigarettes After Sex,…?)

Zeker weten. Die staan op One of in Two en ik verwacht/hoop later op de dag in Two.

Maar deer zijn op de zaterdag wel ontzettend veel opties voor: Angus & Julia Stone, Slowdive, Vince Staples, The Internet, Warpaint, The Kills, Wolf Alice,...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
De headliners en de namen daaronder worden verdeeld over One en Two dus het zal wel moeten ben ik bang.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Ik wil heel graag dat Vince niet net voor of na The National optreedt, dan moet ik hem alweer missen...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Denk eerlijk gezegd wel dat Vince Staples voor The National in Two staat. Dit omdat zijn show niet in het licht kan en na The National zal Four Tet staan.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Denk eerlijk gezegd wel dat Vince Staples voor The National in Two staat. Dit omdat zijn show niet in het licht kan en na The National zal Four Tet staan.

OK.......en wanneer onthul je dat je in de organisatie van BKS 2018 zit, @noid ?
Je bent afgelopen december begonnen met posten en je antwoordt (als een aasgier die geen enkele dooie prooi laat liggen) op elke post in dit forum, nu al 305 posts encounting.

:twisted:
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
OK…….en wanneer onthul je dat je in de organisatie van BKS 2018 zit, @noid ?

Was het maar waar! Ik ben gewoon liefhebber van het festival en heb nu even wat meer tijd dus kan ik snel reageren. Ik zal proberen minder snel te reageren de komende tijd.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dirk wrote:
OK…….en wanneer onthul je dat je in de organisatie van BKS 2018 zit, @noid ?

Was het maar waar! Ik ben gewoon liefhebber van het festival en heb nu even wat meer tijd dus kan ik snel reageren. Ik zal proberen minder snel te reageren de komende tijd.

Blijf maar reageren! Altijd fijn, wat leven in het forum :)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Dirk wrote:
OK…….en wanneer onthul je dat je in de organisatie van BKS 2018 zit, @noid ?

Was het maar waar! Ik ben gewoon liefhebber van het festival en heb nu even wat meer tijd dus kan ik snel reageren. Ik zal proberen minder snel te reageren de komende tijd.

neeeee. Hoeft niet. Het was wel fijn geweest (vanuit een leak oogpunt zeg maar) als je wel in de organisatie had gezeten.....
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Dus ik mag nu reageren?
Oeps doe ik al.

Nee zou graag bij Friendly Fire werken en het festival organiseren maar dat is niet zo. Aan de andere kant mis je dan wel het festival..............
Maar idd een insider is prettig voor dit forum maar dat ben ik niet.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
noid wrote:

neracroft wrote:
Dus té groot om de THREE te headlinen? (lees als groter dan BadBadNotGood, Thundercat, Cigarettes After Sex,…?)


Zeker weten. Die staan op One of in Two en ik verwacht/hoop later op de dag in Two.

Maar deer zijn op de zaterdag wel ontzettend veel opties voor: Angus & Julia Stone, Slowdive, Vince Staples, The Internet, Warpaint, The Kills, Wolf Alice,…

Op hun website staat dat we van Johan kunnen genieten in de zomerzon. ONE dus, uurtje of zes gok ik ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken