Best Kept Secret 2018

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Dat zou lollig zijn: Grizzly Bear, Bonobo, Gorrillaz, Tigercub, TAME IMPALA …een diereneditie!
The Wombats, Arctic Monkeys, Flat Worms ( al zijn die misschien al dood), Hookworms
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.817
Bloody hell, dit is leuk!
1f600.svg

Of gewoon alle dieren samen, met Animal Collective.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Go Back To The Zoo (liever niet hoor) - Foals en Tired Pony

Ik ben los...Cashmere Cat - Counting Crowes, The Black Crowes, Oscar and the Wolf, the Common Linnets
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
hahahahah. en pagina 51 is een feit !.....het lijkt inderdaad deze eeuw een trend om dieren in je band-naam te verwerken :) :)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Tussen al het bandjesgeweld hier. Wat is Music for People in Trouble van Susanne Sundfør een schitterend album!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Four Tet, Job Jobse, Ray Fuego, Flohio, Shanti Celeste, Optimo, Umfang zijn namen voor het nachtprogramma heeft BKS bekend gemaakt!

Dus qua 'overdag'-bands in vergelijking met vorig jaar mogen we nog verwachten:
Vrijdag: +/- 4
Zaterdag: +/- 6
Zondag: +/- 4

Het nachtprogramma boeit me sowieso iets minder dus een gokje wagen voor de rest (eerder een persoonlijk droomscneario):
Interpol - Tame Impala
Django Django - Superchunk - Courtney Barnett - Ezra Furman - Wolf Parade
Sparks - Hinds - Flat Worms - Hockey Dad - Amber Run - Culture Abuse - Korfbal

Al zijn die 2 in het vet echt te mooi om waar te zijn bovenopn de headliners!
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
67
6
Four Tet, Job Jobse, Ray Fuego, Flohio, Shanti Celeste, Optimo, Umfang zijn namen voor het nachtprogramma heeft BKS bekend gemaakt!

Dus qua ‘overdag’-bands in vergelijking met vorig jaar mogen we nog verwachten:
Vrijdag: +/- 4
Zaterdag: +/- 6
Zondag: +/- 4

Het nachtprogramma boeit me sowieso iets minder dus een gokje wagen voor de rest (eerder een persoonlijk droomscneario):
Interpol – Tame Impala
Django Django – Superchunk – Courtney Barnett – Ezra Furman – Wolf Parade
Sparks – Hinds – Flat Worms – Hockey Dad – Amber Run – Culture Abuse – Korfbal

Al zijn die 2 in het vet echt te mooi om waar te zijn bovenopn de headliners!

Interpol zie ik nog wel gebeuren, Tame Impala lijkt me heel sterk. Je kunt het naar mijn idee niet maken om Tame Impala geen headliner te maken. Al zou dat inderdaad ook wel mijn droomscenario zijn, Interpol en Tame Impala erbij
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Denk dat Friendly Fire namen als Sevdaliza, Slowdive, King Krule en Japandroids ook kans maken.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Tame Impala is voor festivals als BKS en DTRH een headliner ja, en misschien ook wel voor Lowlands. Gok dat de 'grote' namen voor de vrijdag wel al allemaal bekend zijn, en voor de zaterdag en zondag bij elkaar nog een naam of 2 á 3. Django Django lijkt mij een goede kanshebber, staan straks in maart eerst nog in Doornroosje en Melkweg. Zie Slowdive en Mogwai als mogelijke terugkeerders, zeker de eerste verwacht ik wel.
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
153
99
Gisteren Ezra Furman met zeer goede band gezien in Bitterzoet. Mag nog wel een keer naar BKS komen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken