In de orde van grote van een Phoenix zie ik niks meer komen. Een Django Django, Cars Seat Headrest of een Courtney Barnett zou wellicht nog wel kunnen maar het overgrote deel zal inderdaad klein grut zijn. Voor mij geen probleem want klein en hoge kwaliteit gaat prima samen. Het hier al eerder genoemde Flat Worms staat ook wel op mijn wensenlijstje. En dan graag op zondag want daar ontbreekt het nog wat ( in tegenstelling tot zaterdag) aan gitaarherrie. Was vorig jaar ook zo en toen programmeerden ze alle bandjes die voor een leuke pogo konden zorgen ook nog eens als de eerste drie bandjes op FIVE . De rest van de dag was er geen energiek gitaarbandje meer te bekennen en das toch jammer. En ik heb dat soort bandjes überhaupt liever wat later op de dag omdat dat soort bandjes beter gedijen als het donker is en er wat drank in de mensen zit
Die 3 gitaarbands combo was inderdaad heel lekker op de zondag middag vorig jaar.
Mogen ze gerust weer doen! Diezelfde dag was er inderdaad niet veel maar maar de andere dagen had je oa. nog The Parrots, Cloud Nothings, King Gizzard, Froth, Mannequin Pussy,...
Er spelen wel wat stevigere bands nu maar de échte garagerock mis ik nog een beetje. King Gizzard, Canshaker Pi, Cloud Nothings en The Parrots waren 4 van de 5 beste optredens voor mij vorig jaar! Dus graag meer van dat!