Best Kept Secret 2018

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Ik denk ook dat ze uitverkopen. In ieder geval de weekendtickets en de AM dagkaarten.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Volgens mij gaat het gewoon weer uitverkopen hoor, niet tegen de vaart van vorig jaar (want daar is het al te laat voor). Maar toch… Artcic Monkeys en The National zijn 2 namen die qua publiek trekken echt niet veel moeten onderdoen voor Radiohead + Arcade Fire!

Sterker nog: LCD Soundsystem vind ik echt een heel klap beter dan Run The Jewels....dus je zou kunnen zeggen over debreedte is het gewoon een stuk beter geworden, maar ja dan lees ik die facebook-comments weer over de aankondiging en kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de "gewone/gemiddelde nederlander" (die naar LL of Concert At Sea zou gaan) dit jaar bij BKS afhaakt. -> Ik heb dit jaar zelfs een huisje kunnen boeken ! Das voor het eerst in 6 jaar BKS.

Vorig jaar had ik voor het eerst in 5 jaar BKS het gevoel dat het echt erg druk was. Dat gevoel had ik misschien alleen op de Editors dag in 2016.

Hoeveel kaarten worden er verkocht weekend en dag ? maw Hoeveel mensen waren er vorig jaar op de Radiohead dag ? 30000 ? 20000 weekend en 10000 dag ?

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.139
780
neracroft wrote:
Volgens mij gaat het gewoon weer uitverkopen hoor, niet tegen de vaart van vorig jaar (want daar is het al te laat voor). Maar toch… Artcic Monkeys en The National zijn 2 namen die qua publiek trekken echt niet veel moeten onderdoen voor Radiohead + Arcade Fire!

Sterker nog: LCD Soundsystem vind ik echt een heel klap beter dan Run The Jewels….dus je zou kunnen zeggen over debreedte is het gewoon een stuk beter geworden, maar ja dan lees ik die facebook-comments weer over de aankondiging en kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de “gewone/gemiddelde nederlander” (die naar LL of Concert At Sea zou gaan) dit jaar bij BKS afhaakt. -> Ik heb dit jaar zelfs een huisje kunnen boeken ! Das voor het eerst in 6 jaar BKS.

Vorig jaar had ik voor het eerst in 5 jaar BKS het gevoel dat het echt erg druk was. Dat gevoel had ik misschien alleen op de Editors dag in 2016.

Hoeveel kaarten worden er verkocht weekend en dag ? maw Hoeveel mensen waren er vorig jaar op de Radiohead dag ? 30000 ? 20000 weekend en 10000 dag ?

Als ik het me goed herinner, waren er echt maar heel weinig dagkaarten en in totaal capaciteit 25.000. 21.000 weekend en 4.000 dagkaarten, gok ik.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
263
81
t. -> Ik heb dit jaar zelfs een huisje kunnen boeken ! Das voor het eerst in 6 jaar BKS.

Er zijn veel bungalows bijgebouwd op de oude camping. Volgend jaar is het aanbod nog groter. Er is nu een aparte entree gekomen vlak bij de tunnel onder de weg voor de nieuwe bungalows.
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
67
6
Er moeten nog een aantal subs bekend worden, welke acts hebben volgens jullie de grootste kans?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Er is in ieder geval (grote) kans op Sevdaliza, Slowdive, Alvvays, Nightmares on Wax, King Krule en Japandroids aangezien die touren en door Friendly Fire in Nederland geboekt worden.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
269
172
Hoewel ze al eens zijn komen spelen, hoop ik op Wolf Parade en Mogwai. Ook Yeah Yeah Yeahs, Fleet Foxes en Broken Social Scene zouden meer dan welkom zijn, al weet ik niet of dat past in hun schema.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Hoewel ze al eens zijn komen spelen, hoop ik op Wolf Parade en Mogwai. Ook Yeah Yeah Yeahs, Fleet Foxes en Broken Social Scene zouden meer dan welkom zijn, al weet ik niet of dat past in hun schema.

Die mogen van mij zeker allemaal komen. Broken Social Scene kan helaas niet want die zijn dan in Amerika. Yeah Yeah Yeahs zie ik ook niet gebeuren omdat die een week eerder terug naar Amerika gaan al zegt dat ook niet altijd alles.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Hookworms, Nick Murphy, Dixon, Hookworms en ik gok nog steeds op the The als 80s surpirse act. Misschien als subs St Vincent of Bastille ?

Hoe zit het met The Wombats dit jaar met hun nieuwe album....? dat klinkt ook best goed.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Ik zie eigenlijk veel te veel namen die al eerder op BKS hebben gestaan (al zitten er wel goede namen tussen). Ik hoop dat ze Madlib weten te halen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Hookworms mag zeker van mij terugkomen want dat was erg goed in 2015.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Ik zie eigenlijk veel te veel namen die al eerder op BKS hebben gestaan (al zitten er wel goede namen tussen).

Klopt helemaal maar dat is onvermijdelijk aangezien ze jaarlijks toch een flink aantal namen uit het Friendly Fire roster (moeten) nemen en die is vrij beperkt.
 

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
39
2
Indiaantje89 wrote:
Ik zie eigenlijk veel te veel namen die al eerder op BKS hebben gestaan (al zitten er wel goede namen tussen).

Klopt helemaal maar dat is onvermijdelijk aangezien ze jaarlijks toch een flink aantal namen uit het Friendly Fire roster (moeten) nemen en die is vrij beperkt.

Daarom verwacht ik (sandy) alex g uit de friendly fire roster ook nog wel, hoop verder heel er graag dat Car Seat Headrest ook nog geboekt word, zou perfect in hun tour schema passen.
(staan beide ook op prima vera)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Zo weer een leuke wishlist opgesteld. Als Friendly Fire nou eens meelas hier......

Sevdaliza, Slowdive, Alvvays, Nightmares on Wax, King Krule en Japandroids, Hookworms, (sandy) Alex G, Car Seat Headrest, Nick Murphy, Dixon, Madlib en the Wombats.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Ik heb er maar 1 waar ik op hoop (Friendly Fire!) en dat is TIGERCUB:
https://twitter.com/JGRFletcher/status/954515842074636288
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken