Best Kept Secret 2018

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
153
99
ik kan FI wel waarderen. Het optreden in de Oedipus Brewing tussen de ketels voor een paar honderd man was redelijk legendarisch.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
269
172
Los daarvan: Black Lips spelen op 5 mei hun (tot nu toe enige) show in Europa in België. As die lang genoeg op tour gaan mogen die gerust ook nog eens langs komen. De FIVE headlinen en die tent word gesloopt!

Waar heb je dat gelezen? Ik vind die show nergens terug :-|
No Age zou trouwens ook mogen terugkomen: nieuwe plaat uit en speelden een geweldige show in 2013!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
neracroft wrote:
Los daarvan: Black Lips spelen op 5 mei hun (tot nu toe enige) show in Europa in België. As die lang genoeg op tour gaan mogen die gerust ook nog eens langs komen. De FIVE headlinen en die tent word gesloopt!

Waar heb je dat gelezen? Ik vind die show nergens terug
1f610.svg

Op de facebook van het festival (Putrock) zelf.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Roel aka Daft Punkert heeft de koelkast! Of.... hij had voorkennis? (grapje)
Een applausje is op zijn plaats. Ik ben alleen maar een meekijker en vind het zowiezo allemaal hocuspocus hoe jullie er een wiskundig algoritme op loslaten om deze voorspellingen te doen. Knap!
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Ok na wat googelen weet ik dattie bij Friendly Fire werkt. Tsja....dat is dan niet eerlijk. ;-)
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Dus we hebben een mol! Komop muziekvrinden, misschien kunnen we de programmering nog van binnenuit beinvloeden. :cool:
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Was het maar waar want dat zou mooi zijn. Al zullen ze hier zeker meelezen om te zien wat er bij BKS freaks allemaal speelt en wat zij graag zouden zien.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Hopelijk doen ze ook ideeën op. Zo zou ik in plaats van Casbah en Tokyo Hill liever een Six hebben met optredens. Vind dat ze het bij muziek moeten houden en randzaken zo veel mogelijk moeten beperken.

Op Six zou je bijvoorbeeld Nederlands talent kunnen zetten. Of wat me ook leuk lijkt is een label als Excelsior die een hele dag de optredens verzorgt.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Ben het wel met je eens. Ik snap dat als je 3 dagen op de camping zit, wel eens wil tafeltennissen of karaoke zingen maar eerlijk gezegd heb ik daar geen tijd voor. Je racet van hot naar her en ondertussen moet je nog eten en drinken (in een rij staan) en naar de wc.
Hang out spots en schommels zijn prima, de dansvloer ook. Ik had niet het idee dat er nou zoveel sushi of aziatisch werd gegeten trouwens. Straks komt er nog antroposofische knutseltafel?

 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Ik heb er ook niet zo ontzettend veel gezeten maar hou wel van iets 'extra' als de Casbah en Tokyo Hill. En niet alle 25000 bezoekers willen per dag 10+ bands zien. Wat extra randanimatie maakt het een pak gezelliger om tussen de podia door te lopen. Zeker een plus aan dit festival!

En een extra podium moet echt niet... alsof er nu nog niet genoeg clashes en heen en weer geloop gaat zijn?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Ben het met jullie eens dat het wel sfeerverhogend is en voor gedeelte van het publiek een extraatja of zelfs een must.Toch zou ik een Six wel leuk vinden. Denk dat je door nog meer keuze ook een nog leuker festival krijgt want dan is de kans op een optreden dat je graag wil zien ook groter. En ja ook meer potentiële clashes maar dat neem ik graag voor lief.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Dirk wrote:
Trouwens ik lees nu net de eerste post in dit forum… best wel spot-on:
Noid wrote:
Daft Punkert is Roel Coppen

:D :D :D :D -> daar issie weer.......fake news. Hoe weet je dit ?

Er is toch een extra stage ? The Secret garden ? Die naam mag wel vervallen trouwens, Noem die dan de "Unplugged SIX" of iets dergelijks....Daar heb ik de afgelopen 2 jaar best vaak rondgehangen. Dat concept zouden ze best kunnen uitbouwen. Ik denk dat er dit jaar een hele hoop minder mensen zullen zijn, dus is er meer ruimte voor dit soort dingen.

 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
-> daar issie weer…….fake news. Hoe weet je dit ?

Geen fake news want het was een poging tot humor. Ik weet helemaal niet wie Daft Punkert is.

Secret Garden zou je idd als Six kunnen zien maar komt toch meer uit de koker van 3voor12. Is meer een podium wat zij invullen. Wel leuk idd!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Er is toch een extra stage ? The Secret garden ? Die naam mag wel vervallen trouwens, Noem die dan de “Unplugged SIX” of iets dergelijks….Daar heb ik de afgelopen 2 jaar best vaak rondgehangen. Dat concept zouden ze best kunnen uitbouwen. Ik denk dat er dit jaar een hele hoop minder mensen zullen zijn, dus is er meer ruimte voor dit soort dingen.

Volgens mij gaat het gewoon weer uitverkopen hoor, niet tegen de vaart van vorig jaar (want daar is het al te laat voor). Maar toch... Artcic Monkeys en The National zijn 2 namen die qua publiek trekken echt niet veel moeten onderdoen voor Radiohead + Arcade Fire!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken