Volgend jaar dus met Pinksteren, net als Pinkpop waarschijnlijk. Benieuwd wat dat met de kaartverkoop van beide gaat doen.
btw topic voor BKS 2019 is open
https://forum.festileaks.com/forums/topic/best-kept-secret-2019-nieuws-en-geruchten/
Volgend jaar dus met Pinksteren, net als Pinkpop waarschijnlijk. Benieuwd wat dat met de kaartverkoop van beide gaat doen.
– Aanschuiven aan de bar naast de FIVE was soms een hel!
neracroft wrote:
– Aanschuiven aan de bar naast de FIVE was soms een hel!
Dit was vorig jaar ook mijn favoriete bar om een biertje te halen… druk en krap.
Man man, waar gaat LCD IN 2019 de show stelen? Die band kan nergens staan zonder de top 3 te claimen.
2. Slowdive – Het ontloopt elkaar niet veel en het is dat The National überhaupt al een soort plekje ergens had. Maar wauw, ben echt weggeblazen. Het was oogjes dicht en wegzweven maar. Zelfs nog een klein traantje weggepinkt tijdens Star Roving. Wel enorme last van een piep in mijn linkeroor. Hoogtepunten: Star Roving, Sugar For The Pill en het allerlaatste nummer waar ik de titel niet van ken!
>
Mijn favo optredens:
1. Wolf Alice staat veruit bovenaan. misschien omdat ik een optreden verwachtte in e lijn van de vorige twee keer wat het helemaal niet was. Ze hadden er zin in en waren een van de meest oprechte acts dit weekend. Ook het zwempartijtje van de band direct na het optreden was genuine.
2. LCD Soundsystem (eerste keer !). Ik wist dat ze goed waren, maar zo goed had ik ze niet verwacht.
4. The National was ook gewoon erg goed, ik was niet om met hun muziek op mp3, maar live jongens…indrukwekkend hoor. Top act.
5. Ty Segall was heel leuk, 3. Wavves was veel beter.
Heeft iemand al early bird tickets 2019 gekocht ?
Ik kies voor BKS niet voor Pinkpop 50 jaar in ieder geval.