Best Kept Secret 2018

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
'Verwacht er vooral niet teveel van' zegt ze ook nog. Misschien wel belangrijk detail aangezien iedereen al best hyped is over het vraagteken.

Het voelt toch wel gek om morgen voor het eerst niet richting BKS te reizen. Veel plezier alvast voor iedereen die gaat. Ik ben benieuwd naar de verhalen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.473
1.628
Verwachtingsmanagement blijft wel een aandachtspunt voor de BKS-organisatie...
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Verwachtingsmanagement blijft wel een aandachtspunt voor de BKS-organisatie…

Of het is een hele slimme marketingtruc. Despacio hypen om de laatste tickets te slijten. Mijn spionnen ter plaatse zullen het in een paar uur weten. ;-)
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Zou het nog op TV komen? Vorig jaar was het volgens mij wel te volgen, maar ik zie nu in de tv-gids nergens Best Kept Secret staan. Kunnen de mensen thuis mijn bakkes misschien nog zien.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Martijn wrote:
Verwachtingsmanagement blijft wel een aandachtspunt voor de BKS-organisatie…

Of het is een hele slimme marketingtruc. Despacio hypen om de laatste tickets te slijten. Mijn spionnen ter plaatse zullen het in een paar uur weten.
1f609.svg

Dit hebben 3voor12, festileaks, graz, wij e.a. toch zelf gehypet? Enige bericht van BKS was het ‘p.s. ?’ En het blokkenschema. Je zou hen hooguit kwalijk kunnen nemen dat ze Despacio niet eerder ontkend hebben. Niettemin is er over weinig artiesten zoveel gepraat als over ?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Wat zou dat toch dat ? zijn...

Wat denken jullie van het idee van een free podium? waar iedereen wat kan jammen, en waar een bar binnen in staat eventueel? Denk niet dat we het nog gaan moeten zoeken in artiesten/optredens. Denk toch dat het iets anders gaat zijn.

Karaoke sloeg vorig jaar aan, misschien gaan ze daarom dit jaar een stukje verder?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Karaoke is het sowieso niet. Dat heeft Roosmarijn ook gezegd. Denk ook niets met publieksparticipatie. Heb op Graz gelezen dat iemand die op het terrein is geweest heeft gezegd dat het een DJ stage wordt.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Vorige jaren, draaiden er soms ook last minute bands op de FOUR (ik denk aan oa. Cloud Nothings, Together Pangea,...), maar de FOUR staat dit jaar al vrij vol en heeft niet zo veel plaats meer voor bands om te draaien. Dus misschien heeft het dat als doeleinde... en weten ze effectief nog niet wie er kan/wil draaien, vandaar het vraagteken.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Er zal GEEN livestream zijn...kreeg net anwoord van Bks.
Wel heul jammer voor de thuisblijvers.
Bezuinigingen?

"... er zijn geen livestreams dit weekend maar achteraf verschijnen wel (delen van) optredens online!"
"...Verschillende kanalen waaronder 3voor12 - we zullen ze ook op de BKS kanalen posten dus je ziet ze vanzelf als je ons in de gaten houdt :)"
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
ofwel zie ik iets over het hoofd, ofwel is het vraagteken 5 eettentjes, een bar, wat tafels en stoelen en wat hardere muziek dan andere eettentjes hebben.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
260
168
Klopt, er is verder helemaal niks te zien. Wat verder staat er ook een kleine afgezonderde lege tent met wat kussens in enzo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken