Best Kept Secret 2018

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Regen tijdens een optreden kan magisch zijn (AF op PP14 was echt geweldig) maar als het regent terwijl je gewoon over het terrein loopt is het wel heel storend.

Tja, tegelijk viel de show van Editors op BKS juist nog meer in het water dan zonder regen. Halverwege weggelopen (al had ik dat zonder regen ongetwijfeld ook gedaan).
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Mozes and the Firstborn vervangt. En de DJ set die voor hun gepland stond op dat tijdstip wordt vervangen door Mondays.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
neracroft wrote:
aah damn gelijk met The Districts dan?

Jep, de timetable is ook al geupdatet op de website.

Jammere clash toch wel... Maar denk niet echt dat M&TF goed tot hun recht komt in de THREE... Maar vind ze wel dat tikkeltje leuker dan The Districts. Dat gaat een impulsieve keuze on the spot zelf worden denk ik.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
465
Ik moet ook nog kiezen tussen Preoccupations en Father John Misty. Geen idee hoe ik dat ga doen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Balen van Susanne maar blij met Mozes. Vond het al gek dat ze sowieso niet in de line-up stonden. Erg goede band die wel wat meer waardering zou mogen krijgen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
Hier zien de buien en de neerslag er al een stuk beter op uit: https://www.buienradar.be/weer/hilvarenbeek/nl/2754066/5daagse

Maar blijft natuurlijk moeilijk te voorspellen.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Hier zien de buien en de neerslag er al een stuk beter op uit: https://www.buienradar.be/weer/hilvarenbeek/nl/2754066/5daagse

Maar blijft natuurlijk moeilijk te voorspellen.

En de nieuwe weercijfers van weeronline:
6 (24 graden, 85% kans neerslag, 3,2 mm)
7 (25 graden, 60% kans neerslag, 0,6 mm)
7 (26 graden, 55% kans neerslag, 1,9 mm)
En maandag wordt rotweer....

Lekker stabiel die weersverwachtingen!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Conclusie: lekker Hollands weer. Af en toe een buitje mogelijk, maar niemand weet waar en wanneer.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Goed tegen het stof! (6 kilo uit mijn neus gehaald vorig jaar, was de gemiddelde potplant blij mee geweest)
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Weerbericht op Festileaks is overigens alweer een beetje achterhaald. Nieuwe weercijfers van weeronline: 7 – 7 – 4. Maar KNMI is dan over de zondag weer een stuk minder negatief dan weeronline. Voor de zekerheid een poncho mee en het gaat gewoon een mooi weekend worden!

Ben benieuwd of we vooraf nog het schema te zien krijgen van de optredens die naast Two op het 3voor12-podium worden gegeven. Zou leuk zijn om daar bijvoorbeeld Johan te zien!

Hun Rock am Ring weerbericht was 100% fout, dus ik ga het wel lekker afwachten als ik er eenmal ben morgen denk ik.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Wil een van deze forumleden hier zsm -lees: VRIJDAG!- neerzetten wat het vraagteken is? (Heb ineens een Fred Oster/Willem Ruis associatie) Wij gaan alleen zondag.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.700
2.062
Jammer dat Susanne Sundfor wegvalt, denk dat ik nu pas voor And You Will Know Us By The Trail of Dead het terrein opkom aangezien ik anders een gat van drie uur in mijn schema had gehad.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
Er is toch genoeg te zien daarvoor?

Vind ik ook, en zeker de eerste dag! Het terrein wat verkennen (is altijd wel wat nieuws ieder jaar), gewoon al wat inpilsen,... ik zou er niet vroeg genoeg willen zijn, maar moet jammer genoeg nog een halve dag werken morgen!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.700
2.062
Er is toch genoeg te zien daarvoor?
Nee, ik vind de vrijdag uiteindelijk de minste dag van de drie. Vind Future Islands op plaat tof, maar zijn door dat vele touren de stem van Sam Herring echt de vernieling aan in te helpen. Is morgen ook de derde show die ze op rij spelen, dus dat helpt ook niet. Zo'n band als the Districts had ik tien jaar geleden super tof gevonden, maar ben dat inmiddels wel ontgroeid, en heb niets met de meeste garage en psychbandjes. Dus dan houdt het wel op hé ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken