Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is toch jammer Martijn. Je kunt het terrein verkennen, biertjes drinken aan het water, dansen op Four of bij Despacio. Daarnaast kan een optreden waar je vooraf niets van verwacht toch heel goed uitpakken.
Dat is toch jammer Martijn. Je kunt het terrein verkennen, biertjes drinken aan het water, dansen op Four of bij Despacio. Daarnaast kan een optreden waar je vooraf niets van verwacht toch heel goed uitpakken.
Ik snap het ook echt niet goed, net zoals mensen die op een festival tot 18u op de camping hangen omdat ze de bands niet kennen. Buiten als je het los van het festival gewoon nog super druk hebt natuurlijk.
Zag er iets pessimistischer uit dan bijvoorbeeld de voorspelling van buienradar. Ik denk dat ze hem verwijderd hebben omdat het niet echt handig is om nu zo'n negatieve post te plaatsen terwijl de voorspelling toch nog verandert.
Ik ben gewoon blij als er niks wordt geëvacueerd en als mijn tent niet nat wordt. Het kan me verder niet zo heel veel schelen of ik af en toe op het festivalterrein word natgerend.
Kent er iemand een plek/forum waar ik mijn hotelkamer voor dit weekend kan doorverkopen?
Wij hadden vorig jaar al een kamer geboekt aan een goede prijs, maar kunnen dit jaar niet naar BKS gaan...
Kent er iemand een plek/forum waar ik mijn hotelkamer voor dit weekend kan doorverkopen?
Wij hadden vorig jaar al een kamer geboekt aan een goede prijs, maar kunnen dit jaar niet naar BKS gaan…
Hahaha wat, gewoon annuleren toch? Krijg je nog 50% van je aankoopbedrag terug, zoiets? Ik wist niet dat tweedehands handelen in geboekte hotelkamers een ding was tegenwoordig
Net zo druk als vorig jaar op de AF- en Radiohead-dagen (want voor vrijdag en zaterdag maar een beperkt aantal dagkaarten). Ik verwacht dat de zondag niet heel veel rustiger zal zijn!
Wij hadden vorig jaar al een kamer geboekt aan een goede prijs, maar kunnen dit jaar niet naar BKS gaan…
Morgen is het zo ver. Best Kep Secret 2018!! Wens iedereen heel veel plezier. Dat het maar een mooie editie mag worden met hele goede optredens en goed weer. Ga genieten.