Best Kept Secret 2018

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Best Kept Secret postte net op Instagram ook een weersvoorspelling die ze inmiddels alweer verwijderd hebben.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
825
Dat is toch jammer Martijn. Je kunt het terrein verkennen, biertjes drinken aan het water, dansen op Four of bij Despacio. Daarnaast kan een optreden waar je vooraf niets van verwacht toch heel goed uitpakken.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Dat is toch jammer Martijn. Je kunt het terrein verkennen, biertjes drinken aan het water, dansen op Four of bij Despacio. Daarnaast kan een optreden waar je vooraf niets van verwacht toch heel goed uitpakken.

Ik snap het ook echt niet goed, net zoals mensen die op een festival tot 18u op de camping hangen omdat ze de bands niet kennen. Buiten als je het los van het festival gewoon nog super druk hebt natuurlijk.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
825
Zo is het Martijn. Jij gaat gewoon om 14:00 uur het terrein op en je zorgt maar dat jij je vermaakt. :wink:
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Jelle wrote:
Best Kept Secret postte net op Instagram ook een weersvoorspelling die ze inmiddels alweer verwijderd hebben.

Was die dan weer anders?
Zag er iets pessimistischer uit dan bijvoorbeeld de voorspelling van buienradar. Ik denk dat ze hem verwijderd hebben omdat het niet echt handig is om nu zo'n negatieve post te plaatsen terwijl de voorspelling toch nog verandert.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik ben gewoon blij als er niks wordt geëvacueerd en als mijn tent niet nat wordt. Het kan me verder niet zo heel veel schelen of ik af en toe op het festivalterrein word natgerend.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Het gaat er steeds beter uitzien. Vrijdag van 17 tot 19 u regen. Zaterdag droog! Zondag alleen om 19 u regen.
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Dat is ook iets wat mij verbaasd wat betreft dat vraagteken, dat nog niemand enig idee heeft wat het is (op organisatie na gok ik)
 

tomdc

Nieuw lid
5 jun 2018
2
0
Hoi,

Kent er iemand een plek/forum waar ik mijn hotelkamer voor dit weekend kan doorverkopen?
Wij hadden vorig jaar al een kamer geboekt aan een goede prijs, maar kunnen dit jaar niet naar BKS gaan...

Alvast bedankt,

Tom
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Hoi,

Kent er iemand een plek/forum waar ik mijn hotelkamer voor dit weekend kan doorverkopen?
Wij hadden vorig jaar al een kamer geboekt aan een goede prijs, maar kunnen dit jaar niet naar BKS gaan…

Alvast bedankt,

Tom

Hahaha wat, gewoon annuleren toch? Krijg je nog 50% van je aankoopbedrag terug, zoiets? Ik wist niet dat tweedehands handelen in geboekte hotelkamers een ding was tegenwoordig
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Weekend tickets uitverkocht. Ben benieuwd hoe druk het dan nu eigenlijk zal zijn.

Net zo druk als vorig jaar op de AF- en Radiohead-dagen (want voor vrijdag en zaterdag maar een beperkt aantal dagkaarten). Ik verwacht dat de zondag niet heel veel rustiger zal zijn!
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Hoi,

Kent er iemand een plek/forum waar ik mijn hotelkamer voor dit weekend kan doorverkopen?
Wij hadden vorig jaar al een kamer geboekt aan een goede prijs, maar kunnen dit jaar niet naar BKS gaan…

Alvast bedankt,

Tom

De facebookpagina?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
825
Morgen is het zo ver. Best Kep Secret 2018!! Wens iedereen heel veel plezier. Dat het maar een mooie editie mag worden met hele goede optredens en goed weer. Ga genieten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken