Best Kept Secret 2017

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Verwacht ze eigenlijk morgen met namen, gisteren DTRH en vandaag Pinkpop.
Kan BKS morgen flink knallen met meer dan 50 namen!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
zouden er acts van We are electric door kunnen komen naar BKS?

zelf zie ik heeeel graag Pendulum (live), tiga en miss goldfish komen!
Zo goed als uitgesloten. Liggen niet in de lijn van de namen die BKS boekt voor het nachtprogramma en zeker een Pendulum zal exclusief voor We Are Electric zijn.
 

Dirk

Campingartiest
11 nov 2014
65
0
Mijn lijstje met verwachtingen/gokjes/wensen voor deze week:
King Gizzard & The Lizard Wizard - Cloud Nothings - Real Estate - The Growlers - Spring King - James Blake - Nicolas Jaar - Thee Oh Sees - RY X - Mitski - Drangsal - The Moonlandingz - Against Me! - Metronomy - Phoenix - Whitney - Mozes and the Firstborn - Amber Arcades - POND - Rhye - Temples - Skepta - Frank Turner & The Sleeping Souls - Travis Scott - Run The Jewels - Slowdive - Sampha - Japandroids - Flying Lotus - Weyes Blood - DJ Shadow - Declan McKenna - The Orwells - The Head and the Heart - Jagwar Ma - Shellac - Jenny Hval - Nosaj Things - Pip Blom - Canshaker Pi - The Temper Trap - Survive - Vitalic - Repetitor - Marching Church - Day Wave - Operators - LVL UP - Show Me The Body - WAND - The Black Madonna - Clark

Wat de derde headliner betreft heb ik eigenlijk geen idee wie de meeste kans heeft: Frank Ocean - Fleet Foxes - Kasabian - The Killers - Ryan Adams?
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
1f631.svg
een teaser op instagram! Zal niet lang meer duren nu…
welke pagina bekijk jij? ik zie niks!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.811
Heb je ook Instagram voor nodig blijkbaar? Ik zie het nergens staan ook.

Spoon zojuist bekend gemaakt voor NOS Alive. Lijkt me ook tof.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Het is niet een heel spannend filmpje hoor. Gewoon wat statische effecten en dan de header van Best Kept Secret 2017 zoals die ook op de site staat.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Ik haal er toch niet direct artiesten uit. Het zijn wat wazige tv-beelden, testscherm achtig. Dan iets wat op papier geschreven wordt, veel 1 en 0 erop. Moeilijk. Gewoon de mensen wakker maken, morgen dus waarschijnlijk nieuws.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Bij de ‘story’ van BKS staat inderdaad een teaser! Morgenochtend 10 uur namen?
Vorige keer (Arcade Fire) was om 8 uur.

Morgen lijkt me zeker, maar welke tijd durf ik niet te zeggen.
 

skrrt

Nieuw lid
15 feb 2017
3
0
Thee Oh Sees, King Gizzard, Broken Social Scene, Flying Lotus, Converge, Death Grips

Dan zou ik toch stiekem ergens wel een beetje gelukkig zijn zeg maar
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
oeh Broken Social Scene, geeneens meer aan gedacht... zou een mooie naam zijn, de rest overigens ook hoor (King Gizzard en FlyLo!!!), al ben ik absoluut geen fan van Death Grips en ken ik Converge (nog) niet :) We gaan het morgen zien
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
oeh Broken Social Scene, geeneens meer aan gedacht… zou een mooie naam zijn, de rest overigens ook hoor (King Gizzard en FlyLo!!!), al ben ik absoluut geen fan van Death Grips en ken ik Converge (nog) niet
1f642.svg
We gaan het morgen zien
Staan eind mei ook in Paradiso, dus ben bang dat ze tijdens BKS al niet meer in Europa zijn.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Tweede fragment (cijfers) kan een hint zijn voor Floatung Points. Vierde fragment (schedel) zou verwijzing kunnen zijn naar het nieuwe album van Spoon. Zou beiden erg mooie naamen zijn.

Kan natuurlijk ook gewoon willekeurige hype zijn maar wie weet :)
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Floating Points staat in augustus ook op Dekmantel, weet niet of dit hem uitsluit... van mij mag hij (en hopelijk zijn gigantische band) komen
 

skrrt

Nieuw lid
15 feb 2017
3
0
coenvanewijk wrote:
oeh Broken Social Scene, geeneens meer aan gedacht… zou een mooie naam zijn, de rest overigens ook hoor (King Gizzard en FlyLo!!!), al ben ik absoluut geen fan van Death Grips en ken ik Converge (nog) niet
1f642.svg
We gaan het morgen zien


Staan eind mei ook in Paradiso, dus ben bang dat ze tijdens BKS al niet meer in Europa zijn.

Over wie heb je het nou? Wat van Broken Social Scene kan ik t niet vinden.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Nieuwste instagram verhaal is een Amerikaanse football. American Football?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken