Best Kept Secret 2017

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Alweer een hele mooie naam die ik nog niet kende
1f642.svg
zag trouwens dat hij ook uit de stal van captured tracks kwam, hopelijk zitten er meer artiesten van dat label aan deze deal vast want ze huizen een paar parels!

oa mac demarco toch....ik weet zeker dat BKS weer met een bak namen komt waar het hele forum nog niet aan had gedacht...... :D :D
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
coenvanewijk wrote:
Alweer een hele mooie naam die ik nog niet kende
1f642.svg
zag trouwens dat hij ook uit de stal van captured tracks kwam, hopelijk zitten er meer artiesten van dat label aan deze deal vast want ze huizen een paar parels!


oa mac demarco toch….ik weet zeker dat BKS weer met een bak namen komt waar het hele forum nog niet aan had gedacht…… ? ?

Ja Mac Demarco zou awesome zijn maar ik zie ook Mourn (van twee jaar terug) graag nog een keer langs komen. Supercoole band en hebben vorig jaar hun tweede album uitgebracht, wat nóg beter dan hun debuut was. En die namen waar we nog niet aan dachten/nog nooit van hadden gehoord zie ik ook zeker graag. Ik vermaak me nu prima met Chris Cohen en Yussef Kamaal :-D
 

DaveM

Playlistbediener
30 okt 2015
7
0
Hi

Zou een van de volgende namen kunnen voor dagopvulling op Best Kept:
- Bec Sandridge
- Julia Jacklin
- Airling
- Vera Blue

Any thoughts?

De zelfbevestigingen bevallen me prima tot nu toe!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Bekendmakingen in Nederland:

Vandaag: Welcome To The Village
Woensdag: Valkhof Festival
Donderdag: Bospop
Vrijdag: Jera On Air, Down The Rabbit Hole

Waar gaat Best Kept Secret zich daar nog tussen wringen?

Sowieso niet dezelfde dag als DTRH denk ik dan?
Morgen of donderdag? Doe mij maar morgen!
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Bekendmakingen in Nederland:

Vandaag: Welcome To The Village
Woensdag: Valkhof Festival
Donderdag: Bospop
Vrijdag: Jera On Air, Down The Rabbit Hole

Waar gaat Best Kept Secret zich daar nog tussen wringen?

Sowieso niet dezelfde dag als DTRH denk ik dan?
Morgen of donderdag? Doe mij maar morgen!

Ik denk zeker morgen of overmorgen, waarbij donderdag waarschijnlijk de meeste kansen heeft. Bospop heeft vrijwel geen overlap in publiek, Valkhof heeft dat nog enigszins.
 

olivier Teerling1617899556

Playlistbediener
25 apr 2016
6
0
Vandaag: Welcome To The Village
Woensdag: Valkhof Festival; Pitch; We are electric
Donderdag: Bospop
Vrijdag: Jera On Air

volgende week:

Down the rabbit hole

morgen ook nog pitch en we are electric, dus ik denk donderdag of vrijdag
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Bekendmakingen in Nederland:

Vandaag: Welcome To The Village
Woensdag: Valkhof Festival
Donderdag: Bospop
Vrijdag: Jera On Air, Down The Rabbit Hole

Waar gaat Best Kept Secret zich daar nog tussen wringen?

Sowieso niet dezelfde dag als DTRH denk ik dan?
Morgen of donderdag? Doe mij maar morgen!

BKS hoeft toch geen kaartjes meer te verkopen. Dat kan best op dezelfde dag als Bospop of Valkhof, die twee zijn echt 0 concurrentie voor BKS.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is het dan ECHT helemaal uitgesloten? Hebben die festivals nooit namen gedeeld? Me kan dromen toch

Zeker niet 100%

Maar eigenlijk kun je er wel vanuit gaan. Lowlands boekingen worden gedaan door Mojo en die van BKS door Friendly Fire. Die twee festivals kun je dus als concurrenten zien.

Als zulke festivals namen delen zijn het vaak Nederlandse acts of acts die eigenlijk alleen maar in hun thuisland (bijv UK) en hier bekend zijn.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Zou jammer zijn, ik houdt nog vast aan dat kleine sprankje hoop... anders toch maar voor zijn concert in Paradiso gaan
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
neracroft wrote:
Bekendmakingen in Nederland:

Vandaag: Welcome To The Village
Woensdag: Valkhof Festival
Donderdag: Bospop
Vrijdag: Jera On Air, Down The Rabbit Hole

Waar gaat Best Kept Secret zich daar nog tussen wringen?

Sowieso niet dezelfde dag als DTRH denk ik dan?
Morgen of donderdag? Doe mij maar morgen!


BKS hoeft toch geen kaartjes meer te verkopen. Dat kan best op dezelfde dag als Bospop of Valkhof, die twee zijn echt 0 concurrentie voor BKS.
Die moeten alle dagtickets voor de vrijdag nog aan de man brengen, toch? Lijkt me de lastigste dag om uit te verkopen, dus zullen echt wel maximale exposure willen voor hun aankondigingen, zeker als het de vrijdag headliner betreft.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die moeten alle dagtickets voor de vrijdag nog aan de man brengen, toch? Lijkt me de lastigste dag om uit te verkopen, dus zullen echt wel maximale exposure willen voor hun aankondigingen, zeker als het de vrijdag headliner betreft.

Lijkt mij ook grote kans dat ze voor een goed dagprogramma gaan of bijvoorbeeld een grote sub op de vrijdag. Het zou erg jammer zijn als je zaterdag/zondag zo makkelijk uitverkoopt en dan een met een matige vrijdag komen. Ik heb vertrouwen!!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Flying Lotus, Cloud Nothings, Low, Waxahatchee, Converge, Weyes Blood, Silver Apples,...

Op Sled Island (Canada) dat loopt van 21-25 juni. Hoogstwaarschijnlijk een streep door voor BKS.
Had Weyes Blood en Flying Lotus wel verwacht. En gehoopt op Coud Nothings.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Zeker niet 100%
Maar eigenlijk kun je er wel vanuit gaan. Lowlands boekingen worden gedaan door Mojo en die van BKS door Friendly Fire. Die twee festivals kun je dus als concurrenten zien.
Als zulke festivals namen delen zijn het vaak Nederlandse acts of acts die eigenlijk alleen maar in hun thuisland (bijv UK) en hier bekend zijn.

Dat zou dan betekenen dat je als festival organisator niet exzclusieve access hebt tot een booking agency's artiestenrooster. Wat me logisch lijkt. MacdeMarco of nie, zou leuk zijn, is geen must.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
@neracroft

Misschien gaan deze acts juist na BKS op weg naar Canada.
Weyes Blood en Flying Lotus kunnen toch Primavera Sound, NOS Primavera Sound, This Is Not A Love Song, Best Kept Secret etc doen en dan overvliegen naar Canada.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
@neracroft

Misschien gaan deze acts juist na BKS op weg naar Canada.
Weyes Blood en Flying Lotus kunnen toch Primavera Sound, NOS Primavera Sound, This Is Not A Love Song, Best Kept Secret etc doen en dan overvliegen naar Canada.

Klinkt plausibel :) heb Flying Lotus laten schieten op NSJ vorig jaar omdat The Roots tegelijkertijd bezig waren... uiteindelijk een beetje spijt van gekregen dus hopelijk mag ik in de herkansing
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken