Best Kept Secret 2017

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Die kan inderdaad niet missen Jelle, nu weten we ook meteen vrij zeker dat het dus hints zijn. Eerste plaatje is missxhien wax -> Soulwax. Dan nog iets met hoog vliegende vogels -> misschien knipoog naar de broer van Noell?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Nieuwste instagram verhaal is een Amerikaanse football. American Football?

:eek:. Hopelijk wel! Heb even mijn vriendin's telefoon geleend om de andere vier te zien, maar daar kan ik weinig van maken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb even mijn vriendin’s telefoon geleend om de andere vier te zien

Dit past echt bij jou Jeroen haha ;)

Ben benieuwd morgen!! #hype

Door de boeking van Justin Bieber op Pinkpop is ie uitgesloten toch?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Even de stand opmaken:
- Flying Lotus
- Floating Points
- American Football
- Spoon
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Even de stand opmaken:
– Flying Lotus
– Floating Points
– American Football
– Spoon

Vaak valt het ontcijferen van die 'hits' erg tegen haha.

Dit zou alvast een erg mooi lijstje zijn maar waarom zou je die 4 nu al hinten en niet andere/grotere namen?
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
nb6rms.jpg
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
James Blake dus gewoon de sub voor radiohead. Aurora stage 2 afsluiter?

Erg blij met thundercat!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Enige jammer is dat George Ezra en Boxer Rebellion er staan, soulwax is te begrijpen. Ze hebben toch weer een puike line up neergezet hoor.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Niet slecht, maar weinig verrassende namen wat voorgaande jaren meer was naar mijn idee. Ook namen zoals George Ezra had ik echt wel gehoopt dat ze die niet zouden boeken en ze hoeven zulke namen niet te boeken.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Hmm, op het eerste ook nogal teleurstellend, zeker in de grotere namen onder Radiohead en Arcade Fire. Run The Jewels is gewoon niet zo mijn ding, maar prima dat ze dat doen. King Gizzard is een leuke naam, maar zo groot? Kaleo kende ik nog niet, maar mijn hemel wat een laffe bende met ook George Ezra en - al is het best mooi en wordt mijn vriendin er vast blij van - Agnes Obel op herhaling. Nee, hier zitten nou niet bepaald namen als Wilco, Explosions In The Sky, Slowdive en Belle & Sebastian bij.

Van wat ik ken van de kleinere namen: beter, maar voor mijn gevoel wel erg veel mooie, maar rustige (solo)-muziek dit jaar. Andy Shauf is mooi hoor, dinsdag nog in de Ekko gezien, maar als hij weer zo ingetogen speelt zit ik dat verdrinken in borrelpraat op THREE of FIVE. Kadhja Bonet heb ik nog niet gezien, is ook mooi, net als Kim Janssen en Cass McCombs. Dingen als Whitney zijn best leuk meegenomen, maar eigenlijk zit hier niets tussen waar ik nu al écht naar uitkijk. Nuance: vorig jaar was ik rond deze tijd ook nog niet erg bekend met uiteindelijke hoogtepunten als Wolf Parade en Low.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.583
585
Vind dit nog niet echt een heel speciale line-up, los van Radiohead en Arcade Fire. Die zijn natuurlijk buitengewoon.

Had deze worp wel wat specialer verwacht.

Ben benieuwd waar Ryan Adams nu terecht gaat komen? Had die toch echt wel verwacht in deze worp. Evenals Belle & Sebastian, Spoon en Kurt Vile. Wellicht komen die alsnog in de volgende worp, maar denk eigenlijk van niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken