Best Kept Secret 2017

Jeffrey1617899583

Nieuw lid
15 feb 2017
1
0
Aardig blij met de aankondiging tot nu toe, met als favoriet Floating Points, Soulwax en Real Estate. Alleen hadden ze RTJ achterwege mogen houden. Ga er vanuit dat dit niet de headliner is en dat er nog een leuke knaller gaat komen. Misschien nog iets lekker commercieels als Ben Howard of Alt-J.
Ook hoop ik nog op een toevoeging van The Acid, James Vincent McMorrow, Brazos, Spoon en Sohn. We zullen het zien.
Het duurt nog even. Iedereen veel voorplezier :)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Aardig blij met de aankondiging tot nu toe, met als favoriet Floating Points, Soulwax en Real Estate. Alleen hadden ze RTJ achterwege mogen houden. Ga er vanuit dat dit niet de headliner is en dat er nog een leuke knaller gaat komen. Misschien nog iets lekker commercieels als Ben Howard of Alt-J.
Ook hoop ik nog op een toevoeging van The Acid, James Vincent McMorrow, Brazos, Spoon en Sohn. We zullen het zien.
Het duurt nog even. Iedereen veel voorplezier
1f642.svg

Gast..
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Idk of ik nu te kritisch ben ofso.. Maar hier kun je toch niet mee content zijn? Run The Jewels als 3e kleinere headliner? Die commerciële opvulnamen zoals Aurora of George Ezra hadden echt niet gemoeten (nouja voor zover het commercieel is) en dan het grote pak namen dat gewoonweg afwezig is, en daarmee bedoel ik acts die juist onder de headliners staan, dat is toch zwak of ben ik nu te kritisch? Undercard is zoals bijna elk jaar heel leuk maar nu ook niet echt wow nu..

Je kent waarschijnlijk nog niet de helft van de undercard. En vergeet niet dat je 2 hele dikke headliners hebt, en RTJ gaat sowieso goed werken als headliner.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mijn eerste reactie is dat ik toch een klein beetje teleurgesteld ben. Met Radiohead en Arcade Fire mogen we natuurlijk al ontzettend blij zijn. Van de kleine namen ken ik gelukkig weer weinig en valt er weer genoeg te ontdekken. Wat ik nu al gehoord heb klinkt weer als genoeg fijne dagbesteding.

Run The Jewels is zeker een interessantere en 'betere' headliner dan Jamie XX maar ik had toch een naam van een maatje groter verwacht. Maar ik ben het meest teleurgesteld in dat 2e blokje met namen.
Agnes Obel vind ik geweldig maar de rest van de namen zijn een beetje hoog uitgevallen of ze doen mij persoonlijk niet zoveel. ik hoop echt dat BKS dit rijtje dikgedrukte namen nog wat gaat aanvullen. Hoop zeker nog op Slowdive. De andere namen waar ik op hoopte lijken dan toch een maatje te groot om nog toegevoegd te worden.

Net als vorig jaar niet veel acts waar ik flink naar uitkijk maar zeker weer een interessante en kwalitatieve line-up. Hoop nog op wat namen die mij persoonlijk wat beter liggen.

Wat hebben jullie al ontdekt?
Kim Janssen is prachtig en Acid Strap klinkt ook vet!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Je kent waarschijnlijk nog niet de helft van de undercard. En vergeet niet dat je 2 hele dikke headliners hebt, en RTJ gaat sowieso goed werken als headliner.
Yep, waarschijnlijk .. Maar waarschijnlijk vergis je je..

Ik deel zowat dezelfde mening als Wessel ..
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Mijn eerste reactie is dat ik toch een klein beetje teleurgesteld ben. Met Radiohead en Arcade Fire mogen we natuurlijk al ontzettend blij zijn. Van de kleine namen ken ik gelukkig weer weinig en valt er weer genoeg te ontdekken. Wat ik nu al gehoord heb klinkt weer als genoeg fijne dagbesteding.
Run The Jewels is zeker een interessantere en ‘betere’ headliner dan Jamie XX maar ik had toch een naam van een maatje groter verwacht. Maar ik ben het meest teleurgesteld in dat 2e blokje met namen.
Net als vorig jaar niet veel acts waar ik flink naar uitkijk maar zeker weer een interessante en kwalitatieve line-up. Hoop nog op wat namen die mij persoonlijk wat beter liggen.
Kim Janssen is prachtig en Acid Strap klinkt ook vet!

BKS is geen Werchter, heer Orakel. Ik denk dat ze de lijn van afgelopen jaren gewoon hebben doorgezet en we zijn met zn allen hier op het forum een beetje gaan vliegen na de aankondiging van die twee superheadliners. Nu we weer terug met beide beentjes op de grond staan hebben we een goed festival in het verschiet met veel goeie muziek.....en op een toplokatie met topfood (want dat boerenknollenveld in Werchter is toch ook niet alles).....
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
BKS is geen Werchter, heer Orakel. Ik denk dat ze de lijn van afgelopen jaren gewoon hebben doorgezet en we zijn met zn allen hier op het forum een beetje gaan vliegen na de aankondiging van die twee superheadliners. Nu we weer terug met beide beentjes op de grond staan hebben we een goed festival in het verschiet met veel goeie muziek…..en op een toplokatie met topfood (want dat boerenknollenveld in Werchter is toch ook niet alles)…..

Ik vind het niet gek dat mensen hier na een behoorlijke prijsverhoging en een sterk begin ook een 'sterkere' dagindeling hadden verwacht dan vorig jaar. Ik vind de line-up niet verkeerd maar ben niet zo te spreken over het 2e rijtje, Ik ben het geheel met je eens dat er weer genoeg goede muziek te vinden is.

Ik zie ook niet waar in de vergelijking met Werchter trek. Dan had ik juist blij moeten zijn met George Ezra, Kaleo, Soulwax en The Boxer Rebellion.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Mijn eerste reactie is dat ik toch een klein beetje teleurgesteld ben. Met Radiohead en Arcade Fire mogen we natuurlijk al ontzettend blij zijn. Van de kleine namen ken ik gelukkig weer weinig en valt er weer genoeg te ontdekken. Wat ik nu al gehoord heb klinkt weer als genoeg fijne dagbesteding.

Run The Jewels is zeker een interessantere en ‘betere’ headliner dan Jamie XX maar ik had toch een naam van een maatje groter verwacht. Maar ik ben het meest teleurgesteld in dat 2e blokje met namen.
Agnes Obel vind ik geweldig maar de rest van de namen zijn een beetje hoog uitgevallen of ze doen mij persoonlijk niet zoveel. ik hoop echt dat BKS dit rijtje dikgedrukte namen nog wat gaat aanvullen. Hoop zeker nog op Slowdive. De andere namen waar ik op hoopte lijken dan toch een maatje te groot om nog toegevoegd te worden.

Net als vorig jaar niet veel acts waar ik flink naar uitkijk maar zeker weer een interessante en kwalitatieve line-up. Hoop nog op wat namen die mij persoonlijk wat beter liggen.

Wat hebben jullie al ontdekt?
Kim Janssen is prachtig en Acid Strap klinkt ook vet!

Ben het hier wel mee eens. Qua middelgrote namen mis ik toch nog wat uit de wat spannendere indie/ rock hoek etc.
Wat kleinere namen betreft is er vast nog genoeg te ontdekken.
Ik heb nog niet zoveel geluisterd, maar die Israëlische / Indiase band met Jonny Greenwood lijkt me heel leuk om te gaan zien. Japanse psych rock klinkt trouwens ook wel interessant.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.583
585
In de onderste blokken zit toch nog wel leuke bandjes. Arab Strap, Cass McCombs, FIL BO RIVA, Kikagaku Moyo, Mannequin Pussy, The Parrots.

Plus gisteren Thurston Moore over het hoofd gezien. Wat mij betreft een dikke must-see!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
aksnes wrote:
Aurora is een absolute aanrader!
1f600.svg



Leuk meisje met een vermakelijke show ja. Het gaat er meer om wat voor positie ze inneemt. Daarnaast heb ik haar persoonlijk wel vaak genoeg gezien, ik geloof dat BKS nummer 5 kan worden.

Achja wat is hoog? Ze staat bovenaan het 2e segment op alfabet, maar King Gizzard staat daar ook in. Ik verwacht dat t zo zal zijn:
ONE: Kaleo - James Blake - Radiohead
TWO: RY X - Aurora - Soulwax

Of ze gooien Aurora nog voor Kaleo op ONE.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Teleurgesteld....

Zeker gezien de bands die op tour zijn en vorige edities (vergelijk even 2013-2014-2015 met deze affiche!).
Zowel qua kleine(re) als grote namen.
 

ABELC

Nieuw lid
7 feb 2017
3
0
Maar waar sloegen die tips nou op? American Football en Floating points waren duidelijk. Maar die schedel en de vogels?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
537
Maar waar sloegen die tips nou op? American Football en Floating points waren duidelijk. Maar die schedel en de vogels?
Die schedel sloeg op The Wytches:

https://www.youtube.com/watch?v=9rLtmXkYneA

Die vogels heb ik ook nog nergens verklaard gezien...
 

ABELC

Nieuw lid
7 feb 2017
3
0
Nog maar hopen dat de vogels nog slaan op FlyLo. Zou wel enigszins logisch zien aangezien ze Thundercat al hebben uit de Brainfeeder stal. Hopen dat ze de combideal hebben gepakt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken