Michiel wrote:
Icky Trump wrote:
Afgelopen 3 platen. Het zal idd zijn geweest dat ze niets groter konden krijgen. Hoop toch nog op wat meer harde gitaren, rnb en hip hop want was me wat te veel van platte indie en rustige folk. Zitten ook goede dingen tussen maar meer variatie is wel nodig.
Volgens mij heb je dan toch het verkeerde festival gekozen. De programmering ligt perfect in de lijn met voorgaande jaren en je ziet duidelijk een visie. Je kon dus verwachten welke genres er veelvuldig aanwezig zijn en welke minder. Ik vind dat je mag klagen over de artiesten die ze boeken, maar niet over de genres die ze amper boeken.
Niet echt. de eerste 3 edities lagen veel meer in lijn met primavera qua variatie, Het gaat me er niet per se om dat ik de boekingen niet goed vind maar eerder de variatie. Waar zijn een Japandroids, Car Seat Headrest, Ty Segall, Grandaddy, Thee oh sees en The Black Angels (even naast de kwestie van boekingskantoren etc denkende). Qua vernieuwing in hiphop kunnen ze wat Grime artiesten boeken zoals een Skepta (mercury price) en Wiley. En in de rnb heb je dan nog Frank Ocean, Solange en Anderson Paak had tof geweest maar gaat dus niet door DTRH. Als dat geen namen zijn die ik kan verwachten kan ik evengoed naar Pinkpop gaan.