Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo goed als uitgesloten. Liggen niet in de lijn van de namen die BKS boekt voor het nachtprogramma en zeker een Pendulum zal exclusief voor We Are Electric zijn.
Mijn lijstje met verwachtingen/gokjes/wensen voor deze week:
King Gizzard & The Lizard Wizard - Cloud Nothings - Real Estate - The Growlers - Spring King - James Blake - Nicolas Jaar - Thee Oh Sees - RY X - Mitski - Drangsal - The Moonlandingz - Against Me! - Metronomy - Phoenix - Whitney - Mozes and the Firstborn - Amber Arcades - POND - Rhye - Temples - Skepta - Frank Turner & The Sleeping Souls - Travis Scott - Run The Jewels - Slowdive - Sampha - Japandroids - Flying Lotus - Weyes Blood - DJ Shadow - Declan McKenna - The Orwells - The Head and the Heart - Jagwar Ma - Shellac - Jenny Hval - Nosaj Things - Pip Blom - Canshaker Pi - The Temper Trap - Survive - Vitalic - Repetitor - Marching Church - Day Wave - Operators - LVL UP - Show Me The Body - WAND - The Black Madonna - Clark
Wat de derde headliner betreft heb ik eigenlijk geen idee wie de meeste kans heeft: Frank Ocean - Fleet Foxes - Kasabian - The Killers - Ryan Adams?
Ik haal er toch niet direct artiesten uit. Het zijn wat wazige tv-beelden, testscherm achtig. Dan iets wat op papier geschreven wordt, veel 1 en 0 erop. Moeilijk. Gewoon de mensen wakker maken, morgen dus waarschijnlijk nieuws.
oeh Broken Social Scene, geeneens meer aan gedacht... zou een mooie naam zijn, de rest overigens ook hoor (King Gizzard en FlyLo!!!), al ben ik absoluut geen fan van Death Grips en ken ik Converge (nog) niet We gaan het morgen zien
oeh Broken Social Scene, geeneens meer aan gedacht… zou een mooie naam zijn, de rest overigens ook hoor (King Gizzard en FlyLo!!!), al ben ik absoluut geen fan van Death Grips en ken ik Converge (nog) niet
Tweede fragment (cijfers) kan een hint zijn voor Floatung Points. Vierde fragment (schedel) zou verwijzing kunnen zijn naar het nieuwe album van Spoon. Zou beiden erg mooie naamen zijn.
Kan natuurlijk ook gewoon willekeurige hype zijn maar wie weet
coenvanewijk wrote:
oeh Broken Social Scene, geeneens meer aan gedacht… zou een mooie naam zijn, de rest overigens ook hoor (King Gizzard en FlyLo!!!), al ben ik absoluut geen fan van Death Grips en ken ik Converge (nog) niet
We gaan het morgen zien
Staan eind mei ook in Paradiso, dus ben bang dat ze tijdens BKS al niet meer in Europa zijn.