Best Kept Secret 2017

1 mei 2017
289
0
Hoop dat dit allemaal gaat lukken, wordt mijn eerste keer, dus geen idee hoe de afstanden zijn. Zal sowieso een stuk van American Football of Soulwax moeten missen, maar soit.

Naar verluidt is het echt een pokkeeind lopen van FIVE naar ONE/TWO, dus je zult zeker iets moeten missen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
visdave34 wrote:
Hoop dat dit allemaal gaat lukken, wordt mijn eerste keer, dus geen idee hoe de afstanden zijn. Zal sowieso een stuk van American Football of Soulwax moeten missen, maar soit.


Naar verluidt is het echt een pokkeeind lopen van FIVE naar ONE/TWO, dus je zult zeker iets moeten missen.

2 en 3 jaar geleden was het terrein echt prima!

Wat was er nu precies anders vorig jaar? Ik kon toen niet gaan maar heb vaak gehoord dat het terrein/podium indeling minder was.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
emmers met glijmiddel wrote:
visdave34 wrote:
Hoop dat dit allemaal gaat lukken, wordt mijn eerste keer, dus geen idee hoe de afstanden zijn. Zal sowieso een stuk van American Football of Soulwax moeten missen, maar soit.


Naar verluidt is het echt een pokkeeind lopen van FIVE naar ONE/TWO, dus je zult zeker iets moeten missen.



Wat was er nu precies anders vorig jaar? Ik kon toen niet gaan maar heb vaak gehoord dat het terrein/podium indeling minder was.
FOUR en FIVE zijn van locatie gewisseld, heb ik vernomen. Dus FOUR nu in het bos en FIVE op het 'eilandje'
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Geen app voor BKS, dat zal toch niet waar zijn? Kan iig geen enkele vinden.
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
103
26
neracroft wrote:
emmers met glijmiddel wrote:
visdave34 wrote:
Hoop dat dit allemaal gaat lukken, wordt mijn eerste keer, dus geen idee hoe de afstanden zijn. Zal sowieso een stuk van American Football of Soulwax moeten missen, maar soit.


Naar verluidt is het echt een pokkeeind lopen van FIVE naar ONE/TWO, dus je zult zeker iets moeten missen.


Wat was er nu precies anders vorig jaar? Ik kon toen niet gaan maar heb vaak gehoord dat het terrein/podium indeling minder was.


FOUR en FIVE zijn van locatie gewisseld, heb ik vernomen. Dus FOUR nu in het bos en FIVE op het ‘eilandje’

Dat was vorig jaar ook al zo
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Geen app voor BKS, dat zal toch niet waar zijn? Kan iig geen enkele vinden.
Sommige mensen denken iets te missen als er geen app is. Ha ha ha. Je krijgt wel n boekje, me papier en letters !
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
visdave34 wrote:
neracroft wrote:
emmers met glijmiddel wrote:
visdave34 wrote:
Hoop dat dit allemaal gaat lukken, wordt mijn eerste keer, dus geen idee hoe de afstanden zijn. Zal sowieso een stuk van American Football of Soulwax moeten missen, maar soit.


Naar verluidt is het echt een pokkeeind lopen van FIVE naar ONE/TWO, dus je zult zeker iets moeten missen.


Wat was er nu precies anders vorig jaar? Ik kon toen niet gaan maar heb vaak gehoord dat het terrein/podium indeling minder was.


FOUR en FIVE zijn van locatie gewisseld, heb ik vernomen. Dus FOUR nu in het bos en FIVE op het ‘eilandje’


Dat was vorig jaar ook al zo
Dat stond ook in zijn vraag toch waar ik op reageerde? Anyway, dat was inderdaad vorig jaar voor het eerst en nu weer.
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
RGBee wrote:
Geen app voor BKS, dat zal toch niet waar zijn? Kan iig geen enkele vinden.


Sommige mensen denken iets te missen als er geen app is. Ha ha ha. Je krijgt wel n boekje, me papier en letters !


Tsja, de vraag had iets beter gesteld kunnen worden, maar de reacties tonen weinig empathie, terwijl er tussen de regels door best een vraag zichtbaar was.

Gezien de extra functionaliteiten van een app, ben ik hiernaar op zoek. Dat deze niet bestaat, verbaast me. Een site geeft idd info, maar is passief, je kunt je eigen 'route' van tevoren bv niet invoeren en dat is de laatste jaren handig gebleken op tal van andere festivals. Zonder is geen probleem, maar zou het voor mij beter/ handiger maken. Ik red me en ga me zeker vermaken.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Zijn ze in 2015 mee gestopt, toen stond er dit over op de site:

GEEN APP MAAR WHATSAPP
Er komt geen update van onze app. Dat doen we dit jaar anders.

We hebben onze site en het blokkenschema geoptimaliseerd voor mobiel gebruik (klik je favorieten aan, sla op of print uit). Op veler verzoek maken we dit jaar ook een papieren programmaboekje. Wijzigingen in het blokkenschema en welke djs op Stage FOUR draaien communiceren we via WhatsApp en middels aankondigingen op het terrein (o.a. bij de infostand). Uiteraard updaten we altijd onze site, Facebook, Twitter en Instagram. Op het terrein en de camping zijn voldoende oplaadmogelijkheden en net als vorig jaar is ons streven dat 4G het nagenoeg overal het hele weekend doet. De toegevoegde waarde van een aparte app is daarmee wat ons betreft niet groot genoeg. Die laten we dit jaar zitten.

Ze hebben wat mij betreft groot gelijk. Programmaboekjes, mobiele site en sites als clashfinder moeten voldoende zijn toch? En via de whatsapp wordt je op de hoogte gehouden van wijzigingen of bijzondere mededelingen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Wordt er dit jaar nog een Best Kept Secret-meeting georganiseerd? Vorig jaar was het nog best druk!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Apps zijn helemaal niet handig, want je moet zon stinkapparaat meesjouwen de hele dag.
Ik kan makkelijk zonder, want ik ben stoer. :)

Als de BKS meeting bij de FIVE is zal ik er ws wel zijn. Lijkt me leuk.
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Wat ik mij nou afvraag is of er nog iets bij gaat komen, want er zijn nog best wat gaten. Tijdens Leif Vollebekk, Metronomy, Wildes en in mindere mate The Courtneys is er niet veel anders te doen namelijk. Begin van de dag is dat nog niet zo erg, maar vooral het gat naast Metronomy valt op. Lijkt mij geniaal als Spinvis dat gat gaat opvullen!
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
103
26
We missen in ieder geval nog de vervanger voor Girl Band, maar BKS heeft op dat punt al vaker verstek laten gaan
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Net de setlist gezien van Arcade Fire op Primavera... Hopelijk is dit niet hun vaste tour setlist.

Neighborhood 1 (Tunnels), We used To Wait en Flashbulb Eyes zou ik toch graag zien in hun set!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ik ga 18 juni voor het eerst een dagje naar BKS, wilde al eerder eens gaan, maar Radiohead heeft me heel snel overtuigd om nu een dag te doen. Ik ben ook eens naar de rest van de dag het kijken. Hoewel ik er absoluut voor opensta, zijn de geheimen voor mij inderdaad nog goed bewaard gebleven ;). Ik vind Fil Bo Riva heel chill klinken en van Kaleo kende ik wel al wat, en zie nu ook dat hun minder bekende nummers best lekker zijn. RY X was ook al bekend en wil ik ook zien. Hebben jullie nog tips?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken