Best Kept Secret 2017

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Ligt het trouwens aan mij of staan er dit jaar minder “harde” namen op het affiche dan de voorgaande jaren?

Bands als een OFF! of Pissed Jeans niet nee, maar gewoon stevigere "gitaarbands" zijn er toch wel genoeg: Millionaire, King Gizzard, The Parrots, Cloud Nothings, Iguana Death Cult, Canshaker Pi, Mannequin Pussy zijn de eerste waar ik aan denk. En Girl Band zal ook wel een stevige vervanger krijgen!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Thomas wrote:
Ligt het trouwens aan mij of staan er dit jaar minder “harde” namen op het affiche dan de voorgaande jaren?


Bands als een OFF! of Pissed Jeans niet nee, maar gewoon stevigere “gitaarbands” zijn er toch wel genoeg: Millionaire, King Gizzard, The Parrots, Cloud Nothings, Iguana Death Cult, Canshaker Pi, Mannequin Pussy zijn de eerste waar ik aan denk. En Girl Band zal ook wel een stevige vervanger krijgen!

Ik kan beamen dat in mijn playlist er genoeg hardere gitaarbands staan. Ik zie ook al in mijn peroonlijke blokkenschema dat ik heel veel op FIVE sta..... hopen op een plekje aan het water deze keer, ipv weggestopt in de bossen.....daar waar het voetbalscherm stond is nog een mooie plek.
 

MKSH

Playlistbediener
21 feb 2017
5
0
Voor mij :

Met een *** voor "must-see", * voor "ook leuk"

Vrijdag:
Spinvis DJ* – Hundred Waters – Agnes Obel – Millionaire* – Metronomy* – Weval*** – Kornel Kovacs* – Denis Sulta - Tommy Cash*

Zaterdag:
Froth – Chris Cohen – Thomas Dybdah* – Her*** – Thomas Azier* – The Thurston Moore Group*** – Arcade Fire*** – Floating Points*/Stuff.* – Joy Orbison***

Zondag:
RY X*** – Marlon Williams – Fil bo Riva*** – Kaleo* – Arab Strab – Junun* – James Blake – Soulwax*** – Radiohead***
 
1 mei 2017
289
0
Dus er komt weer een drijvende speciaalbierbar.

https://www.facebook.com/BKSFestival/photos/a.463041333757458.106645.417389768322615/1453797214681860/?type=3&theater

Weet iemand nog de capaciteit daarvan uit voorgaande jaren? Heb het gevoel dat die plek continu overvol zal zijn.
 

Burt

Playlistbediener
13 jan 2016
7
0
Hoe zit dat eigenlijk met die 'verassingsoptredens'? Welke groepen of dj's hebben dat de afgelopen jaren zoal gedaan?

En zijn die volledig hun naam waard? In de zin van totaal onaangekondigd, of worden ze toch ergens nog kort aangekondigd op Whatsapp, Facebook, ... ?
 
1 mei 2017
289
0
https://www.facebook.com/BKSFestival/photos/a.463041333757458.106645.417389768322615/1456495737745341/?type=3&theater

Konnichiwa! Naast de eerder aangekondigde The Casbah voegen we nog een nieuwe hang-out toe. Op Tokyo Hill waan je je in hartje Tokyo. Hier zing je in de karaokebar je fave songs, pak je een controller op om een potje te gamen of versla je je vrienden met een potje pingpong terwijl wij de beste kawaii metal en visual kei platen opzetten. En wil je nog eens oefenen in het eten met stokjes? Goed nieuws, want ook al het Aziatische eten is verzameld op Tokyo Hill. Dit is de plek voor de beste sushi, verse springrolls of zelfs gefrituurde insecten. En daarna ren je naar Stage THREE voor Kikagaku Moyo! 左樣なら!

Leuk, maar volgend jaar meer grotere namen i.p.v. dit a.u.b.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Dit is geweldig. Ik zit daar het hele weekend.

Hopelijk hebben ze Street Fighter II etc.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
https://www.facebook.com/BKSFestival/photos/a.463041333757458.106645.417389768322615/1456495737745341/?type=3&theater

Konnichiwa! Naast de eerder aangekondigde The Casbah voegen we nog een nieuwe hang-out toe. Op Tokyo Hill waan je je in hartje Tokyo. Hier zing je in de karaokebar je fave songs, pak je een controller op om een potje te gamen of versla je je vrienden met een potje pingpong terwijl wij de beste kawaii metal en visual kei platen opzetten. En wil je nog eens oefenen in het eten met stokjes? Goed nieuws, want ook al het Aziatische eten is verzameld op Tokyo Hill. Dit is de plek voor de beste sushi, verse springrolls of zelfs gefrituurde insecten. En daarna ren je naar Stage THREE voor Kikagaku Moyo! 左樣なら!

Leuk, maar volgend jaar meer grotere namen i.p.v. dit a.u.b.

Goede namen genoeg !
Voor meer 'grote namen" (wat zijn grote namen trouwens ?) in dit genre moet je naar Werchter of Lowlands. Voor "minder grote namen en heel veel goede kleine namen" kom je naar dit festival.
Ik hoop zelfs dat er weer een zwaai naar onder wordt gemaakt, en volgend jaar gewoon weer geen namen als Arcade Fire en Radiohead. Blijkbaar zijn sommige emmertjes niet snel genoeg gevuld, misschien gewoon afhaken volgend jaar, is er weer wat meer plek in de Drijf-In bar........of bij de Tokyo Hill.
 
1 mei 2017
289
0
emmers met glijmiddel wrote:
https://www.facebook.com/BKSFestival/photos/a.463041333757458.106645.417389768322615/1456495737745341/?type=3&theater

Konnichiwa! Naast de eerder aangekondigde The Casbah voegen we nog een nieuwe hang-out toe. Op Tokyo Hill waan je je in hartje Tokyo. Hier zing je in de karaokebar je fave songs, pak je een controller op om een potje te gamen of versla je je vrienden met een potje pingpong terwijl wij de beste kawaii metal en visual kei platen opzetten. En wil je nog eens oefenen in het eten met stokjes? Goed nieuws, want ook al het Aziatische eten is verzameld op Tokyo Hill. Dit is de plek voor de beste sushi, verse springrolls of zelfs gefrituurde insecten. En daarna ren je naar Stage THREE voor Kikagaku Moyo! 左樣なら!


Leuk, maar volgend jaar meer grotere namen i.p.v. dit a.u.b.


Goede namen genoeg !
Voor meer ‘grote namen” (wat zijn grote namen trouwens ?) in dit genre moet je naar Werchter of Lowlands. Voor “minder grote namen en heel veel goede kleine namen” kom je naar dit festival.
Ik hoop zelfs dat er weer een zwaai naar onder wordt gemaakt, en volgend jaar gewoon weer geen namen als Arcade Fire en Radiohead. Blijkbaar zijn sommige emmertjes niet snel genoeg gevuld, misschien gewoon afhaken volgend jaar, is er weer wat meer plek in de Drijf-In bar……..of bij de Tokyo Hill.

Ik zei grotere namen, niet grote. En het merendeel van het internet (als in, forums en sociale media) is het erover eens dat de tweede categorie namen dit jaar tegenvallen. Hiermee bedoel ik dingen als Aurora, King Gizzard, Wild Beasts, en Thomas Azier die op de poster in het tweede lettertype grootte staan. Veder gaat BKS de kant op van DTRH met dit soort randonzin, om een publiek van niet-liefhebbers te vermaken.

Heb oprecht veel zin in BKS, maar ik zal idd afhaken in de toekomst als het ondermaats blijkt, het publiek ruk is, en de lineup volgend jaar niet goed genoeg is.
 

CesarMoz

Playlistbediener
18 dec 2016
19
0
Hi guys, I have a BIG question! Where is located the camping that is included with the Tkt?
Regards
 

GoldenBeatring

Playlistbediener
10 mrt 2017
9
0
Ik kan helaas niet meer gaan en verkoop dus mijn weekend + camping ticket. Mocht je hem over willen of iemand kennen die hem wil, stuur dan even een berichtje. :wink:
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hi guys, I have a BIG question! Where is located the camping that is included with the Tkt?
Regards

Just make sure you travel to Hilvarenbeek
If you're near the festival sign will send you in the right direction :)

https://www.google.nl/maps/place/Ingang+Best+Kept+Secret/@51.5120537,5.1100181,14.14z/data=!4m5!3m4!1s0x47c6bf666a83cb05:0x29e1999bd45c59ae!8m2!3d51.5125234!4d5.1227298
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Heb oprecht veel zin in BKS, maar ik zal idd afhaken in de toekomst als het ondermaats blijkt, het publiek ruk is, en de lineup volgend jaar niet goed genoeg is.
King Gizzard is fantastisch in mijn ogen, een absolute must-see. Ik hoop dat er plaats is in de TWO voor me. dat we geen Portishead, Alt-J achtige taferelen hebben in die tent.
Ik ben het eens met je mening over Aurora, op een of andere manier kan ik niet luisteren naar dat gehijg.
Thomas Azier is ook heel erg goed live. En maakt er echt een dik feestje van. Ik wil dat je gaat kijken naar Thomas Azier en dan hier ha afloop nog een keer post waarom je ongelijk had.
Misschien was de editie met Pixies en Franz Ferdinand als headliner nog wel de gaafste editie ooit....zeker geen grotere namen.

Als je vaker naar BKS bent geweest dan zou je moeten weten dat BKS alleen bestaat uit echte muzikanten en echte muziek. Dat is dan altijd goed.
DTRH is inderdaad een veredelde speeltuin maar wel met goeie muziek,
Dit festival is voor mij het perfecte festival...met of zonder grotere namen of randactiviteiten (die er trouwens altijd al zijn geweest).
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
emmers met glijmiddel wrote:
Heb oprecht veel zin in BKS, maar ik zal idd afhaken in de toekomst als het ondermaats blijkt, het publiek ruk is, en de lineup volgend jaar niet goed genoeg is.


King Gizzard is fantastisch in mijn ogen, een absolute must-see. Ik hoop dat er plaats is in de TWO voor me. dat we geen Portishead, Alt-J achtige taferelen hebben in die tent.
Ik ben het eens met je mening over Aurora, op een of andere manier kan ik niet luisteren naar dat gehijg.
Thomas Azier is ook heel erg goed live. En maakt er echt een dik feestje van. Ik wil dat je gaat kijken naar Thomas Azier en dan hier ha afloop nog een keer post waarom je ongelijk had.
Misschien was de editie met Pixies en Franz Ferdinand als headliner nog wel de gaafste editie ooit….zeker geen grotere namen.

Als je vaker naar BKS bent geweest dan zou je moeten weten dat BKS alleen bestaat uit echte muzikanten en echte muziek. Dat is dan altijd goed.
DTRH is inderdaad een veredelde speeltuin maar wel met goeie muziek,
Dit festival is voor mij het perfecte festival…met of zonder grotere namen of randactiviteiten (die er trouwens altijd al zijn geweest).

Hij zei ook niet dat al die namen slecht waren of niet BKS waardig. Hij zei gewoon dat ze kleiner zijn dan wat er vorige jaren stond op hun plaats: Wilco, Royal Blood, Beach House, Air, The Vaccines, The Jesus & Mary Chain, Interpol,...
 
1 mei 2017
289
0
Precies, wat neracroft zegt. Kijk naar alle namen waar DTRH mee is gekomen, en ook naar acts van bijvoorbeeld Primavera Porto die tot dusver geen Nederlandse zomerdatum hebben. Gemiste kansen; en let vooral op hoeveel van de #BKS17 acts je elders in het land kan zien dit jaar. Het voelt daardoor toch allemaal minder speciaal/exclusief.

Thomas Azier vind ik overigens bagger op plaat, zou het best oprecht live een kans willen geven, maar een goeie plek vasthouden voor Arcade Fire krijgt voorrang.
 

Burt Cokain

Playlistbediener
10 feb 2017
8
0
Best kept secret tickets
€ 299,00
http://link.marktplaats.nl/m1170004658?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken