emmers met glijmiddel wrote:
Heb oprecht veel zin in BKS, maar ik zal idd afhaken in de toekomst als het ondermaats blijkt, het publiek ruk is, en de lineup volgend jaar niet goed genoeg is.
King Gizzard is fantastisch in mijn ogen, een absolute must-see. Ik hoop dat er plaats is in de TWO voor me. dat we geen Portishead, Alt-J achtige taferelen hebben in die tent.
Ik ben het eens met je mening over Aurora, op een of andere manier kan ik niet luisteren naar dat gehijg.
Thomas Azier is ook heel erg goed live. En maakt er echt een dik feestje van. Ik wil dat je gaat kijken naar Thomas Azier en dan hier ha afloop nog een keer post waarom je ongelijk had.
Misschien was de editie met Pixies en Franz Ferdinand als headliner nog wel de gaafste editie ooit….zeker geen grotere namen.
Als je vaker naar BKS bent geweest dan zou je moeten weten dat BKS alleen bestaat uit echte muzikanten en echte muziek. Dat is dan altijd goed.
DTRH is inderdaad een veredelde speeltuin maar wel met goeie muziek,
Dit festival is voor mij het perfecte festival…met of zonder grotere namen of randactiviteiten (die er trouwens altijd al zijn geweest).