Best Kept Secret 2017

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Komende editie kun je gewoon met je bankpas betalen, fijn dat dat anno 2017 eindelijk mogelijk is.
 

Kevin VD

Playlistbediener
9 dec 2016
16
0
Ik ben er geen fan van. Een bandje rond de pols vind ik handiger dan de hele tijd die bankkaart bovenhalen. En of er vele tijd mee gewonnen wordt, weet ik nog zo niet. Ze hadden beide moeten mogelijk maken. Maar ik snap ze wel. Met enkel een bankkaart heb je minder controle over wat je precies uitgeeft.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Balen, ik betaal altijd met contant geld. Maar goed, ik denk dat ik eigenlijk wel bewuster geld uitgeef als ik telkens euro's afgeschreven zie worden in plaats van muntjes.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
http://pitchfork.com/news/71985-jonny-greenwood-opening-for-himself-on-radiohead-tour/

Misschien loop ik nu echt enorm achter, maar ik had er geen idee van dat Jonny Greenwood ook mee ging spelen bij Junun! Volgens de poster van deze bron is dat namelijk wel het geval. Tof :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Waarom pleur je tickets met barcode op markplaats? Dat is toch dom of niet dan?

Dat betaalchipje aan mijn pols was juist erg handig. Toch blij dat BKS dit heeft gedaan. Lekker meegaan met de tijd en ik drink er misschien wel 5 minder door.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Alles wijst erop dat Arcade Fire morgen met een nieuwe single (Everything now) en/of nieuws over het nieuwe album (Infinite Content) komt. De sound in de teaser lijkt een beetje de disco kant op te gaan (Frankie Valli, ABBA), ben benieuwd.

Leak?
Album?
Merch!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
http://pitchfork.com/news/71985-jonny-greenwood-opening-for-himself-on-radiohead-tour/
Misschien loop ik nu echt enorm achter, maar ik had er geen idee van dat Jonny Greenwood ook mee ging spelen bij Junun! Volgens de poster van deze bron is dat namelijk wel het geval. Tof
1f642.svg

Was toch wel bekend. tenminste bij mij wel. ik vind Junun alleen het aanhoren niet waard, maar dat is smaak zeg ik dan maar.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Zit al de hele dag in een Best Kept Secret vibe, dus dacht dat het wel eens leuk zou zijn om een top 10 te maken van acts waar ik het hardst naar uit kijk:

1. Cloud Nothings
2. Arcade Fire
3. The Parrots
4. Whitney
5. Real Estate
6. American Football
7. Millionaire
8. Froth
9. Thurston Moore
10. Strand Of Oaks

Zin in!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
OK, leuk ! Hier is mijn -snel-in-mekaar-geflanste- "Must-See" lijstje, zoals ik al meldde, vooral FIVE acts.
1. King Gizzard & TLW
2. Thursten Moore
3. The Mystery Lights
4. Froth
5. Cloud Nothings
6. Canshaker Pi
7. The Homesick
8. Cass McCombs
9. Zeal and Ardor
10. The Amazons

.PS.....Morgen Bieber in Landgraaf. pfffff.

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
1. American Football
2. Arcade Fire
3. Cloud Nothings
4. Kikagaku Moyo
5. Jenny Hval
6. Floating Points
7. Radiohead
8. Strand of Oaks
9. Real Estate
10. Run the Jewels

Kut dat Thurston Moore Group niet gaat lukken om te zien
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Bijzonder dat bij jullie beide Radiohead niet in de top 10 staat.

Ik ben nooit mee geraakt op de Radiohead hype-train (om het zo te noemen).
Nummers als Fake Plastic trees, No Surprises en nog een paar van de bekendere vind ik zeker leuk maar ze hebben me nooit voor de 100% kunnen overtuigen.
Burn The Witch en Idioteque bijvoorbeeld is dan weer niet zo mijn ding.

Maar hé het bestaat dus weldegelijk en Best Kept Secret ganger die niet uitkijkt naar Radiohead :D

Ik ga ze wel zeker gaan zien, maar de kans bestaat dat ik na een uurtje het voor bekeken hou. Wel benieuwd naar hun lichtspektakel blijkbaar is dat deze tour echt top!

Het blijft prachtig dat BKS ze heeft kunnen strikken maar (schiet me niet dood nu) Ik zou zo tekenen voor een cancel van Radiohead en in de plaats Libertines, Pixies, Sigur Ros, Arctic Monkeys, The National, Bon Iver, The Strokes, Blur,...) om maar wat namen te noemen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Bijzonder dat bij jullie beide Radiohead niet in de top 10 staat.
Bewust gedaan omdat ik net zo graag naar die "kleinere" acts ga kijken. En om aan te geven dat ik mijn kaartje niet gekocht heb voor enkel Arcade Fire en Radiohead. leuk dat ze ook komen, maar ik heb een kaartje gehaald voor alles wat er op het festival komt. Juist meer voor die kleinere andere acts.

Maar als ze er dan toch zijn, een band als Radiohead kan natuurlijk niet geskipt worden. Dus daar zal ik zeker bij zijn.
Hopen op goed weer.




 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Mijn (vermoedelijke) spoorboekje op zondag (want daggast):

The Homesick - Iguana Death Cult/Kikagaku Moyo (zal een last minute pick worden) - Marlon Williams - Kaleo (bij gebrek aan beter) - Strand of Oaks - American Football - Soulwax - Radiohead.

Hoop dat dit allemaal gaat lukken, wordt mijn eerste keer, dus geen idee hoe de afstanden zijn. Zal sowieso een stuk van American Football of Soulwax moeten missen, maar soit.
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
1. Thurston Moore
2. Cloud Nothings
3. The Wytches
4. Canshaker Pi
5. Arcade Fire
6. Millionaire
7. King Gizzard
8. Iguana Death Cult
9. The Parrots
10. Zeal & Ardor

En fuck die mafketel die heeft besloten om Thurston Moore af te schepen met 45 minuten. Die snapt het echt niet.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
1. Thurston Moore
2. Cloud Nothings
3. The Wytches
4. Canshaker Pi
5. Arcade Fire
6. Millionaire
7. King Gizzard
8. Iguana Death Cult
9. The Parrots
10. Zeal & Ardor

En fuck die mafketel die heeft besloten om Thurston Moore af te schepen met 45 minuten. Die snapt het echt niet.
Nou, belachelijk zeg... Wordt een setlist van 4 à 5 nummers van zijn nieuwe album zeker?!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken