Best Kept Secret 2017

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Ik ga 18 juni voor het eerst een dagje naar BKS, wilde al eerder eens gaan, maar Radiohead heeft me heel snel overtuigd om nu een dag te doen. Ik ben ook eens naar de rest van de dag het kijken. Hoewel ik er absoluut voor opensta, zijn de geheimen voor mij inderdaad nog goed bewaard gebleven ;). Ik vind Fil Bo Riva heel chill klinken en van Kaleo kende ik wel al wat, en zie nu ook dat hun minder bekende nummers best lekker zijn. RY X was ook al bekend en wil ik ook zien. Hebben jullie nog tips?

Ajs je Ry X leuk vind zal Tall Height je misschien ook wel liggen.

American Football en Strand Of Oaks kunnen misschien ook wel je ding zijn, van bovenstaand tekstje uitgaande.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Thanks, Tall Heights had ik inderdaad een tijdje terug ontdekt, best leuk bandje! Strand of Oaks en American Football ga ik zo zeker ook even luisteren!
 

Dirk1617899583

Playlistbediener
14 feb 2017
17
0
Ik ga 18 juni voor het eerst een dagje naar BKS, wilde al eerder eens gaan, maar Radiohead heeft me heel snel overtuigd om nu een dag te doen. Ik ben ook eens naar de rest van de dag het kijken. Hoewel ik er absoluut voor opensta, zijn de geheimen voor mij inderdaad nog goed bewaard gebleven ;). Ik vind Fil Bo Riva heel chill klinken en van Kaleo kende ik wel al wat, en zie nu ook dat hun minder bekende nummers best lekker zijn. RY X was ook al bekend en wil ik ook zien. Hebben jullie nog tips?

Ga alsjeblieft kijken bij King Gizzard & The Lizard Wizard. Shit is gonna blow your mind. Ik denk wel dat je er van moet houden, maar ga er alsjeblieft even kijken voor de live ervaring.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ga alsjeblieft kijken bij King Gizzard & The Lizard Wizard. Shit is gonna blow your mind. Ik denk wel dat je er van moet houden, maar ga er alsjeblieft even kijken voor de live ervaring.

[/quote]

Haha, ik ben helaas alleen zondags aanwezig, anders was ik, na dit enthousiasme, zeker gaan kijken!
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Aangezien Pinkpop volgend jaar in het weekend van Best Kept Secret gaat zitten, is het wellicht voor BKS aantrekkelijk om een week of twee weken eerder te gaan zitten, zo zitten ze nog dichter bij o.a. Primavera Sound, This Is Not A Love Song en Field Day. En blijven ze in de buurt zitten van o.a. Maifield Derby en Sonar. Ik denk dat ze zo een nog betere line-up kunnen neer zetten vooral in het gedeelte waar dit jaar o.a. George Ezra en Aurora staan. Wat misschien ook mee kan spelen is nu BKS dit jaar heeft bewezen een aantal top namen heeft weten neer te zetten, is het voor andere artiesten ook wellicht aantrekkelijker om naar BKS af te reizen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
We horen het direct na de aankomende editie, wanneer de volgende editie is. Ik vind het nogal een brutale zet van Pinkpop in ieder geval, tenzij ze dit wel hebben besproken met Friendly Fire.
Maar grote kans dat er een alignment wordt gezoocht met die festivals inderdaad. Ook dat festival in Brighton (the great escape, met 400 opkomende artiesten uit de hele wereld) zou potentieel heel veel acts kunnen delen met BKS, dat is eind mei.


 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Wat vroeger kan heel positief zijn (voornamelijk door Primavera)

Maar weet ook dat Best Kept Secret een heel jong/jeugdig publiek heeft (dan bedoel ik niet 16-jarige, maar wel een hele hope mensen begin in de 20 die nog studeren). Iets vroeger vallen dan gaan nog meer mensen afhaken wegens examens!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
pixie6666 wrote:
1. Thurston Moore
2. Cloud Nothings
3. The Wytches
4. Canshaker Pi
5. Arcade Fire
6. Millionaire
7. King Gizzard
8. Iguana Death Cult
9. The Parrots
10. Zeal & Ardor

En fuck die mafketel die heeft besloten om Thurston Moore af te schepen met 45 minuten. Die snapt het echt niet.


Nou, belachelijk zeg… Wordt een setlist van 4 à 5 nummers van zijn nieuwe album zeker?!

Op Primavera kreeg hij ook maar 45 minuten en heeft hij welgeteld 4 nummers gespeeld. Waarvan 2 van de nieuwe plaat.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
4 nummers: Dat zou wel echt jammer zijn, daarbij vind ik de plaatsing naast Thomas Azier ook een beetje onhandig.

Ik ben trouwens voor Mozes and the Firstborn als vervanger van een vd drie wegblijvers..
Gewoon goed, ook de nieuwe plaat is prima !

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
We horen het direct na de aankomende editie, wanneer de volgende editie is. Ik vind het nogal een brutale zet van Pinkpop in ieder geval, tenzij ze dit wel hebben besproken met Friendly Fire.
Maar grote kans dat er een alignment wordt gezoocht met die festivals inderdaad. Ook dat festival in Brighton (the great escape, met 400 opkomende artiesten uit de hele wereld) zou potentieel heel veel acts kunnen delen met BKS, dat is eind mei.
Hoezo brutaal? Pinkpop mag toch zelf bepalen wanneer ze het evenement houden of niet? Die hebben toch totaal niets te maken met BKS? Als ze zo idd op die datum betere namen kunnen krijgen hebben ze groot gelijk dat ze het zo doen.

En misschien BKS ook een weekend later (is eerdere edities toch ook al geweest?) .. dat hoop ik, dan kan ik mogelijk nog naar beide als het interessant genoeg is.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Op Primavera kreeg hij ook maar 45 minuten en heeft hij welgeteld 4 nummers gespeeld. Waarvan 2 van de nieuwe plaat.

Tja, da's jammer. Ik vind het vooral jammer dat hij net voor Arcade Fire staat. Ik heb opzich mijn kaartje bijna alleen voor Arcade Fire gekocht en er is niet heel veel bij gekomen wat ik echt per se wil zien, dus ik ga zeker een uur van te voren al klaar staan voor AF bij het hoofdpodium. Vind het wel enorm jammer dat ik Thurston Moore dan moet missen, had ik echt wel graag gezien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
neracroft wrote:
Op Primavera kreeg hij ook maar 45 minuten en heeft hij welgeteld 4 nummers gespeeld. Waarvan 2 van de nieuwe plaat.

Tja, da’s jammer. Ik vind het vooral jammer dat hij net voor Arcade Fire staat. Ik heb opzich mijn kaartje bijna alleen voor Arcade Fire gekocht en er is niet heel veel bij gekomen wat ik echt per se wil zien, dus ik ga zeker een uur van te voren al klaar staan voor AF bij het hoofdpodium. Vind het wel enorm jammer dat ik Thurston Moore dan moet missen, had ik echt wel graag gezien.

Daarom ben ik blij dat ik 'm op Werchter kan zien op een vroeger uurtje (half 3). Daar speelt hij trouwens een uur.

Echt vreemd dat BKS dit doet.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Op Werchter wel een uur? Zeer vreemd, meestal is het juist andersom. Savages had bijv. op Werchter 40 minuten vorig jaar en zou op BKS toch zeker een uur gekregen hebben. Veel plezier wel! Lijkt me tof om live te zien.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Het gaat er om spannen of ik wel van de partij ga zijn dit jaar :(
Heb vorige week woensdag twee verstandskiezen laten trekken, en heb door nabloedingen die niet wilden stoppen van zaterdag tot vandaag in het ziekenhuis gelegen. Ik hoop nu dat ik het echt achter de rug heb, ben daar ook nog niet gerust over na zoveel tegenslagen in één week, maar het is nog maar de vraag of ik volgend weekend heen kan. Balen dit zeg, heb er zo lang naar uitgekeken. Misschien is het nog wat om 1 dagje heen te gaan, maar ik ben hier best wel kapot van. Bah.

 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
103
26
neracroft wrote:
Op Primavera kreeg hij ook maar 45 minuten en heeft hij welgeteld 4 nummers gespeeld. Waarvan 2 van de nieuwe plaat.

Tja, da’s jammer. Ik vind het vooral jammer dat hij net voor Arcade Fire staat. Ik heb opzich mijn kaartje bijna alleen voor Arcade Fire gekocht en er is niet heel veel bij gekomen wat ik echt per se wil zien, dus ik ga zeker een uur van te voren al klaar staan voor AF bij het hoofdpodium. Vind het wel enorm jammer dat ik Thurston Moore dan moet missen, had ik echt wel graag gezien.

Ik ga voor geen enkele band een uur van tevoren ergens staan, hoe goed ik ze ook vind. En al helemaal niet als ik daardoor Thurston Moore zou moeten skippen. Dan neem ik wel genoegen met een plekje wat verder op het veld
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hopen dat het

Het gaat er om spannen of ik wel van de partij ga zijn dit jaar
Heb vorige week woensdag twee verstandskiezen laten trekken, en heb door nabloedingen die niet wilden stoppen van zaterdag tot vandaag in het ziekenhuis gelegen. Ik hoop nu dat ik het echt achter de rug heb, ben daar ook nog niet gerust over na zoveel tegenslagen in één week, maar het is nog maar de vraag of ik volgend weekend heen kan. Balen dit zeg, heb er zo lang naar uitgekeken. Misschien is het nog wat om 1 dagje heen te gaan, maar ik ben hier best wel kapot van. Bah.

En ik maar denken dat ik al genoeg redenen had om die van mij lekker in munne kaak te houden.... -_-
 
1 mei 2017
289
0
Black Lies wrote:
neracroft wrote:
Op Primavera kreeg hij ook maar 45 minuten en heeft hij welgeteld 4 nummers gespeeld. Waarvan 2 van de nieuwe plaat.


Tja, da’s jammer. Ik vind het vooral jammer dat hij net voor Arcade Fire staat. Ik heb opzich mijn kaartje bijna alleen voor Arcade Fire gekocht en er is niet heel veel bij gekomen wat ik echt per se wil zien, dus ik ga zeker een uur van te voren al klaar staan voor AF bij het hoofdpodium. Vind het wel enorm jammer dat ik Thurston Moore dan moet missen, had ik echt wel graag gezien.


Ik ga voor geen enkele band een uur van tevoren ergens staan, hoe goed ik ze ook vind. En al helemaal niet als ik daardoor Thurston Moore zou moeten skippen. Dan neem ik wel genoegen met een plekje wat verder op het veld

Een goeie plek dichtbij het podium maakt toch echt een wereld van verschil. Lekker tussen enthousiaste fans staan, i.p.v. riskeren dat je tussen volk staat dat het geluid van hun eigen stem belangrijker vindt.

 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik zal helaas mijn kaartje moeten verkopen, als er iemand belangstelling voor heeft, stuur me dan even een persoonlijk berichtje!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken