Indiaantje89 wrote:
Ok, even vragen hoe dat zit. Ik woon niet heel ver van BKS vandaan. En heb destijds een weekend kaart gekocht + camping. Met het idee om tegen die tijd wel te kijken of we op de camping gaan staan of niet. Uiteindelijk gaan we toch op en neer rijden. Ik hoop dat ik met mijn +camping kaartje dan wel naar binnen kan via die andere ingang.
Edit: al vrij snel antwoord gekregen.
Ingang voor mensen met een camping kaart en zonder een camping kaart is hetzelfde. Geen idee of dagkaart apart is.
Hmm… Ik weet niet hoe jouw antwoord strookt met de volgende tekst die op de website van BKS staat:
Weekendbezoekers met een eigen tentje: stel je navigatiesysteem in op Kommerstraat, Hilvarenbeek en schakel je navigatie uit zodra je de gele verkeersborden van Best Kept Secret ziet. Volg vanaf hier de gele borden P Camping. Dit navigatieadres kan ook gebruikt worden door alle dagbezoekers en weekendbezoekers die niét overnachten op Beekse Bergen. Jullie volgen echter de gele borden P Dagbezoekers. Overnacht je in een vaste accommodatie van de Beekse Bergen of kom je met je camper of caravan? Navigeer dan naar Beekse Bergen 1, Hilvarenbeek en schakel je navigatie uit zodra je de gele verkeersborden van Best Kept Secret ziet. Volg vanaf hier de borden Camping B. Slaap je in een Festipi, KarTent, Festitent of groepstent? Navigeer naar Veldbraken 10, Biest-Houtakker. Schakel je navigatiesysteem uit wanneer je de borden Entrance East ziet.
Hieruit maak ik op dat de parkeerplaatsen voor de camping en dag/weekend-zonder-camping dus niet bij elkaar liggen. Maar wellicht is het zo dat voor de campingbezoekers de parkeerplaatsen dicht bij de ingang van de afgelopen jaren is ‘gereserveerd’ en dat de dagbezoekers/weekend-zonder-camping wat verderop moeten parkeren (en dus nog wat extra meters mogen lopen). Ach ja, hebben we onze lichaamsbeweging ook weer gehad…