Samenvatting (alleen de bands waar ik iets over kwijt wil ga ik vernoemen, heb nog wat halve shows gezien e.d. maar ga niet over alles iets zeggen):
Vrijdag:
Real Estate: mooi, rustig,... zoals we Real Estate kennen!
The Parrots: leuk feestje vooraan
Millionaire: niet helemaal overtuigd maar mogelijks kwam dit door mijn slecht plaatsje net buiten de tent
Metronomy: perfect net voor zonsondergang op het strand
King Gizzard & The Lizard Wizard: zeer strak live!
Zaterdag:
Whitney: aangename nummers, iets meer van verwacht wel (qua sfeer in het publiek dan)
Circa Waves: Britpop/indierock hoe het moet, lekker in het zonnetje!
Cloud Nothings: lekkere nummers! was sowieso al men favoriete band van het festival.
*** daarna gaan eten op de camping en we zijn met 2 wat ziek geworden van het eten, dus de rest v/d avond niet veel gedaan. Jammer genoeg zeer rustig moeten blijven bij Arcade Fire. Al klonk het wel geweldig achteraan werd er ook op verschillende plaatsen gedanst. Heerlijk!
Zondag:
*** s morgens nog steeds niet 100% gezond, dus rustig begonnen
Iguana Death Cult: klonk lekker stevig, goede nummers
Canshaker Pi: verassing van het weekend, stevig setje!
Kaleo: sowieso niet 100% men ding, en daar is het bij gebleven. Hoop dat deze band snel uitdooft na hun ene grote radiohit
Strand Of Oaks: goed gebracht maar het tempo mocht iets hoger.
American Footbal: mooi, maar ongepast op een festival waar je tussendoor (en soms zelfs tijdens) de andere bands hoort en waar mensen totaal ongeïnteresseerd staan praten.
***Daarna richting huis getrokken want nog altijd niet helemaal gezond + ik moest Radiohead toch niet zien (en setlist gewijs heb ik niet veel gemist voor mij persoonlijk, maar de meeste zullen het wel geweldig gevonden hebben).
Conclusie: Best Kept Secret is gewoon een super leuk, divers festival. Ik probeer er elk jaar bij te zijn!
Beste shows:
01 Cloud Nothings
02 Arcade Fire
03 The Parrots
04 Canshaker Pi
05 King Gizzard & The Lizard Wizard
Teleurstellingen:
01 ziek worden van slecht camping eten
02 het publiek/ de setting waarin American Football moest spelen.