Best Kept Secret 2017

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Heeft iemand al gezien hoe het zt met de plattegrond en waar de ingangen zijn. het lijkt erop dat er wat wijzigigen zijn. gaat dan toch weer de ingang bij speelland open ?? Dat zou de beste plattegrond-gerelateerde-beslissing van 5 jaar BKS zijn wat mij betreft,....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Heeft iemand al gezien hoe het zt met de plattegrond en waar de ingangen zijn. het lijkt erop dat er wat wijzigigen zijn. gaat dan toch weer de ingang bij speelland open ?? Dat zou de beste plattegrond-gerelateerde-beslissing van 5 jaar BKS zijn wat mij betreft,….
Je bedoeld net als bij de eerste paar edities? Dat zou super zijn, toen stond je binnen 5 minuten binnen.

Maar plattegrond blijft een "Best Kept Secret" volgens de organisatie.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Volgens mij zien de wijzigingen van de plattegrond op de andere plek voor de camping, het eten meer bij elkaar en dat kleine Japanse dorp. Als de dagbezoekers ingang zou terugkomen was dat wel gecommuniceerd in het kader van de pendelbussen.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Er is wel een splitsing van autoverkeer voor camping en dagbezoekers/weekendbezoekers zonder camping. Dat zou mogelijk ook impliceren dat er twee verschillende ingangen zijn... Over 'enkele' uren weten we het...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ok, even vragen hoe dat zit. Ik woon niet heel ver van BKS vandaan. En heb destijds een weekend kaart gekocht + camping. Met het idee om tegen die tijd wel te kijken of we op de camping gaan staan of niet. Uiteindelijk gaan we toch op en neer rijden. Ik hoop dat ik met mijn +camping kaartje dan wel naar binnen kan via die andere ingang.

Edit: al vrij snel antwoord gekregen.
Ingang voor mensen met een camping kaart en zonder een camping kaart is hetzelfde. Geen idee of dagkaart apart is.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Succes voor de de BKS-ers op zondag. Het wordt dan tropisch warm dus goed smeren en voldoende drinken! ?
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Ok, even vragen hoe dat zit. Ik woon niet heel ver van BKS vandaan. En heb destijds een weekend kaart gekocht + camping. Met het idee om tegen die tijd wel te kijken of we op de camping gaan staan of niet. Uiteindelijk gaan we toch op en neer rijden. Ik hoop dat ik met mijn +camping kaartje dan wel naar binnen kan via die andere ingang.

Edit: al vrij snel antwoord gekregen.
Ingang voor mensen met een camping kaart en zonder een camping kaart is hetzelfde. Geen idee of dagkaart apart is.

Hmm... Ik weet niet hoe jouw antwoord strookt met de volgende tekst die op de website van BKS staat:

Weekendbezoekers met een eigen tentje: stel je navigatiesysteem in op Kommerstraat, Hilvarenbeek en schakel je navigatie uit zodra je de gele verkeersborden van Best Kept Secret ziet. Volg vanaf hier de gele borden P Camping. Dit navigatieadres kan ook gebruikt worden door alle dagbezoekers en weekendbezoekers die niét overnachten op Beekse Bergen. Jullie volgen echter de gele borden P Dagbezoekers. Overnacht je in een vaste accommodatie van de Beekse Bergen of kom je met je camper of caravan? Navigeer dan naar Beekse Bergen 1, Hilvarenbeek en schakel je navigatie uit zodra je de gele verkeersborden van Best Kept Secret ziet. Volg vanaf hier de borden Camping B. Slaap je in een Festipi, KarTent, Festitent of groepstent? Navigeer naar Veldbraken 10, Biest-Houtakker. Schakel je navigatiesysteem uit wanneer je de borden Entrance East ziet.

Hieruit maak ik op dat de parkeerplaatsen voor de camping en dag/weekend-zonder-camping dus niet bij elkaar liggen. Maar wellicht is het zo dat voor de campingbezoekers de parkeerplaatsen dicht bij de ingang van de afgelopen jaren is 'gereserveerd' en dat de dagbezoekers/weekend-zonder-camping wat verderop moeten parkeren (en dus nog wat extra meters mogen lopen). Ach ja, hebben we onze lichaamsbeweging ook weer gehad... :p :cool:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Indiaantje89 wrote:
Ok, even vragen hoe dat zit. Ik woon niet heel ver van BKS vandaan. En heb destijds een weekend kaart gekocht + camping. Met het idee om tegen die tijd wel te kijken of we op de camping gaan staan of niet. Uiteindelijk gaan we toch op en neer rijden. Ik hoop dat ik met mijn +camping kaartje dan wel naar binnen kan via die andere ingang.

Edit: al vrij snel antwoord gekregen.
Ingang voor mensen met een camping kaart en zonder een camping kaart is hetzelfde. Geen idee of dagkaart apart is.


Hmm… Ik weet niet hoe jouw antwoord strookt met de volgende tekst die op de website van BKS staat:

Weekendbezoekers met een eigen tentje: stel je navigatiesysteem in op Kommerstraat, Hilvarenbeek en schakel je navigatie uit zodra je de gele verkeersborden van Best Kept Secret ziet. Volg vanaf hier de gele borden P Camping. Dit navigatieadres kan ook gebruikt worden door alle dagbezoekers en weekendbezoekers die niét overnachten op Beekse Bergen. Jullie volgen echter de gele borden P Dagbezoekers. Overnacht je in een vaste accommodatie van de Beekse Bergen of kom je met je camper of caravan? Navigeer dan naar Beekse Bergen 1, Hilvarenbeek en schakel je navigatie uit zodra je de gele verkeersborden van Best Kept Secret ziet. Volg vanaf hier de borden Camping B. Slaap je in een Festipi, KarTent, Festitent of groepstent? Navigeer naar Veldbraken 10, Biest-Houtakker. Schakel je navigatiesysteem uit wanneer je de borden Entrance East ziet.

Hieruit maak ik op dat de parkeerplaatsen voor de camping en dag/weekend-zonder-camping dus niet bij elkaar liggen. Maar wellicht is het zo dat voor de campingbezoekers de parkeerplaatsen dicht bij de ingang van de afgelopen jaren is ‘gereserveerd’ en dat de dagbezoekers/weekend-zonder-camping wat verderop moeten parkeren (en dus nog wat extra meters mogen lopen). Ach ja, hebben we onze lichaamsbeweging ook weer gehad…
1f61b.svg
1f60e.svg
Thanks, had ze op Twitter een DM gestuurd. Ga het nogmaals vragen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Nog een dagje! Wat heb ik hier naar uitgekeken zeg!

Hier wat opwarmertjes:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=CavpSgPTs-g[/video]

[video]https://www.youtube.com/watch?v=lD4Dd7nFleQ[/video]

[video]https://www.youtube.com/watch?v=88-6jemXp_8[/video]

[video]https://www.youtube.com/watch?v=PsNU7pzAc_k[/video]
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Even terugkomende op het parkeer verhaal:

"Hi, dat gaat over de parkeervelden. De uiteindelijke ingang is voor iedereen hetzelfde! Je volgt idd wel de borden die in de FAQ staan aangegeven, maar jullie gaan allemaal via de South Entrance naar binnen. Tot vrijdag!"
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Bedankt Indiaantje! Helder... Zullen wij als 'niet camping' wel een stukje verder moeten lopen...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ben er bang voor ja.. zou ik een slechte zaak vinden imo.. Paar jaar geleden kon je voor de deur parkeren, dat was echt ideaal. Vond het vorige keer al stukken slechter op geworden, als dat nu nog verder lopen gaat worden zou helemaal een tegenvaller zijn.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Nu is het dan bijna zover! Mijn eerste keer Best Kept. Het belooft een fijne editie te worden én qua muziek én qua weertje. Wat een geluk zeg! Al is 29 graden voor een albino als ik wel pittig, maar ach, daar slaan we ons wel doorheen.

Nog even inluisteren en dan kan morgen het feest dan eindelijk losbarsten!
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Eerste keer dagje BKS voor mij (Arcade Fire ftw!). Heb hotel in Tilburg en neem de pendelbus. Lees hier allerlei verhalen over twee ingangen? Neem aan dat die pendelbussen de dagbezoekers naar de handigste ingang (lees: geen uur lopen) brengen?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Eerste keer dagje BKS voor mij (Arcade Fire ftw!). Heb hotel in Tilburg en neem de pendelbus. Lees hier allerlei verhalen over twee ingangen? Neem aan dat die pendelbussen de dagbezoekers naar de handigste ingang (lees: geen uur lopen) brengen?

Zou juist dom zijn... De eendagsbezoekers moeten deze weg meerdere keren doen. De campingbezoekers moeten dit elke dag al zeker doen + willen tussendoor misschien nog eens langs hun tentje gaan.

Vroeger (als je pakweg 6 bands wil zien op een dag) dan kon je gewoon tussendoor niet naar de camping wegens 2x een halfuur stappen. Dat kunnen ze natuurlijk ook wel expres nu zo behouden zodat mensen meer op het terrein eten, en zo hebben ze weer wat meer omzet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Gewoon die oude ingang openen daar achter bij stage two. Maar ja dat gaat voorlopig niet meer gebeuren vrees ik. Dat was het meest ideale festival parkeer plek ooit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken