Best Kept Secret 2017

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
emmers met glijmiddel wrote:
Minder dan 24-25 nummers Radiohead, en we gaan rellen.


True dat!
1f60e.svg

Hehe dat wil ik zien : rellen bks stijl. Allemaal een extra vegan burger en dan een scheetdouche voor t podium tijdens radiohead ?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wessel wrote:
Echt een zware tegenvaller. Dit had zo’n mooi beuksetje kunnen worden …
Ja, vind het wel erg jammer. Was toch een van mijn echte must sees.

Same, wie wil mijn kaart kopen?
 

Kevin VD

Playlistbediener
9 dec 2016
16
0
Hey iedereen,

ik heb even een praktisch vraagje.
Weet er iemand vanaf hoe laat de camping (Festipi gehuurd) op vrijdag open gaat en vanaf hoe laat je op het festivalterrein zelf kan?
Alvast bedankt

Groeten
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Heftig beeld van radiohead fans

jij begint over rellen bij Radiohead, ik zag dat als een hilarische tegenstelling, vandaar mijn opmerking.

Girl band was ook een van mijn must-sees. ben benieuwd wat er voor in de plaats komt, moet wel een FIVE band zijn....laten we hopen op een verrassend punkpopbandje, Descendents of zo......die zijn dan toch in de buurt, want Melkweg, Amsterdam begin Juni. Ik vond OFF! een van de beste gigs op FIVE uit het 5-jarig bestaan van BKS.
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
Cancel Girl Band is zware tegenvaller. En BKS blijft drie dagen later, geheel in lijn met de huidige communicatiestijl, nog steeds muisstil.
 

Kevin VD

Playlistbediener
9 dec 2016
16
0
Ja op het vlak van communicatie kunnen er nog grote stappen vooruit worden gezet.
 
1 mei 2017
289
0
Hey iedereen,

ik heb even een praktisch vraagje.
Weet er iemand vanaf hoe laat de camping (Festipi gehuurd) op vrijdag open gaat en vanaf hoe laat je op het festivalterrein zelf kan?
Alvast bedankt

Groeten

http://www.bestkeptsecret.nl/faq/wat-zijn-de-openingstijden/

Dus eerst de gewone camping om 10:00, en dan de rest van de accomodaties en het terrein 'een paar uur later.'

Alweer lekker gecommuniceerd.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Het is en blijft een festival.

Als je weet wanneer het begint, wie er speelt en hoeveel het kost weet je toch genoeg. De rest beleef/ontdek je het weekend zelf wel.

Die communicatie boeit me niet zoveel, als kijk ik ook wel enorm uit naar de timetable.

Ik heb liever dat ze onverwacht ineens 50 namen bekend maken, dan dat ze zeggen: volgende maand nieuwe maanden.
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
Het is en blijft een festival.

Als je weet wanneer het begint, wie er speelt en hoeveel het kost weet je toch genoeg. De rest beleef/ontdek je het weekend zelf wel.

Die communicatie boeit me niet zoveel, als kijk ik ook wel enorm uit naar de timetable.

Ik heb liever dat ze onverwacht ineens 50 namen bekend maken, dan dat ze zeggen: volgende maand nieuwe maanden.

Maar het is wel prettig als een band publiekelijk dagen geleden heeft aangekondigd de tour te cancelen dat een organisatie daar ook iets over roept, bijv. aankondigen dat de band cancelt (niet iedereen is zo fanatiek dat ie alle fora volgt), wel/geen vervanging, etc.

Jouw redenering volgend kun je dit forum ook wel opheffen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
neracroft wrote:
Het is en blijft een festival.

Als je weet wanneer het begint, wie er speelt en hoeveel het kost weet je toch genoeg. De rest beleef/ontdek je het weekend zelf wel.

Die communicatie boeit me niet zoveel, als kijk ik ook wel enorm uit naar de timetable.

Ik heb liever dat ze onverwacht ineens 50 namen bekend maken, dan dat ze zeggen: volgende maand nieuwe maanden.


Maar het is wel prettig als een band publiekelijk dagen geleden heeft aangekondigd de tour te cancelen dat een organisatie daar ook iets over roept, bijv. aankondigen dat de band cancelt (niet iedereen is zo fanatiek dat ie alle fora volgt), wel/geen vervanging, etc.

Jouw redenering volgend kun je dit forum ook wel opheffen.

Ze zullen waarschijnlijk officiële bekendmaking pas doen als ze een leuke vervanger hebben. Dan komt dat nieuws minder zwaar aan. (dat doet bijna elk festival en is ook meer dan normaal...) Zolang je het nieuws weet maakt die "officiële" bekendmaking toch niet uit, het is niet dat bezoekers nu massaal hun tickets gaan verkopen ook niet

En dat vind ik niet: Ik vind het leuk om via dit forum te weten te komen welke bands in de buurt zijn en mogelijkheden, maar BKS moet voor mij niet per sé meer communiceren.
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Dit wordt mijn eerste BKS.
Vaak gedacht om kaartjes te kopen, maar het kwam er nooit van.
Maar toen Radiohead bekend gemaakt werd, was het duidelijk dat ik dit jaar wel naar BKS zou gaan.

Zijn er op BKS ook rustige en drukke campingvelden ???
Hoe makkelijk kan je met de auto buiten het terrein naar een supermarkt of iets dergelijks ??
Kan je drank e.d. meenemen ?

Vragen waar de officiële site geen antwoorden op geeft, maar gelukkig is er festileaks...

 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
Zie het campingreglement: dat geeft in in ieder geval antwoord op je laatste vraag:

http://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/

Voor de eerste twee: geen idee. Camping B is sowieso vrij rustig. Ook twee keer op A gestaan, daar was het ook wel vrij rustig.
Met de auto naar buiten: het is een stukje lopen naar de auto (in ieder geval vanaf camping A). Maar niet getreurd: op het campingterrein of het festivalterrein is eigenlijk alles te vinden
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Neem toch aan dat we deze week laatste namen krijgen en de timetable? Hoe laat vangt het programma vrijdag aan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken