@Jelle: dit doen ze elk jaar zo……op “facebook posten” is geen maatstaf voor goeie marketing. Ik denk je kaarten uiverkopen in 10 minuten getuigt van goede marketing !
Goh dat zou ik toch ook niet direct durven zeggen. Als Radiohead nu bv. op facebook zou plaatsen: we spelen morgenavond op het BKS veld dan gaat die wei nog vol staan denk ik! Ongeacht of er andere marketing mee gepaard gaat of niet. Als je met zo'n grote bands te maken hebt gaat het nieuws vanzelf rond!
Ik vind het niet het meest aangename als bezoeker dat ze zo weinig bekend maken e.d. maar ik begrijp het helemaal dat is super veel geld en tijd uitgespaard dat ze nu in andere dingen steken hoop ik dan (beter maken van het terrein, camping, kleinere bands boeken,...)
En dat is een enorme luxe als je dat als festival kan!
Binnen 2 maanden zit het er al op, ik zie alvast een heel mooi programma voor mij
+++ Cloud Nothings, Whitney, Arcade Fire, The Parrots, Thurston Moore, American Football, Real Estate
++ Radiohead, King Gizzard & The Lizard Wizard, Metronomy, Ry X, Millionaire, Strand Of Oaks, Honeyblood, SLotface
+ Agnes Obel, George Ezra, James Blake, Kaleo, Cass McCombs, Circa Waves, Chris Cohen, Mannequin Pussy, STUFF., The Courtney's, The Wytches
Ofzoiets ongeveer