Best Kept Secret 2017

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Is dat echt geen fout?

Volgens Cloud Nothings' eigen site staan ze 3 juni in Canada, dan een tijd geen data en dan 21 juni weer in Canada. Niet dat ik ze niet graag zou zien komen of dat het onmogelijk is, maar is toch apart (weet ook niet of alle EU data op hun site staan, maar goed).
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is dat echt geen fout?

Volgens Cloud Nothings’ eigen site staan ze 3 juni in Canada, dan een tijd geen data en dan 21 juni weer in Canada. Niet dat ik ze niet graag zou zien komen of dat het onmogelijk is, maar is toch apart (weet ook niet of alle EU data op hun site staan, maar goed).

Laten we hopen van niet. Echt wel een bandje die ik er dit jaar had verwacht!!

@Black Lies
Hier, die vinde gij mooi.
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
Onlangs in de Botanique erg goed hoor. Nieuwe album is een stuk rustiger, maar dat combineerde live mooi met de oudere nummers. Laat maar komen!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
Jammer dat ze op zaterdag staan... Leermomentje voor mij: in het vervolg geen dagkaarten meer kopen voor toffe festivals, de focus ligt dan te veel op wat je niet gaat zien...
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Nu een tijdje alles aan het luisteren, en wat mij betreft ook weer tijd voor nieuwe namen! Wat mij opvalt is dat er amper muziek tussen zit waarvan je echt zegt: “woow! dit moet ik écht zien”, maar meer “okee, klinkt wel prima, live de moeite waard”.

Voor mij de mustsees:
Radiohead, Arcade Fire, Junun, Floating Points en Fil Bo Riva

Wat me ook leuk lijkt:
Run the Jewels, Kim Janssen, Thurston Moore, Thomas Dybdahl, Whitney, Andy Shauf, James Blake, Ry X, Thundercat, Arab Strap, Yussef Kamaal, Tall Heights en Strand of Oaks.

Misschien ook nog te doen:
Soulwax, Cass McCombs, Kaitlyn Aurelia Smith, Agnes Obel, Metronomy, Real Estate en Millionaire.

Zit er bij de rest nog iets wat ik over het hoofd zie? Ik heb namelijk niet alle tijd van de wereld om in te luisteren en vind het wel leuk om het ook echt te kennen.

Tsja, over smaak valt niet te twisten, denk ik dan. Er zijn VOOR MIJ genoeg andere mooie secrets op BKS:
Girl Band, Her, Honeyblood, Kaleo, Kingg Gizzard, Mannequin Pussy, Show me the Body, Sundara Karma, The Amazons, The Wytches, Wild Beasts en Cloud Nothings....ik hoop dat er nog wat meer van dit soort werk gaat komen van de Primeverasound lijst om eerlijk te zijn.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Jasper wrote:
Is dat echt geen fout?

Volgens Cloud Nothings’ eigen site staan ze 3 juni in Canada, dan een tijd geen data en dan 21 juni weer in Canada. Niet dat ik ze niet graag zou zien komen of dat het onmogelijk is, maar is toch apart (weet ook niet of alle EU data op hun site staan, maar goed).

Laten we hopen van niet. Echt wel een bandje die ik er dit jaar had verwacht!!

@Black Lies
Hier, die vinde gij mooi.

Zekers Wessel. Kenne we weer een mooi naamke noteren
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
Lieve forumvriendjes, even een praktische vraag: wij hebben dagkaarten voor de zondag van BKS en ik ben even aan het rondkijken naar een slaapplek. Nu is mijn vraag: weten diegenen die er eerder zijn geweest of het eenvoudig is om aan een taxi te geraken na afloop van het festival? Of kunnen we maar beter een hotel in de buurt zoeken en fietsen huren?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Taxis komen wel maar nemen de eerste de beste mee die instapt. De pendelbus schijnt beter te werken.
Met de auto sta je best lang in de rij om naatr buiten te rijden, ik heb dit 1 keer gedaan en doe dit nooit meer, anderhalf uur gewacht vooraleer ik mijn 10 kilometer naar huis kon gaan rijden.;;;
Fietsen lijkt de meest logische maar ook meest tijds-efficiente optie.

Er zijn ook vast nog wel campingkaartjes te krijgen of een losse tent ? Ik zag dat de festipis niet uitverkocht waren ?
http://bestkeptsecret.nl/accommodation
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
Lieve forumvriendjes, even een praktische vraag: wij hebben dagkaarten voor de zondag van BKS en ik ben even aan het rondkijken naar een slaapplek. Nu is mijn vraag: weten diegenen die er eerder zijn geweest of het eenvoudig is om aan een taxi te geraken na afloop van het festival? Of kunnen we maar beter een hotel in de buurt zoeken en fietsen huren?

Een hotel in de buurt kun je echt wel vergeten op een paar extreem dure kamers na. Hotelkamers zijn al maanden uitverkocht.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
Taxis komen wel maar nemen de eerste de beste mee die instapt. De pendelbus schijnt beter te werken.
Met de auto sta je best lang in de rij om naatr buiten te rijden, ik heb dit 1 keer gedaan en doe dit nooit meer, anderhalf uur gewacht vooraleer ik mijn 10 kilometer naar huis kon gaan rijden.;;;
Fietsen lijkt de meest logische maar ook meest tijds-efficiente optie.

Er zijn ook vast nog wel campingkaartjes te krijgen of een losse tent ? Ik zag dat de festipis niet uitverkocht waren ?
http://bestkeptsecret.nl/accommodation
Met een dagkaart mag je niet op de camping, dus dat is helaas geen optie... Pendelbus zou kunnen en dan op het station een taxi pakken...

<
Een hotel in de buurt kun je echt wel vergeten op een paar extreem dure kamers na. Hotelkamers zijn al maanden uitverkocht.
Heb nu een hotelkamer geboekt voor 3 personen op 7 min. met de auto/taxi of 28 min. fietsen. Kijken we tegen die tijd wel even wat we doen. 160 in totaal, inclusief ontbijt, viel dus best mee.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Met de auto sta je best lang in de rij om naatr buiten te rijden, ik heb dit 1 keer gedaan en doe dit nooit meer, anderhalf uur gewacht vooraleer ik mijn 10 kilometer naar huis kon gaan rijden.;;;

Dat is totaal niet mijn ervaring. Ga dit jaar voor de 3e keer en de afgelopen jaren ben ik altijd vrij snel van de parkeerplaats geraakt en zat ook zo op de doorgaande route naar huis. Alleen op zaterdag heb ik vorig jaar er lang over gedaan, maar dat kwam dan weer doordat de auto vast in de modder stond en we even moesten wachten op iemand die de auto los kon trekken.
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
Heb nu een hotelkamer geboekt voor 3 personen op 7 min. met de auto/taxi of 28 min. fietsen. Kijken we tegen die tijd wel even wat we doen. 160 in totaal, inclusief ontbijt, viel dus best mee.

Knap. Net nog gekeken op Booking.com en alleen slaapzaal of hotel op 14km afstand. Hoe heb je dat gedaan?

EDIT: Laat maar, ik ga uit van het hele weekend en jij hebt voor één nacht geboekt. Dat zal een stuk makkelijker zijn qua keuze.
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Hopelijk heeft BKS haar geluidsysteem beter op orde dan Coachella; de set van Radiohead liep daar aardig stroef. O.a. te lezen op theguardian.com.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.978
8.628
Hopelijk heeft BKS haar geluidsysteem beter op orde dan Coachella; de set van Radiohead liep daar aardig stroef. O.a. te lezen op theguardian.com.

Tja, zonder die problemen was het een prefect festivaloptreden van hen geweest.

Dat je het als één van de grootste festivals ter wereld zo kan upfokken...

En deze visuals zijn de beste die ze ooit hadden.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
best kept Secret had de "best geluid award" gewonnen toch vorig jaar ? Ik verheug me best op Radiohead, zeker nu i kde Coachella streaam heb gezien. Toch ben ik nog meer benieuwd naar Arcade Fire als afsluiter op zaterdag. dat wordt ook een hele speciale...
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
Het moet toch wel echt deze week aangekondigd worden mag ik hopen. Misschien vrijdag? Dan is het officieel 5 jaar na de eerste dag van de eerste editie. Prima dagje om de namen online te gooien lijkt me zo.
 

Icky Trump

Playlistbediener
1 feb 2017
9
0
Mogen ze de komende jaren wel aan werken om de namen te spreiden en sneller vrij te geven. Alles moet al geboekt zijn ondertussen dus waarom het niet online komt is me een raadsel. Ik vrees er ook voor dat ze niet de beloofde 100 namen gaan halen. Van de eerste naam en laat ons hopen deze week de laatste namen duurt het een halfjaar... Zou ik op zich geen probleem mee hebben als de laatste namen wat Benelux opvulsel zou zijn maar ze moeten toch met wat medium grote of opkomende internationale namen nog uitpakken om de line up naar een hoger niveau te tillen..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken