[BE] Pukkelpop 2015

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
geen combi voor mij dus, persoonlijk had ik veel meer verwacht

geen beck, geen pixies, geen blur...

als de affiche nu al met 2/3 gevuld is, dan spaar ik mijn geld beter voor iets anders
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.414
649
Of gewoon na Bastille op de main. Of wat denk je? No way dat zij op die manier zullen headlinen. Blur komt nog, daar ben ik erg optimistisch voor. Maar waarom ze die niet als ultiem paradepaardje naar voren schuiven….

Blur kan zeker nog komen, maar Bastille zal headlinen hoor. Het is bij mijn weten nog niet gebeurd dat namen plots een kleiner plekje op de affiche kregen, dan hadden ze Bastille gewoon in het rijtje van The Offspring en Limp Bizkit gezet. En Ellie Goulding komt voor Bastille, lijkt me sterk dat die op Pukkelpop een late namiddag doet als Ed Sheeran vorig jaar mocht subben.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
2011 was anders ook een hele soep, Herriner me dat toen Deus of The Offspring ook van dag vernaderd is om een andere dag te headlinen, zou zomaar kunnen. (Natuurlijk is het allemaal niet doorgegaan maar het werd wel veranderd op de affiche)
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Ik ben precies 1 van de weinige dat hier enorm blij is met de eerste namen!! Vergeet niet dat er nog zoveel extra namen komen. Ik ben zeer blij met Linkin Park, The Offspring, Limp Bizkit, Enter Shikari, Rebel Sound, Atreyu, Diplo,...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.113
8.783
Ik ben precies 1 van de weinige dat hier enorm blij is met de eerste namen!! Vergeet niet dat er nog zoveel extra namen komen. Ik ben zeer blij met Linkin Park, The Offspring, Limp Bizkit, Enter Shikari, Rebel Sound, Atreyu, Diplo,…

Pubermuziek...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">scheep wrote:</div>
Ik ben precies 1 van de weinige dat hier enorm blij is met de eerste namen!! Vergeet niet dat er nog zoveel extra namen komen. Ik ben zeer blij met Linkin Park, The Offspring, Limp Bizkit, Enter Shikari, Rebel Sound, Atreyu, Diplo,…


Pubermuziek…

Offspring is de enige die ik van die namen wil zien, gewoon puur jeugdsentiment en gek genoeg nog nooit gezien. Met Truckfighters, Menzingers, Dillinger, Mastodon, Milk Teeth, Pissed Jeans en Radkey staan er wel wat lekkere harde namen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Festileaks is óf een verklaring schuldig, óf ze weten nogsteeds meer dan wij. In hun persbericht reppen ze er met geen woord over, ze laten Blur zelfs staan onderaan het bericht bij de namen die reeds bevestigd zijn.

Die moeten vanavond wel met een berichtje of iets van uitleg komen. Anders kunnen ze zichzelf niet meer serieus nemen.

Verder kom ik nog steeds uit op tussen de 8-10 leuke namen per dag en dat is gewoon ruim voldoende maar dat zijn vrijwel allemaal kleine namen. De top van dit affiche slaat de plank gewoon totaal mis. Van bands die te hoog staan tot bands die er vandaag de dag niet meer echt toe doen.

Laten we inderdaad hopen op Blur, Libertines, The Cure, Beck of Pixies. Want hier een combi voor kopen? ik begin aardig te twijfelen.
 

WJ

Playlistbediener
25 mrt 2015
33
11
Tja, waarom zouden ze ook veel geld uitgeven voor grote namen? Het festival is zodanig overhypet dat het toch uitverkoopt, wie er ook staat. Voor kwaliteit moet je al lang niet meer op PKP zijn. Ook niet op Werchter trouwens. Dat zijn sfeerfestivals geworden in plaats van muziekfestivals.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ik gok dat LiveNation hun vermoede leaker even gisteren Blur heeft ingefluisterd en nu iemand z'n ontslag krijgt daar.

Maar manmanman, ik wacht wel even op de verklaring, want na FNM op Werchter (waar chique uitleg op volgde) stapelt dit wel op, kansen op Underworld voor Werchter dus stukken kleiner (wat volgens festileaks ook zeker was), en géén Blur hier. Wat toch een vrij kapitale blunder is. Ben benieuwd of het wellicht nog in de pijplijn zit voor bv. die Bastille dag, want dat is toch geen headliner, manmanman. Toen de eerste namen lekten had ik goede hoop dat het beter ging zijn dan Lowlands, maar dat zit er echt niet in zo...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Tja, waarom zouden ze ook veel geld uitgeven voor grote namen? Het festival is zodanig overhypet dat het toch uitverkoopt, wie er ook staat. Voor kwaliteit moet je al lang niet meer op PKP zijn. Ook niet op Werchter trouwens. Dat zijn sfeerfestivals geworden in plaats van muziekfestivals.

Wat een gelul. genoeg kwalitatieve namen op deze line-up hoor. De grotere namen zijn alleen nogal bout.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.414
649
Die moeten vanavond wel met een berichtje of iets van uitleg komen. Anders kunnen ze zichzelf niet meer serieus nemen.

Ik gok op 'we blijven voorlopig vertrouwen in onze bron hebben' ofzo. Het is vooral de 'arrogantie' die het doet eigenlijk. 'Blur op Pukkelpop' presenteren als een feit, niet eens zeggen waar die info vandaan komt. En dan vandaag rapporteren over de echte namen alsof die leak van Blur er nooit geweest was. Mensen waren sowieso al sceptisch bij info vanuit Festileaks, maar nu gaat niemand hen ooit nog serieus nemen.

Stubru is er trouwens ook de draak mee aan het steken :D
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik heb ze op facebook gevraagd hoe het zat met de forumproblemen en de situatie rond Blur:
- Wat betreft de forumproblemen: het gaat om duizenden mensen die vandaag tegelijkertijd de website bezochten. Ik weet niet of de website en het forum op dezelfde server draaien, maar ze hadden de drukte in ieder geval niet zien aankomen. Begrijpelijk ook, normaalgesproken doen zo'n situaties zich denk ik alleen voor omtrent de Pinkpop persconferentie en de eerste headliners van Rock Werchter. Het zal ook deels hebben gelegen aan de primeur die ze hadden met Blur verwacht ik, dat trekt een hoop volk meteen.
- Wat betreft Blur dus: ze komen z.s.m. met een verklaring naar buiten.

Ik ben benieuwd, zoals ik eerder al zei is Festileaks normaalgesproken wat voorzichtiger met leaks(aanhalingstekens etc.), dus ik verwacht dat er toch een serieuze bron in het spel was(misschien inderdaad wel iemand direct vanuit LiveNation oid. zoals Loveless suggereert)

Edit: nouja dat maakt dit bericht volkomen overbodig :)
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Dag iedereen,

Na vandaag is een reactie van ons op zijn plaats.

Allereerst willen we jullie enorm bedanken voor het enthousiasme vandaag. Dat enthousiasme kwam met zo veel tegelijk, dat onze servers het tijdelijk niet aankonden. Dit is een wijze les die we meenemen voor de toekomst.

Dan wat betreft Blur. De bron die ons deze informatie afgelopen week tipte is nog altijd zeker van zijn zaak. Inmiddels heeft zich bovendien een tweede bron gemeld met het verhaal. Graag wijzen we jullie erop dat Pukkelpop in hun persbericht enkel bij Linkin Park expliciet spreekt over een ‘headliner’.

Tot op de festivals deze zomer,

De Festileaks redactie
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dan wat betreft Blur. De bron die ons deze informatie afgelopen week tipte is nog altijd zeker van zijn zaak. Inmiddels heeft zich bovendien een tweede bron gemeld met het verhaal. Graag wijzen we jullie erop dat Pukkelpop in hun persbericht enkel bij Linkin Park expliciet spreekt over een ‘headliner’.

Ben in ieder geval blij dat jullie er nog steeds van uitgaan dat Blur gaat komen. Dat maakt me al meer dan happy.
Laten we eerlijk zijn, als Festileaks Blur gisteren aankondigde omdat ze dat als zekerheid zagen... Dan hadden ze beter Linkin Park kunnen roepen want die zag ik toch een stuk sneller komen dan Blur.

Nou na de namen van vandaag, zullen we maar met smacht wachten op Blur.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.512
793
Jammer inderdaad van de forum servers. Voor de rest ga ik er pas vanuit nu dat Blur komt als ze daadwerkelijk zijn aangekondigd. Normaal gesproken had Festileaks alles goed maar dit jaar met FNM en Underworld al een beetje verkeerd geweest, dat is jammer, vooral als je ze als zekerheidje presenteert. Misschien moeten ze daar voortaan iets voorzichtiger mee zijn ^^ Ik sluit Blur trouwens helemaal niet uit, want het zou best goed kunnen dat ze er staan en een festivaltour doen na hun Hyde Park optreden.

Nu over de namen die er wel staan. Ben niet weggeblazen, maar staan wel leuke acts tussen.


 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Dag iedereen,

Na vandaag is een reactie van ons op zijn plaats.

Allereerst willen we jullie enorm bedanken voor het enthousiasme vandaag. Dat enthousiasme kwam met zo veel tegelijk, dat onze servers het tijdelijk niet aankonden. Dit is een wijze les die we meenemen voor de toekomst.

Dan wat betreft Blur. De bron die ons deze informatie afgelopen week tipte is nog altijd zeker van zijn zaak. Inmiddels heeft zich bovendien een tweede bron gemeld met het verhaal. Graag wijzen we jullie erop dat Pukkelpop in hun persbericht enkel bij Linkin Park expliciet spreekt over een ‘headliner’.

Tot op de festivals deze zomer,

De Festileaks redactie

Ik zie het ook eigenlijk nog wel gebeuren, of laat ik het zo zeggen; ik kan me niet voorstellen dat ze serieus een Bastille als headliner zien. Blur an sich weet ik niet zozeer. Maar snap jullie statement wel. Mag ik wel even de zuurpruim uithangen en zeggen dat we zo'n beetje PRECIES hetzelfde statement lazen van Ron toen het in eerste instantie 'mis' leek te gaan met Faith No More op Werchter? En ook de kansen voor Underworld op Werchter zijn ondertussen redelijk geslonken (nog niet uitgesloten), en dat is ook een bevestiging van jullie kant.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zie het ook eigenlijk nog wel gebeuren, of laat ik het zo zeggen; ik kan me niet voorstellen dat ze serieus een Bastille als headliner zien. Blur an sich weet ik niet zozeer.

Ik kan me dat ook niet voorstellen.
Maar in het aankondigings-filmpje duwen ze Bastille nog eens mooi voor Linkin Park, Netsky en Major Lazer in ons gezicht....

[video]https://www.youtube.com/watch?v=l-GcZItQHHw[/video]
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken