[BE] Pukkelpop 2015

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Blur. Limp Bizkit. Interpol. Die alleen al maken het voor mij echt wel de moeite om te gaan. Doe daarbij nog waarschijnlijke namen zoals Underworld, Linkin Park, Mew, ... en ik weet waar ik eind augustus zal te vinden zijn. En dan nog eens op mijn verjaardag, it was meant to be! :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Volgens iemand op Twitter (die volgens zijn bio op de webredactie van Stubru werkt) komt de aankondiging voor het grote publiek om 15u.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Blur (Damon Albarn in het algemeen) staat hoog op mijn te zien lijstje, toch maar kijken of pukkelpop mogelijk is dit jaar
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Volgens iemand op Twitter (die volgens zijn bio op de webredactie van Stubru werkt) komt de aankondiging voor het grote publiek om 15u.

Maar goed, vanaf 12:30 zullen de namen al binnen komen druppelen neem ik aan dus dat worden wat vermakelijke uurtjes.
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
heeft festileaks iemand in dat jeugdhuis?

Nee, helaas! We hebben contact opgenomen met het jeugdhuis, maar die willen uit respect jegens Pukkelpop niet meewerken.
Als iemand op het forum het jeugdhuis gaat bezoeken, of hij/zij iemand kent die dit gaat doen, horen we het graag!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">jarne wrote:</div>
heeft festileaks iemand in dat jeugdhuis?


Nee, helaas! We hebben contact opgenomen met het jeugdhuis, maar die willen uit respect jegens Pukkelpop niet meewerken.
Als iemand op het forum het jeugdhuis gaat bezoeken, of hij/zij iemand kent die dit gaat doen, horen we het graag!

Ik ken wel iemand die op Facebook riep dat ging (ze is in ieder geval van Herk), maar ik ken haar niet goed genoeg om eventjes te gaan vragen of ze wil meewerken. Als ze nog iets post zet ik het onmiddellijk hier

Al vrees ik ervoor dat ze aan de ingang smartphones gaan moeten inleveren. Lijkt me sterk dat Pukkelpop zoiets speciaal organiseert om die namen dan 10 seconden later viraal te zien gaan op sociale media...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dochter van Chokri zegt op Twitter ook dat de namen om 15:00 uur bekendgemaakt worden voor het grote publiek. Denk dat we die 17:30 van StuBru dus niet zo serieus hoeven te nemen.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Ik hoop op mooie namen. Maar vraag me ook af of we ineens de dagindeling krijgen? Of is dat te veel van het goede?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik hoop op mooie namen. Maar vraag me ook af of we ineens de dagindeling krijgen? Of is dat te veel van het goede?

Uiteraard, anders kunnen die dagtickets volgende week nog niet in de verkoop.
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
Netsky, Pixies en Major Lazor zijn geruchten die ook correct blijken te zijn
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Ik ken wel iemand die op Facebook riep dat ging (ze is in ieder geval van Herk), maar ik ken haar niet goed genoeg om eventjes te gaan vragen of ze wil meewerken. Als ze nog iets post zet ik het onmiddellijk hier

Al vrees ik ervoor dat ze aan de ingang smartphones gaan moeten inleveren. Lijkt me sterk dat Pukkelpop zoiets speciaal organiseert om die namen dan 10 seconden later viraal te zien gaan op sociale media…

Dat vermoeden wij ook inderdaad, maar niet geschoten is altijd mis. (; Laat maar wat van je horen inderdaad. Dat zouden we erg op prijs stellen!
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">dEUS wrote:</div>
Netsky, Pixies en Major Lazor zijn geruchten die ook correct blijken te zijn

Bron?

geen zekerheid hoor, heb me mss wat fout uitgedrukt
maar studio brussel kondigt ze ook al tussen de geruchten aan via facebook
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Ik ken wel iemand die op Facebook riep dat ging (ze is in ieder geval van Herk), maar ik ken haar niet goed genoeg om eventjes te gaan vragen of ze wil meewerken. Als ze nog iets post zet ik het onmiddellijk hier

Al vrees ik ervoor dat ze aan de ingang smartphones gaan moeten inleveren. Lijkt me sterk dat Pukkelpop zoiets speciaal organiseert om die namen dan 10 seconden later viraal te zien gaan op sociale media…


Dat vermoeden wij ook inderdaad, maar niet geschoten is altijd mis. (; Laat maar wat van je horen inderdaad. Dat zouden we erg op prijs stellen!

Ze heeft zich net als aanwezig gezet op het event en is nog online op Facebook. Dus zo te zien worden telefoons niet afgenomen, als zij de namen voor ons krijgen zullen we het ook geweten hebben ;)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dochter van Chokri retweet Linkin Park Belgium met een tweet dat de kans op LP nog erg reeel is. Ik weet niet of zij al meer weet dan wij, lijkt me haast wel. Vond ik toch enigszins opvallend.

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Dochter van Chokri retweet Linkin Park Belgium met een tweet dat de kans op LP nog erg reeel is. Ik weet niet of zij al meer weet dan wij, lijkt me haast wel. Vond ik toch enigszins opvallend.

Ze tweette gisteren dat ze de lineup al had gezien, denk dat we dit als een impliciete bevestiging kunnen zien...

Edit: ik denk eerder dat ze het retweette omwille van het 'reminder: Pkp names at 3pm'-gedeelte.

En gaat het forum hier nu de hele dag platliggen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken