<div class="d4p-bbt-quote-title">
neontiger8 wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
mattman wrote:</div>
Rock Torhout wrote:</div>
mattman wrote:</div>
duyck wrote:</div>
Ach, een echte klepper kunnen we toch niet meer verwachten, ze hadden die dan wel aangekondigd in die grote aankondiging.. Vorig jaar zaten quasi alle grote namen in die 1e namen
Ja maar nu ontbreken ook duidelijk nog enkele grote namen. Zeker nog een sub voor donderdag en een headliner voor zaterdag. Donderdag heeft zal Bizkit geen sub zijn, op andere festivals (Lowlands bvb zijn ze at ook niet en enkele jaren geleden op Pukkelpop ook niet). Zou trouwens redelijk belachelijk zijn. Tenzij het Limp Bizkit – Interpol – LP wordt.
Interpol staat in kleiner font dan Limp Bizkit, dus dat gebeurt ook niet. Ik zie Limp Bizkit wel voor Linkin Park spelen eerlijk gezegd. En daarvoor misschien Interpol – hoewel ik die nog eerder de Marquee zie headlinen. Als ze Bastille als headliner plaatsen, lijkt het me niet ondenkbaar dat ze Limp Bizkit als sub zetten. Niet vergeten dat daarna ook nog Rudimental speelt.
Limp Bizkit zou echt niet kunnen als sub denk ik. Die zijn echt zo groot niet. Als ze enkele jaren geleden al zo vroeg stonden zal zal dat nu niet anders zijn. Da’s goed als lach uurtje maar is zeker geen subheadlinermateriaal. Hun ‘relevante’ periode ligt nu nl nog verder weg dan toen. Interpol als headliner van de Marquee zie ik inderdaad wel gebeuren. En Rudimental zijn toch absoluut niet zo groot ofzo? Op Werchter stonden die vorig jaar gewoon in de middag, niet eens voor zoveel volk te spelen. Zou een rare main stage afsluiter zijn.
Bastille stond nog voor Rudimental en die zijn headliner. Rudimental als Main afsluiter vind ik niet heel gek. Ook niet goed ofzo, maar beter dan Bastille als headliner
Vorig jaar stond Rudimental nog voor Bastille, om 16.20 (!) op de Main op Werchter. Ze hebben één hitje en tegenwoordig hoor je niets meer van ze. Als ze dat als afsluiter nog na Linkin Park durven zetten lach ik me rot.